banner87

ABD’den Türkiye açıklaması: ‘Endişeliyiz’

ABD Savunma Bakanı James Mattis, 'Türkiye'nin Rusya'dan füze savunma sistemi almasıyla ilgili olarak "Bizi endişelendiriyor'' yorumunda bulundu.

ABD’den Türkiye açıklaması: ‘Endişeliyiz’

ABD Savunma Bakanı James Mattis, 'Türkiye'nin Rusya'dan füze savunma sistemi almasıyla ilgili olarak "Bizi endişelendiriyor'' yorumunda bulundu.

28 Ağustos 2018 Salı 18:27
ABD’den Türkiye açıklaması: ‘Endişeliyiz’

Mattis, “Türkiye’nin bir karar vermesi lazım. Egemen bir karar. Türkiye’nin NATO’ya Rus hava savunma sistemlerini getirme kararının bizi endişelendirdiği açık. Buna müsamaha edemeyiz” dedi.

Mattis, Türkiye’nin S-400 füze savunma sistemi ve F-35 alma planı sorulduğunda; Rus sisteminin NATO müttefiklerine entegre edilmesine karşı olduğunu ifade etti.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.08.2018 18:30
Anahtar Kelimeler:
S-400TürkiyeMattisABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ruzgar 2018-08-28 22:27:16

gotunuzu bu kadar siktirdikten sonra mi? irak'a giden abd askerleri icin reisiniz dua ediyordu, ac izle goruntulerini. israil ile ticaret yapiyorsunuz, yalan mi? amerika ve rusya sizi ne kadar sikerse o kadar iyidir. cunku siz ikiyuzlusunuz, komsu ulkelerle iyi iliskiler gelistirmek yerine, muslumanlara yardim etmek yerine gotunuzu amerika'ya ve nato'ya siktiriyorsunuz. bu daha baslangic, ananizi anirta anirta sikecekler.

Avatar
################ 2018-08-28 19:46:33

akp iktidarinin yaptigi en iyi icraat olrak S-400 füzelerinin alinmasini görüyorum.. Amerikaya karsi savunmasiz kalmiyacagiz!

Misafir Avatar
################### 2018-08-28 22:53:17 @################

Hakikaten 17 yillik iktidarda soygundan baska bir sey yapmadi. sadece türkiye icin aldigi en dogru korunma silahi! En azindan amerika bu füzeleri kitliyemiyecek! Tabii tayyip yine komisyonunu almistir!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bizi 2018-08-28 22:01:10

de sizin durmadan PKK yi silahlandirmaniz endiselendiriyor, ama daha büyük endisemiz, bizi yöneten sahsin BOB esbaskani olarak sizin köleliginizi yapmasi

Avatar
D 2018-08-28 23:32:06

Şu Amerikayada ne oluyor . Ne diye boş yere endişeleniyormuş . Yahu bakın bizimkilere tatılde. Keyfi alemdeler hiç umursayan bir hal varmı Ülkemde sıkıntı yok dolar dibe vurmuş Vekiller vurdum duymaz Muhalefette keza öyle Milletin keyfi yerinde 9 günlük tatili duyunca koştular tatile hatta döndüler bile şimdiden yılbaşı tatiliniz programına başladılar bile yani keyifler keka size ne bizden karışmayın siz kendi ülkenize bakın .

Avatar
Abdo 2018-08-28 19:20:49

Anına koduğumun amerikası

Avatar
Cinar 2018-08-28 20:16:51

bee G..ö koydugumun ABD si nicin endilesiyorsun kafan da ne gibi tilkilik dolasiyor yoksa yakin gelecekde TURKIYE , ile.Savas planlarinmi var it politikasi yapmayin vesikalik OOOO cocuklarimisiniz

Avatar
fedayi 2018-08-28 21:19:27

$ 6.50 bize dayadılar rusyada s 300 ü s400 diye dayamasınlar bize yeterki kandırılmayalım

Avatar
demir 2018-08-28 21:23:40

kendi atom bombamızı kendi füzemizi yapalım türkün türkten başka dostu yoktur reis bizi duy

Misafir Avatar
Ruzgar 2018-08-28 22:27:38 @demir

gotunuzu bu kadar siktirdikten sonra mi? irak'a giden abd askerleri icin reisiniz dua ediyordu, ac izle goruntulerini. israil ile ticaret yapiyorsunuz, yalan mi? amerika ve rusya sizi ne kadar sikerse o kadar iyidir. cunku siz ikiyuzlusunuz, komsu ulkelerle iyi iliskiler gelistirmek yerine, muslumanlara yardim etmek yerine gotunuzu amerika'ya ve nato'ya siktiriyorsunuz. bu daha baslangic, ananizi anirta anirta sikecekler.

Beğenmedim! (1)