Flaş Haber
Kapat

İsrail'i bütün dünyaya rezil eden o tek kare!

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs kararı, Filistin sokaklarında yeni bir intifadayı başlattı. Bütün dünya Filistin'deki yaşanan gelişmeleri anlık aktarırken, gündeme bir fotoğraf damgasını vurdu.

İsrail'i bütün dünyaya rezil eden o tek kare!

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs kararı, Filistin sokaklarında yeni bir intifadayı başlattı. Bütün dünya Filistin'deki yaşanan gelişmeleri anlık aktarırken, gündeme bir fotoğraf damgasını vurdu.

09 Aralık 2017 Cumartesi 17:19
İsrail'i bütün dünyaya rezil eden o tek kare!

ABD Başkanı Donald Trump'ın "Kudüsİsrail'in başkenti tanıyan" kararı Filistin'de Üçüncü İntifada'yı başlattı. Filistin'in tüm bölgelerinde binlerce Müslüman sokağa döküldü. Filistinliler Kudüs'e sahip çıkmak için İsrail'e karşı direnişe başladı.

Gazze, Batı Şeria, Kudüs, El-Halil ve pek çok bölgede protesto gösterileri düzenlenirken, yaşanan olaylara bir fotoğraf damgasını vurdu. İsrail'in tek bir fotoğrafla dünyaya rezil olduğu görselde, 25'e yakın İsrail askeri, gözaltına aldığı 14 yaşındaki Fevzi El-Junidi isimli Filistinli çocuğu gözleri bağlı bir halde götürüyor. Tüm İsrail askerlerinin panik ve teyakkuz halinde olduğu fotoğrafta, Filistinli çocuğun dik duruşu ise dikkatlerden kaçmadı.

Fotoğraf sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Bir Twitter kullanıcısı, fotoğrafın üstüne, "Bu onların bizden ne kadar korktuğunun göstergesi" notunu yazdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.12.2017 17:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DÜNYANIN EN İBNE EN PİSLİK EN SİNSİ GÜRUHU AQ ! :( 2017-12-10 04:44:31

.

Avatar
adalet istiyoruz 2017-12-09 17:39:35

BM GOREVINI YAPSIN ISRAIL SENELERDEN BERI SAVAS SUCU ISLIYOR

Avatar
israil vurulmalı 2017-12-09 23:28:21

israil bir gecede yok edilmeli ama nerde kimse 8500 nüfuslu ülkeye bunu yapamıyor anlamıyorum

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-09 17:41:45

amerika 17 seneden beri savasiyor neden elit mi desek ne desek bunlar (BOPyeni dunya duzenine hizmet ediyor ) yeni dunya duzenini istiyor ingilizce new world order tek baskan tek ordu tek polis tek banka hersey tek elden yonetilecek dinler arasi diyalogda tek din istedikleri icin on hazirlik bizlere birde rfid microcip takacaklar tam kole olacaz zaten koleyizde uyutuluyoruz cogumuz farkinda degil tek irk da istenmiyor ulus devletleri savasla veya kukla basbakanlarla yok ediyorlar dunyada tum irklar mix ediliyor YENI DUNYA DUZENI ISRAILDEN YONETILCEK DENIYOR TEVRAT A GORE HAREKET EDIYORLARDA ??????????????????? MASONLAR ICIN ISRAIL NEDEN ONEMLI ?????????????

Avatar
mehmetcik 2017-12-09 18:16:57

fasist kopeklere karsi direnen filistine selam olsun yasasin filstin halkinin mucadelesi

Avatar
er 2017-12-09 17:27:26

fasizmin zulmune karsi direnenler dünyanin neresinde olursa olsunlar baslari her daim dik dururlar .bu durus direnis insanligin onuru icindir .insanligin düsmani irkci fasist kesimler dünyanin her yerinde kalles zulumkar vede onursuzdurlar .

Avatar
adar 2017-12-09 21:10:53

aynisini akp döneminde her gün kürt bolgelerinde oluyor niye okadar tepki yoktu mecmurmuyuz sadace su an israil filistin cocuklarina yapilinca hemen tepki cogaliyor kendi vatandasina yapinca demokrasi oluyor baska devlet yaparsa o devlet terorist oluyor acaba ikiside ayni kaderi tasimiyor sizce

Avatar