banner87

Financial Times'tan papaz Brunson iddiası: Çarşambaya kadar...

Washington’ın Ankara’ya, İzmir’de ev hapsinde bulunan papaz Andrew Brunson’ın serbest bırakılması için çarşambaya kadar süre verdiği öne sürüldü.

Financial Times'tan papaz Brunson iddiası: Çarşambaya kadar...

Washington’ın Ankara’ya, İzmir’de ev hapsinde bulunan papaz Andrew Brunson’ın serbest bırakılması için çarşambaya kadar süre verdiği öne sürüldü.

10 Ağustos 2018 Cuma 10:14
Financial Times'tan papaz Brunson iddiası: Çarşambaya kadar...

ABD ile Türkiye arasında papaz Andrew Brunson ve iki bakana yaptırım uygulanması nedeniyle tırmanan krizde yeni bir iddia ileri sürüldü. Söz konusu iddiaya göre ABD tarafı, Washington'da dün yapılan görüşmelerde Türkiye'ye Brunson'ı serbest bırakması için önümüzdeki çarşambaya kadar süre verdi.
İngiliz finans gazetesi Financial Times iddiayı, Washington Yakın Doğu Araştırmaları Enstitüsü'nden Türkiye uzmanı Soner Çağaptay'a dayandırdı. Çağaptay gazetenin TL'deki değer kaybına ilişkin haberi için verdiği demeçte, ‘ABD Dışişleri Bakan Yardımcısı John Sullivan'ın Türk yetkililere, Ankara'nın Brunson'ı bırakmak için önümüzdeki hafta çarşambaya kadar süresi olduğunu söylediğini‘ öne sürdü.

Atlantik Konseyi isimli düşünce kuruluşundan Türkiye uzmanı Aaron Stein de, ‘ABD Dışişleri'nde yapılan görüşmelerde Türk heyetine Brunson'ın bırakılması için bir ültimatom verildiğini‘ iddia etti. Stein, "ABD'nin pozisyonu net — artık anlaşma pazarlığı yok" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Askerlerin 2018-08-10 10:40:13

kafasina cuval gecirilirken susanlar, bir gün o cuvalin kendi kafasina gecirilecegini bilmeliydi

Misafir Avatar
doların düşmesi için dua edilir 2018-08-10 11:50:14 @Askerlerin

banka hesap numarama 1000 tl yatırın doların gezdiyi yerlere okunmuş ip baglıyorum ayagı takılıp düşüyor hemen o esnada başı yarılsın duası 500 tl onuda verirseniz biznillah dolar yerinden kalkamaz nefesi bol üfürükçü hamdi baba

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özgür 2018-08-10 11:45:40 @Askerlerin

NİYE EV HAPSİNE ALDILAR Kİ. TIKSINLAR İÇERİ TEKRAR, İNCİRLİĞİDE KAPATIP KOVSUNLAR AMERİKALI SOYSUZLARINI.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ya papaz..veya perişanlık..? Türkiye.!!! 2018-08-10 11:04:57

ey amerika ......desenize...gelde al..vermiyorum..desenize..
dolar,ı 1 liraya sabitledim..desenize.
akp.gitmedikçe ülkede ne huzur kalır,,ne para kalır.
hiç bir yandaş gazete dolar,ın son durumunu vermiyor.
hayaller ve uydurma konular la milleti aldatıyorlar..YANDAŞ VE AVANTACI GAZETELERİ..çünkü menfaatları var..herşeyi gizliyorlar..
böylelikle süt liman havası götürüyorlar..
.............

Avatar
TROLLERE CAGRIMIZDIR 2018-08-10 10:30:37

HADI SU ADAM BILDIYINIZ OY VERDIYINIZ SOKAK KABADAYILARI AMERIKANIN DEDIYINI YAPMASINDA GORELIM ONLARNAN BERABER HEPINIZ PAPAZIN ONUNDA KILISEYE GIDECEK AYIN YAPACAKSINIZ MUSLUMANIZ DEMENIZ FASARYA GORECEZ

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-10 11:10:25

Yapılacak şey,NATO dan çıkıp bağlantısızlar hareketine katılmaktır.ABD ile,hem ağlarım hem giderim tadındaki ilişkileri bir an evvel sonlandırmak,yapılabilecek en onurlu harekettir kanımca.Ama bunu yapabilecek yürek,cesaret ve kararlılık bu iktidarda yok.Göreceksiniz iktidar kuyruğunu kısıp ABD nin isteklerini bir bir yerine getirecektir.

Avatar
taco 2018-08-10 11:44:40

bunu yapmalarinin tek nedeni var amacta o yönde bizim kendini muhalefet sanan aptallar gelecegi göremeyen aptallar bunlar bilincli yapiliyor göreceksiniz 2023 e kadar din pompalanacak millete bunlar bir planin parcalari seriata gecersek her sey iyi olacak denilecek iste bu yuzden halk lackalasacak her sey batsin insanlar ancak dini bir rejimde rahata kovusur temasi islenecek göreceksiniz bunlar olacak 2023 kadar o tarihtede seriati ilan edecekler siz uyumaya devam

Avatar