İran'dan kritik 'nükleer müzakere' açıklaması

İran Dışişleri Bakanı Zarif, İran'ın bir daha nükleer müzakere masasına oturmayacağını söyledi.

İran'dan kritik 'nükleer müzakere' açıklaması

İran Dışişleri Bakanı Zarif, İran'ın bir daha nükleer müzakere masasına oturmayacağını söyledi.

03 Mayıs 2018 Perşembe 14:45
İran'dan kritik 'nükleer müzakere' açıklaması

İran Dışişleri Bakanı Cevad Zarif, sosyal paylaşım sitesi Youtube üzerinden bir video yayınlayarak İran'ın nükleer anlaşma konusunda bir kez daha müzakere masasına oturmayacağını açıkladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 15:12
Anahtar Kelimeler:
NükleerZarifİran
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A 2018-05-03 16:02:34

Israildeki nükler silahlar içinde bir müzakere yapsaydınız size hak verirdim.

Avatar
Abd uşağı 2018-05-03 20:38:14

Bir Siyonist müslüman katili Yezidin diyor ki "Abd sunları bir vursa iyi olur ya" Yezid müslümanları yok edebildimiki senin baban Trump müslümanları yok edebilsin. Kuran'ı Kerîm deki "müslüman görünümlü şeytanlarsınız ve yerimiz cehennemdir" diyor Allah'u Teâlâ

Avatar
A 2018-05-03 16:10:40

Israildeki nükler silahlar içinde bir müzakere yapsaydınız size hak verirdim.

Avatar
Teknolojide bizden üstünler orası kesin 2018-05-04 10:08:49

Ağır ambargolardan dolayı Parça temininde zorlanmalarına rağmen Youtubea Surena yazın ve iranın insansı robotuna bakın teknolojisi hk fikir sahibi olun. Bunu kaç sene önce yaptılar. Bizde ise salak bir garson akıncı robot vardı. Askeri sanayiye çalışırız milli yerli robot vs diyor. Utanmadan bir de dünyanın ilk seri robot üretim fabrikası diyorlar. İzlerken ben utandım

Avatar
bunlarda, 2018-05-03 15:27:01

acaba gercekden cag disi ilkelerine ve askeriyesinemi güvenior acaba.. Abd sunlari bi vursa iyi olur ya.

Misafir Avatar
Parça temininde zorlanmasına rağmen 2018-05-04 10:05:00 @bunlarda,

Youtubea Surena yazın ve iranın insansı robotuna bakın teknolojisi hk fikir sahibi olun. Bunu kaç sene önce yaptılar. Bizde ise salak bir garson akıncı robot vardı. Askeri sanayiye çalışırız milli yerli robot vs diyor. Utanmadan bir de dünyanın ilk seri robot üretim fabrikası diyorlar. İzlerken ben utandım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sevgili kindar yezit soyu 2018-05-04 09:59:59 @bunlarda,

Her türlü ambargoya rağmen iran teknolojide bizden üstün. Diplomaside hala başarılı. İranlılar çok çalışkan, yapı olarak güçlü çelimsiz değil ve eğitimli insanlar. Zorla kapanmaları dışında kadınların sosyal statüsü bizimkilerden fazla.(umarım bunu bir an önce aşarlar).
İran öğrencileri bir ülkeye gittiğinde 90 dan aşağı not almıyorlar. 1 dönemde 1 tezi zar zor yazan türk öğrencilerine karşın, 1 yarı dönemde 6 tane civarında tez yazıyorlar. İranlılar aşırı azimlidir. Umarım bu israil siyonistlerini ve suudi siyonistlerini haritadan silerler. Tayyibin uzantıları müslüman kardeşler uzantılarını da direniş bloğundan köklerini de kazıyarak bölgeden çıkarır. İran köklü bir devlettir. Bugün ona tepki koyan avrupaya nükleer çubuk satmaktadır. İsraili siler süpürür.

Beğenmedim! (0)