ABD’den kritik Birleşmiş Milletler kararı: Ayrılıyorlar!

ABD'nin BM Daimi Temsilcisi Nikki Haley, ülkesinin BM İnsan Hakları Konseyi'nden ayrılacağını açıkladı.

ABD’den kritik Birleşmiş Milletler kararı: Ayrılıyorlar!

ABD'nin BM Daimi Temsilcisi Nikki Haley, ülkesinin BM İnsan Hakları Konseyi'nden ayrılacağını açıkladı.

20 Haziran 2018 Çarşamba 00:42
ABD’den kritik Birleşmiş Milletler kararı: Ayrılıyorlar!

ABD’nin BM Daimi Temsilcisi Nikki Haley, ülkesinin BM İnsan Hakları Konseyi’nden ayrıldığını duyurdu.

NE OLMUŞTU?

Nikki Haley, İsrail aleyhine önyargılı olduğu gerekçesiyle, 47 üyeli BM İnsan Hakları Konseyi’nden geçen yıl çekilme tehdidinde bulunmuştu. ABD’nin kararı, BM İnsan Hakları Yüksek Komiseri Zeid El Hüseyin’in Başkan Donald Trump'ın göçmenlere “sıfır tolerans” uygulamasına ve sınırı yasa dışı yollarla geçen ailelerin çocuklarının ellerinden alınarak ayrı yerlerde tutulmasına yönelik sert eleştirilerden sonra aldı.

ABD, daha önce de Paris İklim Anlaşması, Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü (UNESCO) ve İran Nükleer Anlaşması gibi uluslararası kurum ya da anlaşmalardan çekildiğini duyurmuştu. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tuncay Türkmen 2018-06-20 01:09:02

BM İnsan Hakları Konseyi'nin abd'de olmasi bile basli baslica Insan Haklarina bir küfürdür.
abd demek Kizilderelilerin namusuzca,serefsizce katledilmesi ve Kizilderelilerin topraklarinin Kizilderelilerden kahpece calinmasi demek.

Misafir Avatar
Siyonizm FED 2018-06-20 11:12:37 @Tuncay Türkmen

Siyonizm FED'i (Federal Reserve Bank) Nasıl Ele Geçirdi?
https://www.youtube.com/watch?v=yGQVq8V3d1M

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
-. 2018-06-20 10:19:07 @Tuncay Türkmen

Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 'Duble yol yaptılar' gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=XUhUMcq7rMI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murtazaaa 2018-06-20 01:45:12

Bütün Dünya ülkeleri birlik olup, ekonomisini savaşlara dayamış Amerika'yı dışlamalı. Amerikan ekonomisi, silah ve petrol satışı ile tüm dünya üzerinde dolar kullanımı üzerinde durur. Eğer tüm ülkeler, Amerika'dan silah alımını bırakır, petrolünü çıkartmaz ve sattırmaz, ülkesinde dolar kullanımını yasaklarsa, o büyük sanılan Amerika bir yıla kalmadan Trump gibi faşistleri defeder ve Birleşmiş Milletlere bizi tekrar alın diye yalvarmaya başlar. Ama birlik olmak gerekir, Amerika'yı sindirmeden Dünya üzerine barış ve huzur gelmez.

Avatar
Ossmann 2018-06-20 01:13:18

Amerikanin iskence hapishanelerini, irakdaki libyadaki afganistandaki suriyedeki insanlari köpek gibi katlettiklerini unutmadik. Almanyadaki yahudi soykirimini destekleyenide biliyoruz.

