banner58

Dünyanın gözünden 15 Temmuz!

Dünya medyası, 15 Temmuz kanlı darbe teşebbüsünün birinci yıldönümü vesilesiyle gerçekleştirilen etkinlikleri takip ediyor.

Dünyanın gözünden 15 Temmuz!

Dünya medyası, 15 Temmuz kanlı darbe teşebbüsünün birinci yıldönümü vesilesiyle gerçekleştirilen etkinlikleri takip ediyor.

15 Temmuz 2017 Cumartesi 20:21
1203 Okunma
Dünyanın gözünden 15 Temmuz!

Reuters haber ajansı, TBMM’de düzenlenen ’15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü’ özel oturumunda Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve muhalefet partisi üyelerinin bir araya geldiğini yazdı.

İngiliz ajansı, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun Meclis’te yaptığı eleştirel konuşmayı aktarırken, Ankara’dan İstanbul’a yapılan Adalet Yürüyüşü’ne haberinde yer verdi.

BBC ise, “Türkiye başarısız darbenin yıldönümünü anıyor” başlığıyla internet sitesinin manşetinden verdiği haberinde, “Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın darbecilere karşı direnişin simgesi haline gelen Boğaziçi Köprüsü’nde bir anıtın açılışını yapacağını ve sonrasında gece yarısı Ankara’ya geçip geçen yıl darbecilerin saldırdığı dakikalarda Meclis’e hitap edeceğini” yazdı.

İngiliz yayın kuruluşunun haberinde, Meclis’teki özel oturumda Başbakan Binali Yıldırım’ın 15 Temmuz 2016 için kullandığı “İkinci Kurtuluş Savaşı” ve “Türkiye'nin en karanlık, en uzun gecesi” ifadelerine yer verildi.

Ülkenin bölünmüşlüğüne dikkat çeken BBC, Meclis oturumunda yaptığı konuşma sırasında hükümetin darbe sonrası uygulamalarını eleştiren CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun şu ifadelerini de dünyaya duyurdu:

“Darbeye karşı bombalar altında direnen meclisin yetkileri elinden alınmıştır. Geçen yıl adalet yerle bir edildi. Hızlı bir normalleşme süreci yerine kalıcı OHAL rejimi kuruldu.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ölüm uykulrınd Millet 2017-07-16 10:08:43

Türkiye,”başarılı sözde askeri kalkışmaya sözde engel oln BOP cumhurbaşkanı” isimli tiytro oyununun sözde birinci yıldönümünde yaşadığı sayılı iyi günlerin keyfini çıkarsın!!!.Türk düşmanı FETO- BOP eş başkanı ve nato-TSK sının nın yeni dımı “ülkede Kontrollü kaos”.

Avatar
1::::::::::(ATATÜRKÜMÜZ DİYOR Kİ) 2017-07-16 11:48:58

,[[[[[[Allah birdir şanı büyüktür.peygamber efendimiz hazretleri canabı hak tarafından insanlara hakayiki diniyeye tebliğe memur,ve resul olmuştur.

”””””””””””””””””KANUNİ ESASİSİ””””””””””””””””” ,cümlemize malumdur ki,”””””””””””””KURANI AZİMÜŞANDAKİ NÜSUSTUR”””””””””””””””insanlara feyz ruhu vermiş dinimiz son ””””””””””DİNDİR”””””””””””.ekmel dindir]]]]]]]]]]],,,

ve [[[[[[[[[[[[[[[EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR]]]]]]]]]]]]]]]

diyen::::::::::::::::::::::::




(((anlaşılacağı üzere,,,,,,,ATEİSTLİKLE MÜCADELİ,,,,,((fitnecilikte ateistikten ki,,,fitnecilerle de mücadeleleli))),

Avatar
2:::::::::::::::::::::: 2017-07-16 11:49:38

(dolayısıyla,,,,,BU İKİ ANLATIMINDAN netce anlaşılırca(Allahumme salli ala seyydina ve nebiyyina Muhammed),(((((((((((((kanun belli yasa belli,,,,,,mülkün nizamın sahibi belli.,egemenlik milletliliğimizindir ki,,,KANUNİ ESAİ İSTİKAMETTE GiDERSE,,vezir olma yolunda ,,,,,,,,,,,

GİTMEZSE,,kuranı kerim azimu şan nusüsuna aykırıca,,Allah muhafaza REZİL yollara girer demektir ki bu;;;Kİ KURANI KERİMU AZİMU ŞANIN,,insanlar hak ettikleriyle yönetilir ve hak ettikleriyle karşılaşılır ki,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,demektir de bu da ki;;





ancak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,,gaybı Allah(c.c) verir de,,,FENALIĞI İLLAKİ fenalıkların sebebi olarak anmak da yanlıştır da,,BAŞA GELEN dertler AYRICA RABBİN kaldırabileceğinden fazla yük vermemesinden ,,bir imtihan vesilesi üzerine ,,sevdiğine,,sevenin VERDİĞİDİR Kİ,,,

((çile olarak anılır rabbi yolunda yürüyenlere de(estağfuğrullah el azim)))sadece gerekeni yapmak VAZİFEDİRle de ayrıca yüzyıllarca anlatılmışca.)))))))

