El Kaide'den skandal fetva: 'Türk bayrağı caiz değildir'

"Türk bayrağı bugünkü haliyle küfre (laik cumhuriyete) alamet olan bir münkerdir. " diye fetva verdiler.

El Kaide'den skandal fetva: 'Türk bayrağı caiz değildir'

"Türk bayrağı bugünkü haliyle küfre (laik cumhuriyete) alamet olan bir münkerdir. " diye fetva verdiler.

05 Ocak 2019 Cumartesi 10:21
El Kaide'den skandal fetva: 'Türk bayrağı caiz değildir'

Suriye’de terör örgütü El Kaide’ye yakınlığı ile bilinen bir internet sitesinde yayınlanan sözde fetvada skandal ifadeler yer aldı. Söz konusu fetvada, Türk bayrağının ‘caiz olmadığı’ ifadeleri yer aldı.

Suriye’deki El Kaide’ye yakın olduğu iddia edilen cihatçı grupların yayın organı “İlim ve Cihad” isimli internet sitesinde, tartışma yaratacak bir “fetva” ortaya çıktı.

Tarık Ebu Abdullah isimli bir cihatçının fetvalarının yayınlandığı sitede, takipçilerden gelen sorular cevaplandırıldı. Türk bayrağı ile ilgili de bir soruyu cevaplandıran Ebu Abdullah, tepki çekecek ifadeler kullandı.

“Selamun aleykum hocam, ben grafik tasarımcısıyım. Baskı merkezinde çalışıyorum bazen Türk bayrağı baskıları ve tasarımları geliyor. Baskısında ya da tasarımında faydam olması caiz midir?” sorusunu yanıtlayan Tarık Ebu Abdullah, yanıt olarak şunları söylüyor:

“Türk bayrağı bugünkü haliyle küfre (laik cumhuriyete) alamet olan bir münkerdir. Dolayısıyla basılması veya taşınılması caiz değildir. Baskı veya tasarım yoluyla bu münkerin yayılmasına iştirak etmek de caiz değildir.”

 
    
 
 
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2019-01-05 12:19:20

böyle bir sapik zihniyetin bu gibi acklamalarina sasirmamak lazim, Bu yobazlarin ne bok yedigini biliyoruz.

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-07 09:20:55 @Ossmann

BU YOBAZ TAKIMI ABD EMPERYALİZMİN VE İSRAİL SİYONİZMİN MAŞALARİDİR AMAÇLARI TÜRK DEVLETİNİ YIKIP YERİNE HALİFE SALTANAT REJİMİ KURARAK ABD VE İSRAİLE BAĞLI UYDU BİR DEVLET YARATMAKTIR BUNLARIN AĞABABALARİ MÜSLÜMAN KARDEŞLER ÖRGÜTÜ 1920Lİ YILLARDA İNGİLİZ EMPERYALİZMİ TARAFINDAN KURULDU VE TÜRKİYEDEKİ REJİMİ YIKMAYI HEDEF EDİNDİ ANCAK MUSTAFA KEMAL BUNLARIN HEVESİNİ KURSAKLARINDA BIRAKTI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OH BE İYİ MUHALEFET YAPAN BİR TV ''TELE 1'' !!!!!! 2019-01-07 02:13:54 @Ossmann

https://tele1.com.tr/canli-yayin/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğru Söyler---destek 2019-01-05 19:29:45 @Ossmann

Malesef bu yobazlar bagira bagira geldiler Ordu ve muhalefet seyretti. Ordu mensuplarini tututklarinda komutanlar seyretti!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğru Söyler 2019-01-05 12:28:22 @Ossmann

Önce evimizdeki yobazları yoketmek lazım

Beğenmedim! (0)
Avatar
fifi 2019-01-05 11:09:42

bizde muhammed ve islamin yalan ve caiz olmadigini savunuyoruz sorun olmaz dedeeee yasasin dinsiz fetvasiz hurriyet diye hazkirdi iranli bacim son nefesinde ,

Misafir Avatar
Türk-İslam Ülküsü 2019-01-05 18:01:17 @fifi

Laiklik, Cumhuriyet ve ATATÜRK sadece senin olmadığı gibi, İslam da din tacirlerinin hiç değil! O zaman benim inancıma küfretme FİFİ, zındıkların ekmeğine yağ sürmüş olursun!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Haydar 2019-01-05 13:11:24

ŞEREF SIZLER DIN ISLÂM DÜŞMANI BAYRAK LAİKLİKLE NE ALAKASI VAR OSMANLIDAN KALMA.SEN KURANA INANIYORSAN MEHSEPIN BATSIN MAVIYA SOYU KURANDA MEHSEP VARMI.ALAYINIZ KAFIR SINIZ ISLAMI BITIRDINIZ.ULKEME BAYRAĞIMA LAF SÖYLEME AMIRKAN KÖPEĞİ INSAN OL INSAN

Avatar
salkimsacak 2019-01-05 11:05:42

valla tek el kaide degil tum islam alemi Turk bayragi ve turklerden nefret ediyor peyganberinileri dahil olmak uzere bu turkler araplari iyi duduklememis ondan herhalde Tayyipin kankalari ulkeyi indirmede camura cekmede kararli tayyip ve AKP tam destek veriyor El Kaideninde issdinde herturlu islami hareketinde AQ teee mekkeye kadar

Misafir Avatar
Doğru Söyler 2019-01-05 12:26:19 @salkimsacak

Buna bizim çakma müslümanlar AKP=FETÖ ve tayfaları da dahildirler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cilki cikti 2019-01-05 15:01:15

Araplar dininizide alin siktirin gidin

Avatar
Türklük 2019-01-05 17:04:07

Tevekkeli Türkiye'de Türk Bayrağı artık kaldırılsın diye ahkam kesenlerin kimlerden güç aldıkları belli oldu.

Avatar
(((((((((((*****ATEİST ATEİST ATEİST *****))))))))))) 2019-01-05 13:14:29

Bu LAĞIM FARELERİ kanaizasyonda çiftleşen orospunun eniklediği babası beli olmayan LAĞIM FARELERİ OROSPU PİÇLERİDİR lapım faresi piçlerin analarına lağımlarda önüne gelen geçirmiş bir çook lağım fareleri eniklemiş .Orospu piçi Seni ŞEHİTLERİMİZİN KANINDAN RENGİNİ ALMIŞ ANKI ŞANLI TÜRK BAYRAĞIM7ZA KURBAN EDERİZ KAFANI İPRENÇ GMVDENDEN AYRIP ibreti alem olsun diye topnıynarız İĞRENÇ LEŞİNİDE lağım farelerşne yem yaparız ulan orospu piçi puş götveren sapık sözde müslüman puşt Aşağılık göt veren seni ananın amına geri sokarız ..PUŞTLAR KANALİZASYONDAN GELMİŞ sapık göt veren arap puştları KANALİZASYONDAN GELDİNİZ KANALİZASTONLARA SÜPÜRECEĞŞZ bğtğn arap orospu piçleri müslüman olduklarınınzanneden göt veren tarık ebu abdullah denen orospunun piçi senin AZINADA FETVANADA CİHATINADA SIÇAYIM PUŞT azınıza sıçtıklarımın puştları bunların hepsinin kafalarını koparacapız az kaldı az arap götveren sözde islancı müslüman ibneler

Avatar