banner87
Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BLN 2018-09-15 10:40:00

insanlara ahlak öğretmeden din öğretmeye kalkarsanız bunun gibi bakteriler ürer.
akp nin tek yaptığı imam yetiştirmek onlarda bunun gibi olacak ileride insanlara din
satacak

Avatar
Vallahi 2018-09-15 12:26:41

Palyaço, sirklerde daha faydalı olur, insanları ğüldürür

Avatar
omer haayyam 2018-09-25 18:32:34

cennet dedikleri irmaklarinda bal serbet kevser sarap akarmis desene bizim icin meyhane her cennete girene bin huri verilirmis desene orasi umum hane

Avatar
Suleyman Akcay 2018-09-20 19:02:36

aptal muritlerin parasiyla gecinen,hic bir sikintisi olmayan,can sikintisindan
ne yapacak?sapiklasacak.

Avatar
Okur 2018-09-29 08:38:52

Öldükten sonra madem Huriler verilecekmis, bende bu Cübbelinin karisini ve kizini Huri olarak cennette istiyorum. Cübbeliye tebligimdir. Bu orospu cocugunu dikkate alanlarin ben soyunu ve sülalesini s*keyim. Bu tamami ile dini kullanan yabanci misyonerlerin Türkiyede ki temsilcisidir. Ben bunun karisini ve kizini bu dünyada s*keyim. Oldumu?

Misafir Avatar
Bence 2018-10-26 14:30:50 @Okur

Bişey soracağım, cahilliğime verin., Velevki adamın anlattığı kesin doğru (uydurmadığına, kendi yazmadığına göre), Bu nası bi din, bu nası bi inançmış istemiyorum, ben böyle bi din'i kabul etmiyorum hadda çıkıyorum bu binden diyecek diyebilecek babayiğit varmı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
dinimizle çok oynuyorlar 2018-09-27 13:55:52