banner87

Göreve gelir gelmez saçmaladı: Türkiye AB’ye giremez

Avusturya'da yapılan genel seçimlerde sandıktan zaferle ayrılan Avusturya Başbakanı Sebastian Kurz, Almanya'nın çok satan gazetelerinden Bild'e konuştu. En genç başbakanlardan biri olan Kurz, "Türkiye'nin AB'de yer yok" dedi.

Göreve gelir gelmez saçmaladı: Türkiye AB’ye giremez

Avusturya'da yapılan genel seçimlerde sandıktan zaferle ayrılan Avusturya Başbakanı Sebastian Kurz, Almanya'nın çok satan gazetelerinden Bild'e konuştu. En genç başbakanlardan biri olan Kurz, "Türkiye'nin AB'de yer yok" dedi.

24 Aralık 2017 Pazar 16:21
Göreve gelir gelmez saçmaladı: Türkiye AB’ye giremez

Kariyeri boyunca Ankara’ya karşı yaptığı rezil açıklamalarla tepki çeken ve sağ popülist politikaya kayan Avrupa’da geçtiğimiz dönemde yapılan seçimlerle zafere ulaşan Avusturya’nın eski Dışişleri Bakanı ve çiçeği burnunda Başbakanı Sebastian Kurz Alman basınına konuştu.

Almanya’nın çok satan gazetelerinden Bild’e konuşan Kurz, başta Almanya Başbakanı Angela Merkel’in koyduğu, “Her ülkeye mülteci dağıtılmalı” politikasına yanıt verdi. Kurz, “Her AB ülkesi ne kadar mülteci istiyorsa buna kendisi karar vermeli. Ülkeler kendi kültürlerinin farkında olduğu zaman olumlu anlamda gelişebilirler” dedi.

Seçim döneminde de Türkiye’yi hedef alan saçma demeçler vererek oy toplamaya çalışan Kurz, Bild’e verdiği röportajda Türkiye’den de bahsetti. 31 yaşındaki Kurz, “Türkiye’nin Avrupa Birliği’nde yeri yok” ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.12.2017 16:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KURZ HAKLIDIR 2017-12-24 16:32:56

adamin ulkesi halki huzur icinde yasiyor calisiyor alin terinin karsiligini aliyor demokrasi var demokrasi esitlik insan haklari bu haklar ve anlayis ne turkiyede yasiyan milletlerde nede yonetilen duzeninde var icindeki turklerin uckagitciligindan el aman diyorlar durum budur zaten tr istemiyoor eyyy avrupayi adama kizilirmi seni evine istemiyor diye yahu manyakmisiniz siz

Avatar
Bilge 2017-12-24 16:45:27

Event Kurz hakli,Ben Almanyada yasiyorum,yobaz dolandirici ückagitci ne versa burda yasiyor...Alman Devletini salak zandediyorlar,Demokrasi oldugu icin.

Avatar
köylü 2017-12-24 17:43:53

avrupa şeriatçı ümmetçi arapçı bir milleti ülkeyi yanında istemez demokratik ülkelerdir insan hakları bağımsız yargısı var

Avatar
vatansever 2017-12-24 17:53:21

Ne hadsizi kardeşim adam fikrini söylemiş nevar yani bunda? Ne hakaret etmiş ne bişey. Ama senin akp'n adamlara hergün sövüyor "eyyyyy" diye diye...

Avatar
Deko Brusk 2017-12-24 18:24:46

Bizim imajimiz AB cok kötü cünkü bu yalanci politikacilar yüzünde bize hep yalanci millet gözüyle bakiyorlar eskiden araplara bu gözle bakiyorlardi simdi TÜRKLERE öyle bakiyorlar TÜRKIYE AB kriterlerinden ayri hareket ediyor onun icin almazlar bu is yalanla dolanla olmaz siz kendinize karsi dürüst olsaydiniz sizi alirlardi bunuda unutmayin

Avatar
yildirim ceyhan 2017-12-24 17:35:29

AB birliginin kriterleri var ve bu kriterlere uyulmiyor neden alsinlar butun yeni alinan ülkeler AB kriterlerini uyguluyor hepsini aldilar ve bu ülkelerin hepsi TÜRKIYEDEN daha zengin oldular siz kendi kendinize her gün yalan dinliyorsunuz erdogandan

Avatar
davut 2017-12-24 17:47:05

türkiye bir arap ülkesidir avrupada ne işi var zaten avrupayada yaıkşan bir ülke değil

Avatar
kocakurt 2017-12-24 18:24:42

yahu otekiler farklimi dusunuyor sanki hic olmazsa bu kisi acik yureklilikle soyluyor adama bosuna kiziyorsunuz, dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlar hesabi . bir zaman fransiz dis isleri bakani soyledi onada kizdikta ne oldu