İran'dan ABD'ye sert tepki: Misilleme yaparız

İran Cumhurbaşkanı Ruhani, ABD'nin yeni aldığı yaptırım kararına tepki gösterdi. Ruhani, misilleme yapılacağı uyarısında bulunarak "Düşman, ahdinin bir bölümünü çiğniyorsa biz de bir bölümünü çiğneriz, tümünü çiğnerse biz de tümünü çiğneriz." dedi.İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, ABD'nin İran'a yönelik aldığı yeni yaptırım kararına sert tepki gösterdi. 

İran'dan ABD'ye sert tepki: Misilleme yaparız

İran Cumhurbaşkanı Ruhani, ABD'nin yeni aldığı yaptırım kararına tepki gösterdi. Ruhani, misilleme yapılacağı uyarısında bulunarak "Düşman, ahdinin bir bölümünü çiğniyorsa biz de bir bölümünü çiğneriz, tümünü çiğnerse biz de tümünü çiğneriz." dedi.İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, ABD'nin İran'a yönelik aldığı yeni yaptırım kararına sert tepki gösterdi. 

26 Temmuz 2017 Çarşamba 15:30
984 Okunma
İran'dan ABD'ye sert tepki: Misilleme yaparız

Ruhani, misilleme eyleminde bulunacaklarını söyledi.Bakanlar Kurulu toplantısında ABD Temsilciler Meclisi'nin İran'a karşı aldığı yaptırım kararını değerlendiren Ruhani, "ABD'nin kararına karşın mutlaka karşı eylemde bulunacağız." dedi.

Ruhani, "Düşman, ahdinin bir bölümünü çiğniyorsa biz de bir bölümünü çiğneriz, tümünü çiğnerse biz de tümünü çiğneriz. Bu gibi yaptırımlar, ne İran milleti ve devletinin direncini kırabilir ve ne de politika ve yönteminde bir değişikliğe neden olur" diye konuştu.

İran Cumhurbaşkanı, "ABD, bölgenin hassas su yollarının dünya için güvenli su yolu olmasını istiyorsa, bu tip politikalardan vazgeçmeli" çağrısında bulundu.

ABD Temsilciler Meclisi'nde dün yapılan oylamayla İran, Rusya ve Kuzey Kore’ye yeni yaptırımların getirilmesi kabul edildi. Tasarıda, İran balistik füze çalışmaları gerekçesiyle yaptırım kapsamına alındı. 


Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
İranABDRuhani
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
texas 2017-07-29 19:57:05

hadi ordan yobaz mollalar,misilleme yaparmis, neyle ve nasil saddam da zamaninda böbürlenip duruyordu ,ordusu iki gün bile dayanamadi

Avatar
dogasever 2017-07-29 20:00:05

amerika olmasa ortadoguda suniler siiler,birbirini bogazlar ,arablarda kendi aralarinda savasa tutusurlar

Avatar
Davut 2017-07-26 18:36:41

Abd azmiş yine ..

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-26 19:20:03

1-
İran Düşmanlığı Pompalamaya Devam
—————-
BAKINIZ BU MEDYA GRUPLARI, HÜKUMET YANLISI GİBİ GÖRÜNMEKTELER AMA ALAKASI YOK !
YANİ AKP BAHÇESİNDE GIDAKLIYORLAR AMA SONUÇ İTİBARİYLE, EMPERYAL VE SİYONİST ÇIKAR HESAPLARINA ÇALIŞAN MEDYA GRUPLARI GİBİ, BU HESAPLARIN BAHÇELERİNDE YUMURTLAYAN KRİPTO TAVUKLAR GİBİDİRLER ADETA ZAVALLI AKPDE, KENDİ TAVUKLARI ZANNEDEREK TERSİNE MUTLU DA OLMUŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR BU GÜRÜLTÜLÜ GIDAKLAMALARDAN MAALESEF !!! HALBUKİ İRANA YÖNELTİLMİŞ BU HAKSIZ YIKICI SALDIRILAR, BÖLGESEL ORTAK STRATEJİK ÇIKAR POLİTİKASINA YÖNELMİŞ OLAN TÜRK- İRAN ORTAK BAŞARILARINA YANİ MÜSTAKBEL BAŞARILI AKP DIŞ POLİTİKALARINA, BAŞARILI EKONOMİK YAKLAŞIMLARINA BÜYÜK BİR DARBEDİR ; TÜRK VE İRAN HALKLARININ KALICI DOSTLUK VE KARDEŞLİKLERİNE BÜYÜK BİR DARBEDİR HER ŞEYDEN ÖNCE !!! BU MEDYATİK SALDIRILARDAN KİM KAZANACAK ABD VE İSRAİLDEN BAŞKA ?!
AKP YA DA TÜRK MİLLETİ Mİ KAZANACAK SİZCE ?!
BENCE AKP VE İRAN YÖNETİMİ, İLKELİ KOMŞULAR VE DOST YÖNETİMLER GİBİ BİRARAYA GELSİNLER VE BU ÇOK

Misafir Avatar
dogasever 2017-07-29 20:23:08 @MALCOLM-XX

biz kurdler ne güzelde turkiye ile iranla suriye ile irakla arab ulkeleriyle gecinip gidiyorduk dilimiz kulturumüzü yasayabiliyorduk huc bir sorunumuz yoktu hep amerika karistirdi demiiii

