Avusturyalı vekilden küstah 24 Haziran açıklaması

Avusturya'da koalisyon hükümetinin küçük ortağı olan aşırı sağcı Özgürlük Partisi milletvekili Johann Gudenus, 24 Haziran seçimlerinin ardından haddini aşan açıklamalarda bulundu. Gudenus, Avusturya'da yaşayıp Recep Tayyip Erdoğan'a oy veren Türkler'in 'ülkelerine gitmelerinin daha iyi olacağını' söyledi.

Avusturyalı vekilden küstah 24 Haziran açıklaması

Avusturya'da koalisyon hükümetinin küçük ortağı olan aşırı sağcı Özgürlük Partisi milletvekili Johann Gudenus, 24 Haziran seçimlerinin ardından haddini aşan açıklamalarda bulundu. Gudenus, Avusturya'da yaşayıp Recep Tayyip Erdoğan'a oy veren Türkler'in 'ülkelerine gitmelerinin daha iyi olacağını' söyledi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 20:28
Avusturyalı vekilden küstah 24 Haziran açıklaması

Avusturya’da başta başbakan Sebastian Kurz olmak üzere, parlamento üyelerinden gelen skandal açıklamaların ardı arkası kesilmiyor. Aşırı sağcı Özgürlük Partisi milletvekili Johann Gudenus 24 Haziran seçimleriyle ilgili küstah ifadelerde bulundu.

Gudenus 24 Haziran seçimlerinde resmi olmayan sonuçlara göre AKP ve Recep Tayyip Erdoğan’ın galip gelmesi sonrası, “Avusturya’da yaşayıp Erdoğan’a oy verenlerin Türkiye’ye gitmeleri daha iyi olur” dedi.

Gudenus devamında, “Seçim sonucu ülkemizdeki binlerce Türk’ün entegrasyonunun başarısız olduğunu bir kez daha doğruladı” ifadelerini kullandı.

Avusturya’da oy kullanım oranı yüzde 49 olarak hesaplandı.

Anadolu Ajansı verilerine göre cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Avusturya’da oy kullanan seçmenlerin yüzde 72.3’ü Recep Tayyip Erdoğan’a, milletvekilleri seçimlerinde ise yüzde 62.5’i AKP’ye oy verdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-25 20:55:11

HÜRRiYETE VE EMNiYETE YASAYAN iNSANLARIN ANA VATANDA YASAYAN HEMSERiLERiNi DiKTETÖRLÜYE SÜRKLEMESi DOGRU DEYiLDiR VE ONUN iCiN SEVMEDiYiM BU ASIRI SAGCILARI HAKLI BULMAK ZORUNDAYIM

Misafir Avatar
bu palavralarınız sökmüyor**** 2018-06-26 00:41:13 @KECi COBANI

Dingil pinoceti, mussoliniyi, hitleri, stalini de halk secdi. Düsman oldugunuz suriye devlet baskani esad ida halk secti. Salak demekki halk secince herhalukarda demokrat olmuyormus. Salaksiniz salak biraz gözlerinizi acin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne alakası var be**** be salak ! 2018-06-25 23:38:17 @KECi COBANI

peki ne icin oy verdin ? et yiyemdigin , saman ,mercimek kurufasulye patates , sogan ithal ettiginicinmi oy verdin, Cumhuriyet tarinde 2002 yilina kadar devletin harcadigi para 790milyar dolar tayyip 14 yilda 2 trilyon dolar para harcadi 130 milyar olan bnorc 480 milyari buldu bunun icinmi oy verdik salak!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne alakası var be 2018-06-25 21:13:15 @KECi COBANI

siz siyasetten anlamıyorsunuz işte hep aynı şeyleri öne sürüyorsunuz. Yok kömür için oy veriyormuşuz yok kek için oy veriyormuşuz ne alakası var? Ayrıyeten HDPlileri meclise ilk defa sokan da dünün CHPsi (SHP) idi bugün yine meclise girmesi içn çalışan CHP oldu. Sonra vatanı satmaktan bahsedersiniz.

Beğenmedim! (31)
Misafir Avatar
halk dediklerin 2018-06-25 21:08:38 @KECi COBANI

senin gibi davar sigir suruleri onune bir bag ot koy ne yaparsan yap, gunluk cikarlarina gelecek onurlu serefini satmis gibisin iyi sebeb buldun chp den ratan sana girsin

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
bu palavralarınız sökmüyor 2018-06-25 20:59:44 @KECi COBANI

Diktatör dediğiniz "adam"ı halk seçiyor. Sizin bu palavra siyasetiniz sebebiyle chpnin oyları artmıyor azalıyor.

