ABD’den olay Türkiye açıklaması: ‘Erken seçim konusunda endişeliyiz’

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, basına yaptığı açıklamada, "Türkiye'de gerçekleştirilecek erken seçimlerin adil ve şeffaf bir biçimde yapılacağından endişeliyiz" dedi.

ABD’den olay Türkiye açıklaması: ‘Erken seçim konusunda endişeliyiz’

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, basına yaptığı açıklamada, "Türkiye'de gerçekleştirilecek erken seçimlerin adil ve şeffaf bir biçimde yapılacağından endişeliyiz" dedi.

19 Nisan 2018 Perşembe 23:30
ABD’den olay Türkiye açıklaması: ‘Erken seçim konusunda endişeliyiz’

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, Türkiye’de yapılacak erken seçimlerle ilgili olarak, ”OHAL durumunda olan bir ülkede, tamamen özgür, adil ve şeffaf bir seçim yapılabileceğinden endişeliyiz” açıklamasını yaptı. Nauert, OHAL zamanında yapılan seçimlerin, adil ve şeffaf olmasının zor olacağını, Türkiye’nin uluslararası konjektürünün ve yasaların özgür bir seçim yapılması konusunda endişeler yarattığını ifade etti.

RUSYA DELİLLERİ KARARTIYOR

Sözcü ayrıca, Rusya’nın, Suriye rejimiyle birlikte Duma’da gerçekleştirildiği iddia edilen kimyasal saldırının izlerini sildiğini de söyledi. Nauert “Rusya’nın Suriye rejimiyle birlikte Duma’daki kimyasal silah kullanımının delillerini sildiğine dair bilgimiz var. Suriye rejimi bu işi yapması için Rus subaylara olay yerine girme izni veriyor” açıklamasını yaptı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
suriyede delilleri siz suriyeye fuze atarak zaten 2018-04-19 23:34:49

karattiniz bi kere kimyasal silahi kimin kullandigi belli degil
esad basari elde etmisken neden kimyasal kullansinki ??

Avatar
eyy bahceli paldir kuldur erken secimmi olur 2018-04-19 23:35:20

demokrasi yok sayilamaz iki kisi keyfi secim karari alamaz hukuga aykiridir
Turkiye Buyuk Millet Meclisi secim icin karar verir

Misafir Avatar
Türkiyem 2018-04-20 08:41:42 @eyy bahceli paldir kuldur erken secimmi olur

Canım Türkiyem Cumhuriyet kurulduktan beri sürünen çileli halkın AKP ile ÖZÜNE kavuştu. AKP bu ülkenin kalesidir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
İşte ABD işte CHP 2018-04-20 08:39:04 @eyy bahceli paldir kuldur erken secimmi olur

ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Heather Nauert, Türkiyede yapılacak erken seçimlerle ilgili olarak, ”OHAL durumunda olan bir ülkede, tamamen özgür, adil ve şeffaf bir seçim yapılabileceğinden endişeliyiz” ************CHP de aynısını diyor. bunlar kardeşler, kanka lar, sırdaşlar, ortaklar. CHP ABD nin Türkiye ihanet ofisi. Türkiye bu CHP den kurtulmadıkça ABD baskısından kurtulamaz. CHP baraj altında kalmalı

Beğenmedim! (4)
Avatar
askerlerimiz afrinde savastayken 2018-04-19 23:42:56

sehit haberlerimiz gelirken bahcelinin derdi erken secim
pess dogrusu koltuk derdine dusmus

Misafir Avatar
Cvp 2018-04-20 00:55:03 @askerlerimiz afrinde savastayken

Afrin ve mehmetçik kani,seçimle alakalidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türkiye 20 Temmuz 2016 tarihinden beri OHAL 2018-04-20 00:22:32

ile yönetiliyor.” OHAL oldu bu hal OHAL sadece terroru kapsamasi gerikerken varlik fonu khk ile yasalasti dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? dunyanin neresinde ohal varken secime gidiliyor birde iki kisi istedi diye erken secim ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde askerlerimiz afrinde savasirken nerdeyse hergun sehit haberleri gelirken akp mhp secim derdinde koltuk derdinde pess gercekten pess

Avatar
köylü 2018-04-19 23:43:19

adamlar nasıl biliyorlar şeriatçıların seçimde hile yapacaklarını çok iyi biliyorlar
bu baskın seçim mhp nin osmanlı şeriatçılarını eseriydi ekonomide bombalar patlamadan birinci neden buydu ikinci neden mhp suriyede kürtlere saldırmaya devam etmek için bu kararı aldılar çünkü ikinci, defe kürtlere saldırırlarsa şeriatçı kürtlerden çözülmeler çoğalacaktı buda şeriatçılar oy kaybı olacaktı onun için bu karar mhp nin kararıdı kesin olarak bilkiyoruz

Avatar
ohal e alisan akp ohal bitmeden 2018-04-20 00:39:29

baskanlik sistemine gecmek istiyor

Avatar
Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi 2018-04-20 00:40:42

https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
Derin 2018-04-20 05:17:48

Burası Türkiye . Yarın derse olur ,kimseye danışmadan habersiz geldi secim kararı yani sizemi soracaktı patron o ne derse o olur .