Barzani'den ABD'ye: Artık çok geç, alternatifler için zaman kalmadı!

Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Başkanı Mesud Barzani, ABD, İngiltere, Fransa ve BM’nin referandumun ertelenmesine yönelik sunduğu ve dün kendisinin reddettiğini açıkladığı alternatif hakkında "Alternatifler için zaman kalmadı" dedi.

Barzani'den ABD'ye: Artık çok geç, alternatifler için zaman kalmadı!

Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Başkanı Mesud Barzani, ABD, İngiltere, Fransa ve BM’nin referandumun ertelenmesine yönelik sunduğu ve dün kendisinin reddettiğini açıkladığı alternatif hakkında "Alternatifler için zaman kalmadı" dedi.

16 Eylül 2017 Cumartesi 16:42
315 Okunma
Barzani'den ABD'ye: Artık çok geç, alternatifler için zaman kalmadı!

Rudaw'ın aktardığına göre Barzani bugün Duhok’ta Ninova bölgesindeki farklı din ve etnik gruplarla bir araya geldi. Barzani, burada yaptığı konuşmada, “Referandum kararı, Kürdistan’daki tüm taraflarca alındı. Şu an sunulan öneri ve alternatifler için çok geç kalındı” ifadesini kullandı.

"Referandumu ertelememizi isteyenlere 'Daha iyi bir alternatifiniz varsa buyrun sunun' dedik. Ancak hiç kimse daha iyi bir alternatifle gelmedi" diyen Barzani, sözlerine şöyle devam etti: "Referandum sınırların çizilmesi anlamına gelmiyor. Aksine sorunları çözmek için kapıların aralanması anlamına geliyor. Referanum bir kesimin başka bir kesimi baskı altına alması anlamına da gelmiyor. Geleceğinize kendiniz karar vereceksiniz."

Bağdat’ın da şiddet dili kullandığı savunan Barzani "Biz şiddet dilini kullanmak istemiyoruz. Eğer Kürdistan için durumun giderek kötüye gittiğini bilmeseydik Bağdat bünyesinde kalacaktık. Ancak durum korkulacak derecede ciddidir" diye konuştu.
ABD Başkanı Donald Trump'ın IŞİD’le Mücadele Özel Temsilcisi Brett McGurk, BM Irak Temsilcisi Jan Kubis ve İngiltere'nin Bağdat Büyükelçisi Frank Bakery, 2 gün önce Barzani ile bir araya gelip, referandumun ertelenmesi için alternatif sunmuştu.

Barzani ise dün Duhok’un Amedi’ye ilçesinde yaptığı açıklamada referandumu ertelemeyeceklerini söylemişti.


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
::::::::::::::::::::::1 2017-09-16 17:05:33

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


FIRKA NE DEMEKTİR SE MESELE::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

(((FIRKA DEMEK DAVA DEMEKTİR,,, ,,,ORADA NE ARAPLIK,,NE ACEMLİK,,NE KIRMANÇELİK,,NE ZAZALIK,NE ÖZBEKLİK,,NE TÜRKMENLİK KONUŞULUR,,,,))) dava1)))) ya sosyal demokrasi ((HALKLILIKTAN HALKÇILIK)davasıdır,,,, 2)))))YA ulusal uluslarası ahiyei ticaretle davadır,,,,,3))))),ya emekle alınteriyle AMELELİK(işçilik)davasıdır,,4)))),,ya MUTLAKİ ÜLKÜLÜLÜK((sultan Mehmet han ülkülülüğü,,,yahut selahaddini eyyübiyeti,,,sultan Mehmet han ülkülülüğü,,((ÜLKELİLİK anasırıyeti öilliye davalığıdır))))terakkiperveriye davasıdır,,,,5)))))ya fırkayı ademi sururet islamiyei,muhammediye davasıdır ki;;

HAKCASINA ,,HAKİKATE HİZMETKARCA ANILABİLİRCE )))) ORADA NE ARAPLIK,,NE ACEMLİK,,NE KIRMANÇELİK,,NE ZAZALIK,NE ÖZBEKLİK,,NE TÜRKMENLİK KONUŞULUR,,,,))) FIRKA DEMEK DAVA DEMEKTİR,,, ORADA NE ARAPLIK,,NE ACEMLİK,,NE KIRMANÇELİK,,NE ZAZALIK,NE ÖZBEKLİK,,NE TÜRKMENLİK KONUŞULUR,,,,)))

Avatar
::::::::::::::::::::::::::2 2017-09-16 17:05:56

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!!



zazalar,kırmançeler,,,KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;
himyeri,,gassani,,nebatiler(((ARAPLARIN BAZILARINCA ANILIRLIĞI DUYULMUŞLUĞU İFADELERİ))))) KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;

ACEMLER ,,,FARSLAR (((((İRANİLERİN BAZILARINCA ANILIRLIĞI DUYULMUŞLUĞU İFADELERİ))))) KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;

