banner87

Cem Uzan başkanlığa adaylığını koyuyor

Genç Parti eski Genel Başkanı Cem Uzan yeniden siyasete dönüyor. Yarın yapılacak olan Genç Parti kongresinde yurt dışında yaşayan Cem Uzan adaylığını koyacak.

Cem Uzan başkanlığa adaylığını koyuyor

Genç Parti eski Genel Başkanı Cem Uzan yeniden siyasete dönüyor. Yarın yapılacak olan Genç Parti kongresinde yurt dışında yaşayan Cem Uzan adaylığını koyacak.

06 Mayıs 2018 Pazar 17:31
Cem Uzan başkanlığa adaylığını koyuyor

  Genç Parti’nin Olağanüstü Büyük kongresi yarın Ankara'da yapılacak. Cum Uzan bu kongrede, Genç Parti Genel Başkanlığı’na tek aday olarak katılacak.

“SİYASİ SIĞINMA HAKKI” ALMIŞTI

Cem Uzan, dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği için hakkında dava açılmıştı. Uzan’a ceza olarak öfke kontrolü için kitap okuma cezası verilmişti.

Uzan daha sonra, Fransa'dan “siyasi sığınma hakkı” almıştı. (Kaynak: Oda Tv)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.05.2018 20:58
Anahtar Kelimeler:
Cem UzanGenç PartiAdaylık
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uzan reisi asar eline geçirirse 2018-05-06 21:01:30

destekleriz bu başımızdaki hırsızlardan kurtulmak için

Misafir Avatar
ege den İNCE inciler okuyalım bak. 2018-05-07 11:12:01 @Uzan reisi asar eline geçirirse

Beni cumhurbaşkanı adayı yapsın bu halk asgari ücreti 6000 tl yapcam, mazot ve benzin aynı fiyat 1 lira, oto gaz halka bedava. özel hastaneleri halak açacağım parasız. 40 yaş üstü herkesi emekli yapacağım. her öğtrenciye ayda 1500 tl vereceğim.. söz on yıl hiç bir ürüne zam yapmayacağım ama her yıl maaşlara yüzde elli artış yapacağım. Türkiyeyi en modern tesislerle donatacağım. sözmü beni bu ülkeye başkan yapın ADIM. EHTELEBETE. unutmayın. yahu salaklardan inanan çıkar şimdi. gözle görünene inanmıyan yaılmışlara inanmayaıphayellere yalanlara inananlara sözüm haaa. chp ve ttifakı yalan ve hayelle iftira ile halktan oy devşirior. AKP yapmış isbat ortada. uyuma kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cem 2018-05-07 08:52:43 @Uzan reisi asar eline geçirirse

Cem uzan chp hdp iyi parti ittifakına bir katkı olarak siyasete atılabilir. oda TÜRKİYEYİ SOYUP SOĞANA ÇEVİREN ŞERLİLERDENDİR. tencere kapak misalı olurlar. katılsın bence.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-05-07 08:50:12 @Uzan reisi asar eline geçirirse

Her neyse chp baraj altında kalsında. hdp zaten kürtlerin nefretini kazanmış. kürtler katillerine y vermez. müslüman kürtler yahudi hizmetçilerine oy vermez. iyi parti zaten şişirilmiş bir balon. chp baraj altında kalsın Türkiye 2023 ve 2071 hedeflerine emin adımlarla ilerlesin kardeşlerim. el ele AKP VE MHP ye destek yeminimizdir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ayene 2018-05-07 08:48:17 @Uzan reisi asar eline geçirirse

Bu şer grupları , başta PKK, HDP, YETMEDİ, CHP YİDE BİR KASETLE ELLERİNE GEÇİRDİLER, YETMEDİ İYİ PARTİYİDE KURUP MHP Yİ BÖLMEK İSTEDİLER, YİNE YETMİYOR AMA ŞERLİLER BOŞ DURMUYOR ŞİMDİDE CEM UZAN DENEN BİR ZAMANLARIN TÜRKİYEYE İLK TUZAK VURMAK STEDİKLERİ CEM UZANI TEKRAR SAHAYA SÜRMEYEÇALIŞIYORLAR. ŞERLİŞERBOŞ DURMUYOR. yüce halkımız bizde vatanımızı korumak için AKP MHP ittifakına destek olacağız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cem uzan karizmatik bir lider 2018-05-06 18:23:23

cumhurbaskani adayi olursa kazanir

Avatar
52 2018-05-06 21:38:32

evet cem uzan ve halis torak rahmetli akp servetlerine nasıl çökmüştü dün gibi hatırlıyorum arkadaş aday olmasada şuna eminim tayip bey akp yei çok davlar bekliyor olucak **hatta avrupası amerikası hani şu zarap olayından yani vAllahi çekecekleri var bunların eğer bir düştülermi hükümet ve başkanlıktan söyledi dersiniz *

Avatar
CEM UZAN 2018-05-06 23:54:14

KAZANIR

Avatar
Unal 2018-05-06 23:37:05

CEM UZANIN YAPTIKLARINA AKP HUKUMETININ DEGIL DEVLETIN GUCU YETMEZ ZATEN EMPERYALISTLER TARAFINDAN HARCANMASI O YUZDEN VARMI BIR YERLI GSM SIRKETI VE TELEKOMINIKASYON SIRKETI KURMA YUREGI CESARETI VE PARASI OLAN KOCA HOLDINGIN OLAN KOC VE SABANCI BILE YAPAMAZ KESKE ADAY OLSA

Misafir Avatar
MAL lara 2018-05-07 08:56:00 @Unal

@Unal x-----------------KAZ lara vali yapın . sizide bir güzel soysun soğana çevirsin. MAL sınız len sizin epeyiniz. mal. mal neki zır cahilsin sen aptal..

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-06 18:25:34

bu derin yapının adamına iş çıkmış,dyp yi harcadı şimdi kimi harcayacak

Avatar
YILDIRIM 2018-05-07 07:19:49

2002 Yılında Çıkartanlar Ülkemizin KÖKLÜ Siyasi Partilerini TBMM dışına atmış AKP yi Kazandırmıştı HATIRLADINIZ mı ? ? ? Aynı Güçler Şimdi de devrede olup, Zorda ki Partilerini Kurtarmak için Yeniden SAHNEYE SÜRÜYOR Olmasınlar ... . . . . .