Avatar
ABD EMPERYALİST İKİ YÜZLÜ KALLEŞ ÜLKE 2018-06-20 06:00:09

Amerika emperyalist bir ülke .Aslında DÜNYA ülkelerinde ve orta doğuda ne kadar üstünlük yapıyor, Ençokda orda doğudaki ülkelerin işlerine karışıp da kargaşa çıkartması ..sizleri koruyacağız vs ,vs olayı aslında hep PALAVRA. Bakın kuvet,ırak,savaşı,daha sonra afganistan pakistan, daha sonra libya, hadda hadda taa sonaliye kadar ,dünya ülkelerinin iç işlerine karışıp sözde dünyanın en SÜPER ÜLKESİ olduğunu ispatlamak ,silah satmak ,ülkeleri bir ,BİRLERİNE kırdırmak ,daha olmadı işidle savaşıyor bağarası ile Suriyeye yerleşti ,ırakta zaten ebediyen var ,.Şimdide SIRA İRAN VE TÜRKİYEDE ama bizimle olan sorunu ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ kürtistanı kurup İsraili orta doğuda yanlız bırakmamak ve MÜTEFİĞİMİZ DEDİĞİ PKKLA güçlü bir ordu kurup ya önce ülkemiz TÜRKİYEYE yada irana saldırma plânları var aslında çok SADECE İstediği israili yanlız bırakmamak .Bakın israil nede bukadar cesur ve kokusuz ..?? Aslında israil orta doğuda çok yanlız bir ülke ama bu cesareti ,abd buluyor gidiyor bir hamas da sivilleri, daha olmadı suriyeye, vs .Hiç çekiniyordu burda yanlışım diye İsrailin sorunu iran ve hakaslar. Zaten arkası kuvetli ABD orta doğuda eline aldı pkk ve suriye uzantısı TERÖRİSTLERLEDE ORDU KURDU .Petrol ıraktan abd önce TANRI KORUSUN BİZDEN TOPRAK artırsa değer ülkeler var sayılan iran zaten sorun olmaz israil ile MÜTEFİĞİMİZ DEDİĞİ pkk ve suriye uzantısılarınla büyük bir ordu olurlar orta doğuda çıtır ATAR abd .Kimsede çesaret edip saldıramaz .TANRI KORUSUN ÇOOK BÜYÜK KAYIPLAR VERİR ülkeler .Bakın zaten sivilleri terörist zannettik diye bir çok sivilleri bile bile KATLİYAM yaptı afganistanda, SURİYEDE, ırakta ,somalide hangi birini sayalım.Dolayısı ile ayrılsınlar çehrendenim taaaa dibine kadar bu .Emperyalist kahpe ,kalleş iki yüzlü etrikacı ülke .Abd faşist, ırkçı ülke emperyalist ülke kendi halkını nasıl soyuyor bir bilseniz vergisini ötekiyesin direk sorgusuz sualsiz taa bankalarına giriyor ne kadar parası varsa alıyor sene sonunda vergisini ödemeyenlerin ve yada ödiyemiyecek durumda olanların daha olmazsa hapise atıyor .

Avatar
Cahil 2018-06-20 01:31:21

ARTIK AVRUPA CIN JAPONYA RUSYA INSAN HAKLARI KONSEYINI IDARE EDERLERDE TAKAN BIR ULKE OLURSA

Avatar
Murtazaya cevap 2018-06-20 03:05:53

Bugunku kapitalizim sistemi en başta abd tuketimi ile döner en büyük disli carkı odur sistem böyle işler bak abd kurumlar vergisini 20 ye düşürdü abd ye bügün bütun ülkeler mal satabilmek için kota artirabilmek icin lobilere her yil milyarlarca dolar odeme yaparlar sirf fazla mal satabilmek icin sonuc abd kapilari tam kapatir ve kendi yapip kendi tuketirse global kapitalizim çöker ve çin dahil birçok ülkede birak büyümeyi açliklar baslar ve milyarlarca insan onyillar icinde aclik ve sefaledden olur cunku cark donmez o yuzden bu kadar rahat atip tutmayin yeni bir sistem kurulmadan bu yol falaketle biter

Misafir Avatar
Murtazaaa 2018-06-20 09:40:05 @Murtazaya cevap

Lütfen önce yorumu okuyup, analiz edin sonra eleştirin. Demek sizi güldürmeyeyim, AMERİKAYI AYAKTA TUTAN SİYONİST PARA BİRİMİ öylemi? Sizin ya görme, ya da okuduğunu anlama probleminizin olduğu belli oluyor. Ben yorumumda Amerikan ekonomisinin 3 temel üzerine oturduğunu (SİLAH SATIŞI+PETROL+ DOLAR) yazmıştım. Yani senin anlayacağın, DOLARIN TÜM DÜNYA ÜLKELERİNDE KULLANILIR OLMASI AMERİKAN EKONOMİSİNİN ÖNEMLİ DAYANAKLARINDAN BİRİSİ OLDUĞUNU (zaten) YAZMIŞTIM. Ben sanki doları saymamışım gibi, eleştiriye geçmeniz ilginç olmuş. Lütfen biraz daha dikkatli okuyun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Murtazaya cevap x***** 2018-06-20 04:50:44 @Murtazaya cevap

Amerikanin 300 milyon nüfusunun tüketimi ile dünya ekonomisini ayaktami tutuyor ? Güldürme insani. Anerikayi ayakda tutuan sahte ve hicbir degeri olmayan siyonist para birimi dolardir. Dolari kabul etmiyen ülkelerin basina neler geldigini biliyorsunuzdur. Irak, libya . Bütün dünya elinde bulunan amerika devlet tahvillerni geri satsa , amerikada karsiligi yok ve hemen iflas eder. Sahte yesil dolarlar amerika icin solunan hava gibidir.! 300 milyon amerikalinin tüketimi nasil oluyorda 7,5 milyar insanin tüketiminden fazla oluyor.?

Beğenmedim! (1)