Beğenmedim! (29)
Avatar
Emine 2018-06-25 20:36:09

Küstah olan Türklerdir..AKAhPEyi o kadar seviyorlarsa gitdinler AKP ülkesinde yasasin lar

Misafir Avatar
adam cok hakli 2018-06-26 09:00:01 @Emine

orda euro kazan harca euronu bozdur ulkende tatilini yap ye ic gez sonrada gel ulkenin kaderi icin karar ver bu dogru degil avrupada calisan temizlikci personeli bile ulkemize gelip ucak hotel dahil tatil yapma imkani var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bindireyim gemine"**** 2018-06-26 00:34:47 @Emine

kic lalesi siyasetden cok anladigin icinmi hirsizlara oy verdin ? Hitleri de halk secti . Halk secti diyip duranlara . Halkin egitim düzeyi ve bilgisi cok önemli. Sigirlarmi seciyor yoksa tahsilli zeki , vatanini seven insanlarmi seciyor . Yurtdaslik vazifesinin a sini bilmeyen ler takim tutar gibi yalanci hirsizlari secerseniz sonuc bu olur. senin alilenin hepsinin geiciklerine zenciler binsin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
xxx ismimi yazmiyorum. 2018-06-26 00:26:56 @Emine

kosoloslukdan, secim icin gelen E-Maile verdigim cevap. Ben türkiyede yasamiyorum, orada yasiyanlarin nasil idare edilecegine dair, karar verecek hakkin kendimde olmadigi icin, oy vermiyecegim diye yazdim. Dogrusuda budur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bindireyim gemine" 2018-06-25 23:31:23 @Emine

Babam ve 4 abimde senin bacinin ananin karinin gemiseine bindirsin !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hazımsız muhalefet 2018-06-25 21:23:05 @Emine

Osmanlı zamanında da ülkesini batıya şikayet eden hainler varmış siz de onlara benziyorsunuz troller.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
BEN OLSAM ONLARA ORDA BİR GÜN TUTMAM 2018-06-25 21:13:22 @Emine

ORANIN İKTİDAR VE HÜKÜMETLERİ DAHA DÜRST BENCE MADEM AKP. HAYRANISIN GİT SANA AKP EKME) VERSİN ORDAKİ AVUSTURYADAKİ MALLARINA DA EL KOYARDIM BİR TÜRKİYE VATANDAŞİ OLARAK YAZIYORUM BUNLARDA ERDOĞAN. ÇILGIN TÜRKLER. TİPİ AŞIRI AJANLIK YAPİYORLAR EKMEK YEDİGÜN ÜLKEYE. İHANET EDİYORLAR BU ÜLKEDE BEN BİR GÜN DURMAM BU ŞEREFSİZLİK ÜLKESİNDE İMKANIM OLSA AVRUPAYA ONLAR ORDA YÜZLERİ GÜLÜYOR MERCEDESLERLE TÜRKİYEY GELİRKEN ASVALTLARI NI BEĞENİYORLAR O YÜZDEN

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bindireyim gemine" 2018-06-25 20:39:23 @Emine

Saçma sapan bir yorum yazmışsın. Siyasetten de anlamıyorsun.

Beğenmedim! (11)
Avatar
hepiniz alcak trolsunuz 2018-06-25 21:03:35

ergenekomcu yavsaklar once size giren koca kazigi cikarin avusturyali hukumet kurmus parti baskani ynan ugrasacaknan ,adam dogru diyor ulkesi deilmi cihatcilari istemiyor siz turkiyeden kadim halklari yok etiniz dahada oldurmeye calisiyorsunuz bu adam geri gonderecek gondersin ne isleri var orada kotuluk yapmaktan baska

Avatar
Hakan 2018-06-25 21:18:11

Cok dogru demis.bende Almanyadayim,buradaki akp secmenleride türkiyeyi ve akp Yi öve öve bitiremiyorlar.bizde diyoruzki madem öyleyse neden geri gitmiyorsunda burada yasamaya devam ediyorsun.o zamanda yok ya ne isim var türkiyede diyorlar.

Misafir Avatar
sen kaç isimle yazıyorsun 2018-06-25 21:24:07 @Hakan

Aynı haberin altına kaç farklı isimle yazıyorsun bi onu de

Beğenmedim! (3)
Avatar
Duncan21 2018-06-25 22:48:19

Dogru demis ne var bunda

Avatar