banner87

Askeri geçiş töreni sırasında terör saldırısı

İran’ın Ahvaz kentinde askeri geçiş töreni sırasında terör saldırısı düzenlendi. İ

Askeri geçiş töreni sırasında terör saldırısı

İran’ın Ahvaz kentinde askeri geçiş töreni sırasında terör saldırısı düzenlendi. İ

22 Eylül 2018 Cumartesi 09:32
Askeri geçiş töreni sırasında terör saldırısı

İran'ın güneybatısındaki Ahvaz kentinde düzenlenen askeri tören sırasında silahlı teröristler ateş açtı. İran Devlet Televizyonu, olayı "Tören sırasında çok sayıda silahlı saldırgan ateş açmaya başladı. Çok sayıda kişi öldü ve yaralandı" ifadeleriyle duyurdu.

Saldırıya ilişkin henüz resmi açıklama yapılmadı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gani 2018-09-22 10:58:15

bir saat sonra @Firat
Iran Islam Cumhuriyeti, firat adli fahise evladi gibi milyonlarca yezid tohumunu her savas meydaninda yendi, afganistan'da yendi, irak'ta yendi, suriye'de yendi, idlib'te firat gibi onbinlerce orospu cocugu el-nusra'ci sunniyi gebertecek yakinda. Firat adli fahise tohumlari, musluman kiligina girip amerika ve israil ile dost oluyorlar, sonra savasta yenilince agliyorlar. Yerini ve adresini bilirsem gebertecegim seni Firat adli pic sunni turk vatandasi

Avatar
Firat 2018-09-22 10:04:38

Iran alçak cuhmuriyeti.

Misafir Avatar
Gani 2018-09-22 10:57:40 @Firat

Iran Islam Cumhuriyeti, firat adli fahise evladi gibi milyonlarca yezid tohumunu her savas meydaninda yendi, afganistan'da yendi, irak'ta yendi, suriye'de yendi, idlib'te firat gibi onbinlerce orospu cocugu el-nusra'ci sunniyi gebertecek yakinda. Firat adli fahise tohumlari, musluman kiligina girip amerika ve israil ile dost oluyorlar, sonra savasta yenilince agliyorlar. Yerini ve adresini bilirsem gebertecegim seni Firat adli pic sunni turk vatandasi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
amerika kurdistan in ikinci ayagini 2018-09-22 14:51:36

suriyede hazirliyor birinci ayak irak da hazir ikinci ayak suriye iran ve turkiye vaad edilmis topraklar icin bu kadar insanin olmesi gerekmiyor cok uzucu

Avatar
cihangir 2018-09-22 12:34:01

BEN BIR ÖZ VE ÖZ TÜRKMENIM.FIRAT BU ÜLKE TÜRkÜÜNDÜR...BIZ TAHRIH DE 134 DEVLET kURDUK YINE KURARIZ...SEN ÜLKEMDE YASIYORSUN.MÜSLÜMAN KILIGINA GIRMUSINIZ.YAKINDA GÖRECEKSINIZ....SEN BIR SAFI KÜRTSIN YA DA RUM DÖNMESI SIN.ANLADINMI FIRAT.....TANRI TÜRKÜ.KORUSUN....

Avatar
HAKAN 2018-09-22 13:48:58

IRAN HALKININ COGU.TÜRK.KÖKENLI.ARAP.VE KÜRTLER BIZE DÜSMAN.BUNLAR YER YÜZÜNDE YOK OLMASI GEREK...NE MUTLU TÜRKÜM.DIYENE...

Misafir Avatar
Gani 2018-09-22 13:51:06 @HAKAN

Ne asagilik bir durum israil dostu pic turk olmak! amerikan kopegi pic turkler!

Beğenmedim! (0)
Avatar
duduk 2018-09-23 14:50:18

yorumlarınizi başkasına küfretmek için harcamayin iranin habis olduğunu bilmeyen yok varsa dangalaktir..He tabi irandaki fahiseleri severseniz o ayrıdır belki ondandır bu saçma yorumlarınız.

Avatar
duduk 2018-09-23 14:51:17