banner87
Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Koçak 03 2018-10-23 11:34:44

HEY BRE GAFİLLER SİZLER NEYİN DEDİ KODUSUNU YAPARSINIZ BU ÜLKEDE ÜLKÜCÜLÜK, MİLLEYETCİLİK, VATANSEVERLİK, DİYE BİR ŞEY BIRAKTILAR MI DA SİZ HALA BUNLARI SORGULUYORSUNUZ. NERDE KALDINIZ BİLMİYORUM AMA, BU DEDİĞİM DEĞERLERE SAHİPLENME 1997 YILLARI ÖNCELERİYDİ, ANLAYANLAR ANLADI NE DEMEK İSTEDİĞİMİ.....

Misafir Avatar
HİDAYET KARABULUT 2018-11-05 19:45:00 @Koçak 03

MHP ÜLKEMİZDEKİ KRİZ ORTAMINDAN YARARLANARAK 6.80 TL DEN DOLAR BOZDURDU SONRADAN ÇIKTILAR BİZ MİLLİYETCİYİZ DEDİLER..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ilyas 2018-10-13 10:36:44

ülkücü aktröl farklı ideolojinin temsilcileri birinde ülkücüde vatan din aşkı digeri dini kullanan siyasi istirmacılık yani makam mevkii menfaat aşkı

Avatar
kkkbb 2018-10-19 23:15:53

ülkücü TABANI NASIL IKNA EDDILER AKPE PROJE PARTISIYLE HAREKET EDMELERI COK YAZIK VATANA IHANET BÜYÜK SUC MHP NIN BILINCLI BIR SEKILDE KOLTUK OLMASI VATAN ASKIYLA YAnan GERCEK ÜLKÜCÜLERI HICMI RAHATSIZ EDMIYOR ANDIMIZ TÜRKLÜGÜN YEMINIDIR FAKAT AKPE NIN COGUNLUGU TÜRK OLMADIGI ICIN KARSI GELIYORLAR

Avatar
Hayrullah Doğrusöyler 2018-10-13 21:28:33

Yetmiş yaşındayım ben de anlayamadım 12 eylül öncesi ülkücüler komünizmle amansız mücadele ettiler komünizmle mücadele adı altında onbinlerce kişi öldürüldü ülkücüsü solcusu şimdi komünist partisi yasal olarak açık duruyor komünist partisine giden gelen yok acaba neydi bu mücadele doğrusu insan çok merak ediyor.

Misafir Avatar
Hamit Akdağ 2018-11-05 19:41:16 @Hayrullah Doğrusöyler

O DÖNEMDE BEN DE ÜLKÜCÜYDÜM KULLANILDIĞIMIN SONRADAN FARKINA VARDIM....

Beğenmedim! (2)
Avatar
osman 2018-12-02 07:53:50

Din ve ülkücülük kasaya ve masaya ulaşmak için kullanılan bir yol artık.

Avatar
fevzi 2018-10-18 21:20:45

Boşa uğraşmayın CUMHUR ittifakını bozamazsınız.

Avatar
cevher 2018-10-09 16:25:19

YALAN

Misafir Avatar
yobaz kafir 2018-10-10 08:39:37 @cevher

niye yalan sen ordamıydın?

Beğenmedim! (3)
Avatar
eski solcu yeni ülkücü 2018-12-11 17:32:27

kaypak solun yalan haberi.hiçbir ıspat yok bayrak yok..bu solcular kadar yalancı bir kesim görmedim..zaten görsem ülkücü olmazdım.kesim kaypak solcular kışkırtmıştır sağcıları ne olacak