banner87

Evlilik dışı cinsel ilişki yaşayan çifte görülmemiş ceza

Korkunç olay Şeriat hukukunun hüküm sürdüğü Endonezya'nın Aceh kentinde meydana geldi. Sokakta zina (evlilik dışı cinsel ilişki) yaptıkları gerekçesiyle yakalanan çift korkunç bir şekilde cezalandırıldı.

Evlilik dışı cinsel ilişki yaşayan çifte görülmemiş ceza

Korkunç olay Şeriat hukukunun hüküm sürdüğü Endonezya'nın Aceh kentinde meydana geldi. Sokakta zina (evlilik dışı cinsel ilişki) yaptıkları gerekçesiyle yakalanan çift korkunç bir şekilde cezalandırıldı.

01 Ağustos 2018 Çarşamba 12:23
Evlilik dışı cinsel ilişki yaşayan çifte görülmemiş ceza

Öfkeli kalabalık dini kuralları ihlal ettikleri gerekçesiyle kovalarca lağım suyuyla yıkandı.

KOVALARCA LAĞIM SUYU DÖKÜLDÜ

Bu korkunç anlar anbean kaydedildi.

Öte yandan zina ile suçlanan adamın öfkeli kalabalığı sakinleştirmeye çalıştığı, dini nikaha ilişkin belgelerini gösterdiği ancak kalabalığın buna inanmadığı belirtildi.

İğrenç cezanın ardından çift islam polis tarafından evliliklerinin gerçek olup olmadığının araştırılması için gözaltına alındı.

DİNİ NİKAHLARI VARMIŞ

Eğer belge sahte çıkarsa çift, şeriat hukukuna göre sopa cezasına çarptırılacak.

Dünyada müslüman nüfusun en yoğunlukta yaşadığı ülke olan Endonezya'nın şeriat hukukuna göre yönetilen tek bölgesi Aceh.

2001'deki özerklik hakkından sonra uygulanmaya başlayan şeriat hukuku alkol kullanımı, kumar oynama, eşcinsel ve evlilik dışı ilişki gibi eylemlere karşı sert cezalar uyguluyor. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.08.2018 13:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgür 2018-08-01 13:01:47

Müslümanlıktan soğudum a.q. Bir batılı gözüyle bakınca Işidin katliamları, ilkel ve barbarca cezalar, bir sürü milletin ahını almış birilerinin dindar nesil yetiştirme çabaları, benim bile midem bulanıyor.

Misafir Avatar
İslam demek hayat demektir, islam demek ebedi ha 2018-08-01 18:03:14 @Özgür

İslamı bilmeyen yada yanlış bile buradaki nasipsizler gibi küfre düşer.. egosunu tatmin etmek için küfre düşenleri başka türlü tarif etmek mümkün değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tek çare 2018-08-01 18:01:41 @Özgür

Huzur İslamda..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
: @Özgür x----ah özgür ah 2018-08-01 17:56:22 @Özgür

@Özgür x--------------dini bilmediğinden sapık sapık yorum yapmışsın. cahillik başka dinsizlik tamamaen iflas etmektir. İslamdan soğuman sana ne kazandırıyor?
yada islamı seçsen kime ne kazandıracaksın?
zavallı sın ölmek milyon kere karlıdır dinsiz olmaktan milyon kere şereflidir islamdan soğumaktan. . islam insanı yaşatır, hayatı düzenler, sapıkları cezalandırır dürüste doğruya ise ödül vaadediyor. cenneti vaadediyor. . özgür biraz düşün derim yinede. tövbe kapısı açıktır islamda.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
edepsizi savunup kanunları eleştiren sapıklara 2018-08-01 17:51:47 @Özgür

Soytarı ve sapık yorumcu ve haberci. SOKAKTA ZİNA YAPANLARA KORKUNÇ DEMİYOR KALKMIŞ YASALARA KORKUNÇ DİYOR. BU NE zübbelik.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emine 2018-08-01 13:04:27

Ulan zibidiler size ne insanlarin uzuv ve üreme Orgnlarndan, bunlar Allahin ve Tabustn canlilaea hediyesidir ve bagisidir..Geri zekali tiplerin inanci Islam ve Müslümanlik cagdisidir. Fasizmin ilkel bicimdir..Kafalari Am, Sik, Göt ve sexe calisir ve tAVsanlar gibi ürerler..Serefsizler sizi...

Misafir Avatar
ıt: @Emine x---- 2018-08-01 17:58:37 @Emine

@Emine x-------------------------CEHENNEM DOLACAK ELBET. HADİ DEVAM ET EMİNE ADLI YORUMCU.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Fatih 2018-08-01 14:30:18

Cezada bulunan seyircilerin yüzde kaçı temiz acaba? Korkudan mecburen katılıyorlar salaklar.

Avatar
İslam 2018-08-01 16:20:13

İslam 1400 yıl önce ibrahimoğullarının kendi kültürlerine uygun şekilde ürettikleri hayal ürünüdür! 1400 yıl öncede ilkel be acımasızdı 21 yüzyıldada ilkel ve acımasız! İslam tamamen arap kültürüdür!!!

Misafir Avatar
t: @İslam x------------ 2018-08-01 18:00:06 @İslam

anıt: @İslam x----------------EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİİİM..

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAKAN 2018-08-01 13:21:00

ŞERİİ KANUNLARLA YÖNETİM,YÖNETMEK NE DERSEK DİYELIM ORTAÇAĞ KARANLIĞINDAN KURTULAMAMAKTIR.YAZIK 21 ASIRDA
YAŞIYORUZ.MEDENI KANUNLARIN HALLEDECEĞİ KONUYU TEK KIŞININ AĞZINDAN ÇIKAN SÖZLE HALLEDILIYOR.BIZDE MILLET
NIYE DEIST VEYA ATEIST OLDUĞUNA ŞAŞIRMAMAK GEREKİR.OYSA MÜSLÜMANLIĞI KOLAY ETMEKTİR,KOLAYLAŞTIRMAKTIR İS
LAM BUNU EMREDER.

Avatar
Nurali Boz 2018-08-01 18:36:16

Islam demek kan goz yasi tecavuz yalan sahtekarlik demektir islamin kuralida temelide bozuktur bozuk olmasa Allahiniz pezevenk oluru len cennette hurileri verecekmis o adam burdaki huriye kayinca suc iyide cennet vaadi niye

Avatar