banner87

İsrail Suriye sınırına tank yığdı

Reuters haber ajansı, İsrail'in Suriye sınırına tank ve mühimmat takviyesi yaptığını duyurdu.

İsrail Suriye sınırına tank yığdı

Reuters haber ajansı, İsrail'in Suriye sınırına tank ve mühimmat takviyesi yaptığını duyurdu.

01 Temmuz 2018 Pazar 12:17
İsrail Suriye sınırına tank yığdı

İsrail ordusu, Suriye sınırına tank ve topçu birlikleri sevketti.  İsrail'den yapılan açıklamada, sevkiyatın, sınır güvenliği için yapıldığı öne sürülürken Suriye iç savaşına müdahale etmeme politikasının devam edeceği belirtildi.

Reuters haber ajansı, İsrail’in Suriye sınırına tank ve mühimmat takviyesi yaptığını duyurdu.

İsrail ordusundan yapılan açıklamada, “Golan Tepeleri’nde yaşanan gelişmeler ışığında, bu sabah yapılan hazırlıklar kapsamında birlikler bölgeye sevkedildi” denildi.

İsrail ordusu, sevkiyatın Esad’a bağlı ordu birlikleri ile muhalifler arasındaki çatışmaların şiddetlenmesi nedeniyle yapıldığını açıkladı.

Sevkiyatın, sınır güvenliği için yapıldığı öne sürülürken İsrail’in Suriye iç savaşına müdahale etmeme politikasına devam edeceği belirtildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.07.2018 15:03
Anahtar Kelimeler:
SrailSuriyeTank
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sikici 2018-07-01 12:26:45

Orospu evladi tayyip erdogan ve destekcileri. israil'in gotunu yalayan siz orospu evladi pic sunniler, Islam'da yeri olmayan asagilik yaratiklarsiniz. 7 senedir Suriye'de isid ve nusra eliyle yaptiginiz katliamlarin hesabini vereceksiniz, kacacak deliginiz yok. fuhus yuvasi televizyon kanallarinizdan pic turk askerlerinin amcik amcik dizilerini cekeceginize, bir ordu toplayin da Suriye'ye gelin bakalim, ananizi nasil sikiyoruz. israil ve abd koepgi pic turklere ve suudi araplara olum! turkiye'nin icinde altiniza bomba dosuyoruz, anira anira gebereceksiniz hepiniz. ISRAIL USAGI PIC SUNNILER!!!!!

Avatar
Hanefi Tarcin 2018-07-01 17:08:32

mahlasi bile oruspou cocuklugu kokak sikik ermeni dölü yada mason bir götverenin bir otostop oruspusundan peydahladigi dölü gelmis bize laf yetistiriyor. senin sikik baban bir bok iyeyedi senin gibi ortaliga saldigi ortalik picleride bir bok iyemez sikik bop denen bok cukurunun lagim faresi seni...
insan olma özellikleri tasimiyorsun, her yanindan pislik damliyor ,, provakasyonlarini otostop ceken ananin müsterilerine sakla....

Misafir Avatar
sikici 2018-07-01 17:15:43 @Hanefi Tarcin

ne provokasyonu? acik acik soyluyorum, israil'in kopegisiniz orospu cocugu sunniler. niye cevap veremiyorsun???? o ettigin kufurler muaviye'yi yezid'i ve senin gibi sunnileri tanimliyor. her tarafinizdan bok fiskiriyor. sunu iyi bil ki cehennemin en alt tabakasi Allah'in dini altinda insanlari kandiranlara aittir, sizin recep israil'e her turlu destegi verdi, o amcik sunni kafan bir gun sordu mu kendine en azindan sokaga cikip bir protesto edesin diye??? israil usagi suudiler yemen'de mazlum insanlari katlediyor, o sunni kafan bir tepki verdi mi? VEREMEZ, cunku orospu cocugu sunnilersiniz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hanefi Tarcin 2018-07-01 13:19:58

Ortaligi kiskirtmaya calisan israyilin,ermenistanin,pontusun rum(laz) , yunanin,ingilizin,fransizin,almanin,ingilizin,yahudinin,sebataycinin,masonun oruspu evladi :
Ben Sunni(Hanefi) bir Türk Evladiyim ve Alevi Türk Kardeslerim ile sizin gibi götveren tohumlarinin opyununa hic bir zaman gelmedik cünki bu götverenlikleri yapanlarin Türkün bir numarasli düsmanlari oldugnu damarlarinda Türk Kani tasiyan her Türk bilir.
Ne oruspucocugu akp, ne chp, he mhp, ne hdp, ne sadet, ne iyi parti, ne vatan partisi ne onun bunun cocugu diger partilerin Biz Türk Milleti ile zerre alakasi yok.
ezhep jargonu kullananlarin Vatan hainlerinin göt delikleri oldugunu her Türk Evladi bilir.

Misafir Avatar
sikici 2018-07-01 17:00:54 @Hanefi Tarcin

Hanefi Tarcin adli OROSPU COCUGU. ortaligi kiskirtmiyorum, senin gibi OROSPU EVLADI haneficik sunniciklerin islam adinda her boku yediginizi, israil'e karsi durmadiginizi, pic turklerin israil ile ticaret yapip sonra da filistin davasindan bahsetmelerinin OROSPU COCUKLUGU oldugunu insanlara anlatiyorum. mezhepcilik de yapmiyorum cunku ISLAM sadece Aleviliktir, siz sunniler muaviye ve yezid'e biat etmis, ikiyuzlu pisliklersiniz. Simdi gotun yiyorsa orospu evladi kafir turklerini topla Suriye'de savasa gel. gonderdiginiz isidlilerin anasini siktik, sira size geldi.
amerika'ya, israil'e, onlarin destekcisi pic turklere ve suudilere yasama hakki yoktur. ANANIN AMINA yaz bunu. bu kadar kufurlu konusmamin nedeni, sizin ancak bu dilden anlamanizdir. HADI SIMDI SIKTIR GIT.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-01 15:01:12

SURIYEYI PARÇALAMADA ERDOĞANIN AZMI YARDIMI OLDU.MAAŞALLAH ELINDEN GELENIN FAZLASINI YAPTI.ISRAIL BIZDEN
BIR SINYÂL ALMIŞ OLMALIKİ SURIYE SINIRINA TANK VE ASKER YIĞIYOR...

Avatar