Avatar
3:::::::::::::::::::::: 2017-07-16 11:50:05

”””””””””CUMHURBAŞKANI SEÇECEK OLSAM o fatih sultan Mehmet hanımız olurdu””””””demeciyle;;AYRICA (((peygamber efendimizce(s.a.v) övgülü))))SULTAN MEHMET HANIMIZ ””””””ÜLKÜLÜ”””””””

fezadan gelmemiş;;;;OSMANLILIK MEDENİYETİ,,,İLMİ İRFANINDA YETİŞMİŞ PİŞMİŞ.DE.
YÖNETİCİLİĞİ İLE,,,KUMANDANLIĞI İLE;;;(((diyanet işlerine dek,,,)))herkes işsini yapsınlığı,,,Önce vazife MUTLAKLIĞI İLE ..ulu ((anılmış))


(zamanın DİYANET İŞLERİ REİSİ DE !!!OLMAYAN,,YÖNETİMİNİNİN DİYANET İŞLERİ REİSİ((ULEMAİYETİYLE))) MEHMET RİFAT BÖREKÇİ hazreterimiZ olan))))

CUMASI TATİL YÖNETİM İDARELİ::::::::::::::::::::İSTİKLAL MAHKEMELİ YÖNETİM İDARELİ:::::::::::::::

((((VAHDETTİN HAN HÜNKARIMIZ aliyei,,,SAMSUNA GÖNDERİLMİŞ,,,””””””””””””SEÇİLMİŞ,yetkilendirilmiş”””””””””””)))(Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed)

Avatar
4::::::::::::::::::::::(ATATÜRKÜMÜZ DİYOR Kİ) 2017-07-16 11:50:41

dahası bakın neler nelerle mücadeleli,,,,,,,,,,,,,,,,ATATÜRKÜMÜZ DİYOR Kİ

[[[[HALBUKİ,TÜRKİYEYE İSTİKBALİNİ VEREN,BU ASYA MİLLETİNİN İÇİNDE,,daha karmakarışık,suni,itikadatı batıladan ibaret ,bir din daha vardır.fakat bu cahiller;bu acizler sırası gelince tevennür edeceklerdir.onlar ziyaya takarrüp etmezlerse kendilerini mahv ve mahkum etmişler demektir..onları kurtaracağız]]]]]]

Avatar
5...........::::::::: 2017-07-16 11:51:20

ALLAH GEÇMİŞİMİZE LAYIK GELECEĞİMİZE FAYDALI EYLESİN(AMİN)::::::::::::MUTLAK HERNEYSELİKTE,,,,doğru ve emniyetli olmak şartlığından gelirce,,,,(( HER NE MEVZU ,ifade edilebilr edilemezde,,,mutlak DOĞRU VE EMNİYETLİ OLMA GAYELİLİĞİ İLE)))::ALLAH ŞEHİDLERİMİZN ŞEFAATİNE NAİL EYLESİN;;;;


ALLAH (C.C) basiretimizi,,ferasetimizi her daim açık etsin(amin),,,,,,,,,,,BİR DAHA BÖYLE GÜNLER GÖSTERMESİN;;,,,,GÖRMEMEMİZ İÇİN gereği üzerine YOLDA ,,UFUKTA TUTUMLULUKTA EYLESİN(AMİN)::::::::::Kİ;;;;;;;;;;;;;;;(((AMİN VESELAMUN ALEL MÜRSELİN VELHAMDULİLLAHİRABBİL ALEMİN)))

Avatar
6(SON) ...........::::::::: 2017-07-16 11:51:49

SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM::::::::

::rabbimiz encamımızı asaletimizden payidarlıkla SULTAN MEHMET HANIMIZ ülkülülüğünde HAYREYLESİN,,,

en büyük takva sahibi peygamber efendimiz dir ki,,İFADE EDİLİR EDİLEMEZ HER NE DAVAİYETİ,,VAZİFELİĞİ TAKVA SAHİPLERİNİN yolunda eylesiN,,DUALARINDA EYLESİN,,,,,,,,,,,,,,,,,,yardımında eylesin(amin))::::::::::::::::::::::

EBEDİ FERAHLIK BEREKETLE ,,ülkemiz,,anasırı milliyemiz,,DOST AKRABA KOMŞULARIMIZ,,,ümmeti islamiye,,GÖNLÜ GÜZELLİK,,BÜTÜN İNSANLIK ÜZERİNE OLSUN Kİ::::::::esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu