ABD, Deyr ez Zor'u fosfor bombalarıyla vurdu

Rusya Savunma Bakanlığı, ABD’ye ait 2 F-15 uçağının Suriye’nin Deyr ez Zor bölgesini fosfor bombalarıyla vurduğunu belirtti.

ABD, Deyr ez Zor'u fosfor bombalarıyla vurdu

Rusya Savunma Bakanlığı, ABD’ye ait 2 F-15 uçağının Suriye’nin Deyr ez Zor bölgesini fosfor bombalarıyla vurduğunu belirtti.

09 Eylül 2018 Pazar 20:46
ABD, Deyr ez Zor'u fosfor bombalarıyla vurdu

Sputnik'in aktardığına göre, Rusya'nın Suriye'deki Ateşkes İzleme Merkezi Başkanı Korgeneral Vladimir Savçenko, ABD Hava Kuvvetleri’ne ait 2 adet F-15 uçağının dün Suriye’nin Deyr ez Zor bölgesini kullanımı yasak olan fosfor mühimmatlarıyla vurduğunu açıkladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.09.2018 22:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
doğruya doğru 2018-09-09 21:37:51

ABD ,Suriye'yi kimyasal silahlarla vuruyor.Sonrada Suriye'yi kimyasal silahlarla halkı vurdu deyip kara çalmaya kalkıyor.Bütün ülkeler de sahtekar amerikayı destekliyor.Biz dahil.Haklının yanındamıyız,haksızın yanında mı.

Avatar
Vatandaş 2018-09-09 21:46:34

Rusya sanki havadan çiçek atıyor. Abd, rusya kapışıyor. Olan bize, o coğrafyada yaşayanlara oluyor.

Avatar
Emine 2018-09-09 21:00:16

ISIDli itlerin Ve yardimcilari TCnin caani Cehenneme,,, Yasasin ABD ve YPG...

Misafir Avatar
rt 2018-09-10 10:08:23 @Emine

terorist YPG yi savunup, Suriyeli kurtleri kukla yapan ABD ile ovunmen acinasi bir beyine sahip oldugunu gosteriyor. Hadi tarih bilgin yok anladik ders demi cikaramiyorsun, muhakeme yeteneginde mi yok? Hani su cocuk iken gelisen?

Beğenmedim! (0)
Avatar
USA PEACE FOR SYRIA 2018-09-10 01:29:07

usa go home

Avatar
ABD'nin ipine sarılan grafikler! 2018-09-10 06:44:51

Onlar sadece parayı ve kendi çıkarlarını düşünürler! İsrail'i korumak için herkesi kullanırlar!YPG denen eşkıya sürüsünü;Taliban,El-Kaide ve IŞİD gibi kullanıp süresi bitince de paçavra gibi atarlar.....
Bu gün Türkiye'ye ve Türklere söven sayan soysuzlar size sesleniyorum!Yarın bölgede başınıza bir felaket gelse,sığınacağınız ve size kucak açacak tek devlet Türkiye,tek millet de Türklerdir.

Avatar
büyük osman 2018-09-10 02:40:12

abd nin teröristleri suriyede yok oldu simdi kendisi saldiriya gecti suriyede okadar sivil insan öldü ozaman neden saldirmadi esada bunlar neyin pesinde