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-26 19:20:27

2-
ÖNEMLİ HALKLARI VE YÖNETİMLERİ HAKSIZCA VE GEREKSİZCE DÜŞMANLAŞTIRAN BU HER İKİ ÜLKEDEKİ YAYINLARA DA SON VERSİNLER !!! VE HER İKİ ÜLKE LİDERLERİ DE, ÇEVREYE DÜŞMANLIK POMPALAYAN YURT İÇİ BU MEDYALARINA DÖNEREK,
”BU ÜLKEDE DOST VE KOMŞU ÜLKELERE VE ASLINDA TÜM DÜNYA ÜLKELERİNE KARŞI ‘HAKSIZ, GEREKSİZ DÜŞMANLIKLARI POMPALAMA YAZILARI VE UYGULAMALARI, EVRENSEL İNSANİ VE İSLAMİ DOSTLUK, KARDEŞLİK İLKELERİ GEREĞİNCE YASAK KARDEŞİM ! BU ÜLKELERDE , EMPERYALLER VE SİYONİSTLER ÇIKARINA, DOST ÜLKELERE KARŞI DÜŞMANCA YAYINLAR YASAKTIR !
İMZA:
İRAN-TÜRK İLKELİ YÖNETİMLERİ
VE KALICI DOSTLUK, KARDEŞLİK VE BARIŞ YANLISI İRAN-TÜRK MİLLETLERİNİN EZİCİ İRADELERİ .
NOKTA !

Misafir Avatar
dogasever 2017-07-29 20:18:24 @MALCOLM-XX

kurdler hakkinda ne dusünüyorsunuz bay malcolm xx ne yani biz simdi amerikaya mi yoksa yakin dogunun despot ulkelerinemi güvenelim (turkiye iran suriye ve bütün arap ulkeleri)

Beğenmedim! (0)
Avatar
A.A. 2017-07-26 19:21:51

SN.KARAMOLLAOĞLU :

”İSLAM DÜŞMANLARIYLA İŞBİRLİĞİ YAPMAMALIYIZ.” DEMİŞ.
KENDİLERİNİ MÜSLÜMAN SINIFINDAN SAYAN VE İSLAM DİNİNİ DE MEKKE VE MEDİNEDE SİYON-VAHHABİ ESARETİ ALTINDA TUTAN VE ABDYLE İSRAİLİN DE KUCAKLARINDAN ASLA İNMEYEN BU BİLCÜMLE ORTADOĞU, GAYRİ İSLAMİ KRALLIKLARINDAN OLAN BU ARABİSTAN, MISIR, ÜRDÜN, BAE, KUVEYT, BAHREYN YÖNETİMLERİNE İTHAF OLUNUR BU SAYGIDEĞER HABERLER VE BU KULAKLARA KÜPE OLMASI GEREKEN BU ÖNEMLİ VE UYARICI SÖZLER İNŞALLAH !!!

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-26 19:23:44

1-
*** Kuveytin İran Kararına Arabistandan Destek
Arabistan kabinesi yine Kuveytin İrana karşı eylemlerini ve İranlı diplomatların sayısını azaltma yönündeki kararını desteklediğini bildirdi.
—————
İYİ DE BU KARARINIZLA NE OLACAK, BAŞLARINIZ VE ÜLKE ÇIKARLARINIZ GÖĞE Mİ ERECEK YANİ ?!
KATAR AKILLILIK ETTİ VE BİR VESİLEYLE İRANIN BÜYÜK GAZABINDAN KENDİSİNİ KURTARDIĞI GİBİ, TÜRKİYE-İRAN ARASINDA TESİS EDİLMEKTE OLAN İSLAMİ TEVHİT BAŞARILI ORTAK ÇALIŞMALARININ DAHA DOĞRUSU, BU STRATEJİK ORTAK ÇABALARIN DA GÜVENCELİ KANATLARI ARASINA GİRMİŞ OLDU BU VESİLEYLE KATAR !
YANİ ?
YANİSİ ŞU, KENDİSİNİ, KORUNMA ANLAMINDA DA BÜYÜK GÜVENCE ALTINA ALMIŞ OLDU !
BENDENİZE GÖRE KATAR YÖNETİMİNİN ÇOK TARİHİ BİR BAŞARISIDIR BU ŞÜPHESİZ !!!
KALDINIZ MI ŞİMDİ BU ORTAK STRATEJİK İSLAMİ GİRİŞİMLERİNİN BAŞARILI OLASI SONUÇLARI KARŞISINDA ORTA YERDE DIMDIZLAK ÇARESİZ, KORUMASIZ VE BİÇARE ?!
YÜCE İSLAM KİTABI KURANIN TELİN ETMİŞ OLDUĞU BU YEMİNLİ ALLAH DÜŞMANI OLAN ZALİMLERDEN OLAN ABD VE İSRAİLMİ KORU

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-26 19:24:03

2-
YACAK SİZLERİ ACABA ?!…
ONLARA MI GÜVENİYORSUNUZ ?!
YAZIK SİZE GERÇEKTEN ?!
ONLAR ÖNCE KENDİLERİNİ, BİRLEŞMEKTE VE YÜKSELMEKTE OLAN O GÜÇLÜ ANTİ EMPERYAL VE ANTİ SİYONİST BOĞUCU DALGALARDAN KENDİLERİNİ KURTARABİLSİNLER ÖNCELİKLE !!!…