banner87

İdlib'e hava operasyonu

Suriye'nin orta kesimlerdeki Hama ve kuzeybatıdaki İdlib illerinde Rusya ve Suriye'ye ait savaş uçakları tarafından muhaliflerin ve rejim karşıtı silahlı grupların cephe hatlarına saldırı düzenledi.

İdlib'e hava operasyonu

Suriye'nin orta kesimlerdeki Hama ve kuzeybatıdaki İdlib illerinde Rusya ve Suriye'ye ait savaş uçakları tarafından muhaliflerin ve rejim karşıtı silahlı grupların cephe hatlarına saldırı düzenledi.

07 Eylül 2018 Cuma 11:55
İdlib'e hava operasyonu

Tahran’da Rusya, Türkiye ve İran liderlerinin İdlib konusunu görüşmek üzere toplanacağı Üçlü Zirve'ye saatler kala Rus savaş uçakları İdlib güneyini vuruyor.

Rusya'ya ait 3 ve Suriye'ye ait 2 savaş uçağı İdlib ’in güney kırsalında bulunan Han Şeyhun, Kefr Zeyta, Hebit kasabalarına 7 hava saldırısı düzenledi. Suriye ayrıca bu bölgelere top atışları da gerçekleştirdi. Hava saldırıları ve top atışları sebebiyle bir kişinin öldüğü, birkaç kişinin de yaralandığı belirtildi. Rus keşif uçaklarının sabahın ilk saatlerinden beri bölgeyi terk etmediği kaydedildi.

NE OLMUŞTU?

Suriye ’de Rusya destekli ordunun baskıyı her geçen gün ağırlaştırdığı İdlib’de yüzlerce sivilin ateş arasında kalacağı kaygısıyla güvenli bölgelere doğru yola çıktığı biliniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.09.2018 13:22
Anahtar Kelimeler:
Suriyeİdlib
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cihangir hakan ve gül 2018-09-07 12:49:51

hepsi ayni salak IQ 45 , Domuzun 70

Avatar
Emine 2018-09-07 11:58:58

Vurun kahpe Emperyalizmi ve Sömürgeci TCye ve Firaun Oglu Firaun RTE iblisineee vuruuuunnn

Avatar
cihangir. 2018-09-07 12:06:34

Putin Abi vur.hepisini.gebertin.cocuklarinda..unutmayin. erdogani.da

Avatar
hakan. 2018-09-07 12:09:02

Onlar.insan.degil.canavar...hepisi.ölmesi.gerek.türkiyedeki.20.millyon.da.hepisi

Avatar
gül 2018-09-07 12:11:04

Cok.güzel.cok.sevindim.hepisini.yok.edin.hayvan.bile.olamazlar

Avatar
T.C. ATEİST 2018-09-07 13:21:01

Emine seni seviyorum .!! Emine senin cesaretine hayranım .Emine senin cesaretine saygı hürmet ,özellikle sevgi duyuyorum , Harikasın,süpersin,muhteşem emine amaaaa bir sorunu unutuyorsun..!! Eğer üşütük..tayyip bir gün çıkarda Emine şahsıma hakaret etti derde seni tutuklatırsa inanki,bütün samimiyetimle yorum atıyorum en ÇOOK üzülen ben olacağım kahrolacağım. Çünki cesaretli yorumcularını,en ÇOOK ben özleyeceğim. DOLAYISI ile senin yorumların benim ve kocamın ÇOOK hoşuna gidiyor.Ama unutma tayyip tek adam ,ve padişah artık ölene kadar ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN BAŞINA FACİA ,FELÂKET ,DEHŞET ,DEHŞET kurtulmamız imkansız bu deli bizim vergilerimiz le bir ÇOOK yalaka yaltakcı şerefsiz OROSPU pillerini satın aldı etrafındaki siyasetçi puştlara sen benim götümü,koru bende senin diye bütün akp TILI siyasetçilere etrafındaki lere mevki,MAKAM özellikle MENFAATLER bahşeti bundan dolayı tam 16 SENEDİR hile ile ,SAHTEKARLIKLA, 3 kağıtcılıkla,entrikalarla..ve hadda ,ve hadda YSK BUNAK EŞOLUEŞŞEK VARYA HANİ HEP BERABER ÇAY TOPLADILAR İŞTE O PUŞT YSK DA BUNUN ADAMI HİLLER ,ETRİKALAR YAPIYOR BAK CUMHUR BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNDE O PUŞTUN..DOĞUM GÜNÜ TARİHİ SEÇTİ tayyip çatlağı çünki pu BUNAK şerefsiz JEST yapmak için DOLAYISI ile zaten TÜRK ULUSU OLARAK BİZLER BİLİYORUZ tayyip denilen DELİNİN arnının,teri ile tam 16 sendir gelmediğini DOLAYISI ile demek İSTİYORUMKİ emine senin saçının teline zeval gelmesin KOCAM VE BEN SENİ ÇOK ÖZLERİZ .Sen yorumların kırelicesisin .

Avatar
T.C. ATEİST 2018-09-07 13:23:04

Emine seni seviyorum .!! Emine senin cesaretine hayranım .Emine senin cesaretine saygı hürmet ,özellikle sevgi duyuyorum , Harikasın,süpersin,muhteşem emine amaaaa bir sorunu unutuyorsun..!! Eğer üşütük..tayyip bir gün çıkarda Emine şahsıma hakaret etti derde seni tutuklatırsa inanki,bütün samimiyetimle yorum atıyorum en ÇOOK üzülen ben olacağım kahrolacağım. Çünki cesaretli yorumcularını,en ÇOOK ben özleyeceğim. DOLAYISI ile senin yorumların benim ve kocamın ÇOOK hoşuna gidiyor.Ama unutma tayyip tek adam ,ve padişah artık ölene kadar ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN BAŞINA FACİA ,FELÂKET ,DEHŞET ,DEHŞET kurtulmamız imkansız bu deli bizim vergilerimiz le bir ÇOOK yalaka yaltakcı şerefsiz OROSPU pillerini satın aldı etrafındaki siyasetçi puştlara sen benim götümü,koru bende senin diye bütün akp TILI siyasetçilere etrafındaki lere mevki,MAKAM özellikle MENFAATLER bahşeti bundan dolayı tam 16 SENEDİR hile ile ,SAHTEKARLIKLA, 3 kağıtcılıkla,entrikalarla..ve hadda ,ve hadda YSK BUNAK EŞOLUEŞŞEK VARYA HANİ HEP BERABER ÇAY TOPLADILAR İŞTE O PUŞT YSK DA BUNUN ADAMI HİLLER ,ETRİKALAR YAPIYOR BAK CUMHUR BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNDE O PUŞTUN..DOĞUM GÜNÜ TARİHİ SEÇTİ tayyip çatlağı çünki pu BUNAK şerefsiz JEST yapmak için DOLAYISI ile zaten TÜRK ULUSU OLARAK BİZLER BİLİYORUZ tayyip denilen DELİNİN arnının,teri ile tam 16 sendir gelmediğini DOLAYISI ile demek İSTİYORUMKİ emine senin saçının teline zeval gelmesin KOCAM VE BEN SENİ ÇOK ÖZLERİZ .Sen yorumların kırelicesisin .

Avatar
T.C. ATEİST 2018-09-07 13:26:04

Helâl olsun KIRAL ESATA vur ,vur patlasın tayyip çatlasın .! YAŞADIN KIRAL ESAT .Kuralların kiralı ESAT.