((( TOPLUM KURULUŞLUĞU)))))))))OLMUŞLUKTAN ÖTEDE,,,,
olarak ANILIRCA,,,

TOPLANIRCA,,,HER NE DERNEKLİLİĞİ FEDERASYON OLMUŞ,,,DERNEKLİLİKLE,,,HER NE KENDİLİĞİNİ İLGİLENDİRİR RAHATLIKTA OLMAK VARKEN
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Avatar
::::::::::::::::::::::::3 2017-09-16 17:07:36

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!! ORASINDA!!!!!!!!!!!!!!



zazalar,kırmançeler,,,KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;
himyeri,,gassani,,nebatiler KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;

ACEMLER ,,,FARSLAR KÜLTÜR MEDENİYET DERNEKLERİ FEDERASYONU;;;

((( TOPLUM KURULUŞLUĞU)))))))))olarak ANILIRCA,,,
TOPLANIRCA,,,HER NE DERNEKLİLİĞİ FEDERASYON OLMUŞ,,,DERNEKLİLİKLE,,,HER NE KENDİLİĞİNİ İLGİLENDİRİR RAHATLIKTA OLMAK VARKEN



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Avatar
:::::::::::::::::::::::4 2017-09-16 17:08:41

MİS GİBİ;;;
::::::::::::::::::::::::::::::FAZİLETİ AHLAKİYEİ MÜSTENİD____REYİEİ,,,KANAATLE____CUMHURiYETİyetiyei___________________
KANUNİYEİ ESASİYE TEMELLİ ,,,MECLİSLİ,,,ÇOK FIRKALI (((((MUTLAK şuraiyetli)(((ki şura sure ismidir kuranı azimu şanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))) (((((MUTLAK şuraiyetli)(((ki şura sure ismidir kuranı azimu şanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)))NİZAMDA,,,

hayat sürmek varken;;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

MİS GİBİ;;;
::::::::::::::::::::::::::::::FAZİLETİ AHLAKİYEİ MÜSTENİD____REYİEİ,,,KANAATLE____CUMHURiYETİyetiyei___________________

KANUNİYEİ ESASİYE TEMELLİ ,,,MECLİSLİ,,,ÇOK FIRKALI ,, (((((MUTLAK şuraiyetli),(((((hakka hakikate hakkaniyete hürmetkar HER HANGİ BİR ŞEKLİYLE ))))NİZAMDA,,,
hayat sürmek varken;;
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Avatar
:::::::::::::::::::::::::::5 2017-09-16 17:09:08

MİS GİBİ;;;
::::::::::::::::::::::::::::::FAZİLETİ AHLAKİYEİ MÜSTENİD____REYİEİ,,,KANAATLE____CUMHURiYETİyetiyei___________________

KANUNİYEİ ESASİYE TEMELLİ ,,,MECLİSLİ,,,ÇOK FIRKALI ,, (((((MUTLAK şuraiyetli))))
NİZAMDA,,,

hayat sürmek varken;;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

DENİLSİN;;;;;;;;;;;;;
7 kuşak ötesinden gelirdelikte,,,
ACEMİN ARABA,,,ARABIN KIRMANÇE ZAZA ANILIRLIĞA,,,ZAZANIN KIRMANÇE ANILIRLIĞIN,,,TÜRKMENLİĞE ÖZBEKLİĞE KARIŞIP,,,da,,,
Musul olmuş,,,Kerkük olmuş,,Süleymaniye olmuş,,erbil olmuş,,,Bağdat olmuş,,,basrai,,nuriyet olmuş,,,şam olmuş,,,,,,,yerlerde
dedelerden nenelerden,,,
karışıp da,,,
medeniyetliliğini,,,ŞEHRİYETLİLİĞİ İLE ANDIRACAK ,,,NİZAMLILIĞI İLE ANDIRACAK,,
DERLİ TOPLULUĞU İLE ANDIRACAK ÖÖÖÖÖYYYYYLLLEEEESSSSİİİİNNNNEEEEE KIYMETLİ YERLERDE,,

Avatar
:::::::::::::::::::son 2017-09-16 17:10:05

,,,,,,
,,,,

DEDELERDEN NENELERDEN GELİR,,,HARMANLILIĞIN,,,,,GÖNLÜ RAHAT AKLISELİMLİLİĞİNİ,,,,
evlatlarının zihinlerini huzursuz edecek her ne şey de,,,
rahmani olmasa gerektir

DE DENİLİR DUYULURCALARLA:::::::::::::::::::::::::::::DE DENİLİR DUYULURCALARLA:::::::::::::::::::::::::::::DE DENİLİR DUYULURCALARLA::::::::::::::::::::::::::::: DE DENİLİR DUYULURCALARLA:::::::::::::::::::::::::::::


RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN (HER NE ENCAMI ASALETİNDEN) PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed
rabbimiz,,bildiğimiz bilemediğimiz,, her ne davaiyeti vazifeliği takva sahiplerinin yönetiminde yolunda ,,dualarında eylesin(amin)
RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu

Avatar
bilo 2017-09-16 17:12:34