ABD ile Rusya arasında savaş çanları çalıyor!

ABD'ye ait Donald Cook isimli destroyerin Kıbrıs'ın Larnaka limanından ayrılarak Suriye karasularına yaklaştığı bildirildi.

ABD ile Rusya arasında savaş çanları çalıyor!

ABD'ye ait Donald Cook isimli destroyerin Kıbrıs'ın Larnaka limanından ayrılarak Suriye karasularına yaklaştığı bildirildi.

09 Nisan 2018 Pazartesi 23:07
ABD ile Rusya arasında savaş çanları çalıyor!

ABD destroyeri Donald Cook, Kıbrıs’ın Larnaka limanından ayrılarak Suriye karasularına yaklaşıyor. “Arleigh Burke” sınıfı Donald Cook (DDG-75) adlı füze destroyeri, Tartus’un 100 kilometre açığına kadar geldi.

Gemide 60 adet Tomahawk füzesi var. Rus uçaklarının gemiyi 4 defa alçak uçuş ile taciz ettiği de gelen bilgiler arasında yer alıyor. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 00:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
001 2018-04-10 00:16:10

Savaşsız bir ülke söyleyin bana gideceğim nedir bu savaşlar böyle

Misafir Avatar
Ben 2018-04-10 00:50:19 @001

Aynen Lanet Olsun gereksiz savaş çıkaranlara..

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2018-04-10 00:46:47

rusya ve abd savasirsa bizim cografyamizda savasirlar ve ölen biz olacagiz ruslara ve abd lere hic bir sey olmaz savas cigirtkanlarina savas sevicilerine duyurulur zararli biz olacagiz bunu unutmayin cahiller ordusu

Avatar
Barbaros 2018-04-10 01:25:16

rusya bu amerıkayı yer..ham ham yer hemde.....israıl ve bu sıyonıstlerın artık yaptıklarının bedelı odenmesı gerekıyor...

Avatar
SELCUK 2018-04-10 01:32:36

YAW,, GECIN BU ISLERI YAAAAA.... HABER YAPIP PARA KAZANICAKSINIZ DIYE,, INSANLARI BU KADAR SALAK YERINE KOYMAYIN YA.. ULAN LAFA GELINCE HEPINIZ MUSLUMANSINIZ HEPINIZ AHLAKLISINIZ.. BUMU GAZETECILIK ? YA UTANMA OLUR BIR INSANDA YA,, ALLAH ASKINA YA..AMERIKA RUSYAYA SALDIRABILIRMI ? VARMI BOYLE BIR HAYAL ??

Avatar
Kadir Bilir 2018-04-10 08:36:45

Iktidar BOP projesini birakir Suriye ile alasirsa butun bu olaylar sona erer Birinin bos inadi ve eger kasitli inat degilse bolge halki barisa kavusur.

Avatar
Bilgin 2018-04-10 12:18:48

Eğe böyle bir savaş çıkarsa dünya savaşı olur. Bir süre sonra Avrupa ve Çin de katılır. Sonrası ne mi olur. Yandı gülüm keten helva !