'Esad'ı öldürebiliriz'

Reuters haber ajansının son dakika olarak duyurduğu habere göre, İsrail Enerji Bakanı Yuval Steinitz, İran'ın Suriye sahasını İsrail'e saldırı için kullanması durumunda, İsrail'in Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'ı öldürerek rejimini yıkabileceğini söyledi.

'Esad'ı öldürebiliriz'

Reuters haber ajansının son dakika olarak duyurduğu habere göre, İsrail Enerji Bakanı Yuval Steinitz, İran'ın Suriye sahasını İsrail'e saldırı için kullanması durumunda, İsrail'in Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'ı öldürerek rejimini yıkabileceğini söyledi.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 11:57
'Esad'ı öldürebiliriz'

İsrail Enerji Bakanı Yuval Steinitz, İran'ın Suriye sahasını İsrail'e saldırı için kullanması durumunda, İsrail'in Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'ı öldürererek rejimini yıkabileceğini söyledi.

İsrail merkezli Ynet haber sitesine konuşan Steinitz, "İsrail şimdiye kadar Suriye'deki iç savaşa müdahil olmadı. Eğer Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad İran'ın Suriye sahasında operasyon düzenlemesine izin vermeye devam ederse, İsrail onu tasfiye edecek ve rejimini devirecek" ifadesini kullandı.

Reuters haber ajansı, haberi 'İsrail Esad'ı öldürebilir ve rejimini devirebilir' ifadesiyle servis etti.

İran ve İsrail arasında son günlerde karşılıklı çok sert açıklamalar yapılıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 12:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-07 12:20:15

BOP esbaskanina duyrulur. israilin gelecegi gelismesi ve emniyeti icin söz vererek iktidara gelisini kimlere borclu oldugunu biliyoruz. bir gün de israil onu öldürmekle tehdit edecektir.

Misafir Avatar
bop 2018-05-07 15:50:06 @Ossmann

AKP & ABD DOSTLUĞU TAYYİP'e Yahudi Cesaret Ödülü / Yıl:2004
https://www.youtube.com/watch?v=7LuIKjQibi8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kadirce 2018-05-07 14:15:40 @Ossmann

siyonistler orta doguyu samar oglani yaptilar bu cöl araplarina müstahak. suudlar ve katara bakin bunlarmi müslüman veya insan?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ossmann x--+++++ 2018-05-07 13:28:39 @Ossmann

Yaser Arafatin katilleri yine sahnede. !

Beğenmedim! (0)
Avatar
israil yargilanmali 2018-05-07 12:03:42

savas sucu isliyor

Misafir Avatar
hodri meydan 2018-05-07 14:30:38 @israil yargilanmali

ananizin a.ini s.keriz o zaman,.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batuhan 2018-05-07 12:11:54

İsrail artık haddini aşıyor.. Suriye topraklarında İsrail adına birileri VAR.!. İsrail topraklarında Esad adına birileri YOK.! İsrail'e destek çıkanlar uyansınlar.. Ezik edebiyatıyla şimdiye kadar idare etti İsrail ama artık maskesi düşmek üzere.. Cümle alemin önünde.....

Avatar
katiller 2018-05-07 12:25:37

katiller, katiller, katiller

Avatar
vaad edilmis topraklar icin 2018-05-07 12:04:11

daha ne kadar insan olecek

Avatar
Aha aha aha 2018-05-07 13:20:27

Israilin piçleri siz kendinize bakın. size birşey olup Siyonistliğiniz sona ermesine az kaldı. Bu dünyada hiçbir yer size güvenli değil.

Avatar
tuzukuru 2018-05-07 15:42:42

İsraelin en büyük destekcisi TC dir.Halkın büyük çoğunluğu karşı olmasına ramen devlet eylemlerde destekler söylemlerde karşı gibi tavır alarak halkına hitab eder.

Avatar
ellerinden gelse 2018-05-07 12:05:51

coktan oldurmuslerdi