Kudüs karıştı... İsrail askerleri müdahale ediyor

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü "İsrail'in başkenti" olarak tanıma kararı, Batı Şeria'nın çeşitli kentlerinde protesto edildi. İsrail askerleri El-Halil, Nablus ve Kalkiliyye'deki gösterilere müdahale etti. Cuma namazı sonrası düzenlenen gösterilere gerçek mermi ve göz yaşartıcı gazla müdahalede bulundu. Kızılhaç gösterilerde İsrail güvenlik güçlerinin müdahelesiyle 95 kişinin yaralandığını açıkladı. İsrail güvenlik güçlerinin çok sayıda göstericiyi gözaltına aldığı kaydedildi. AFP haber ajansı çatışmalarda bir kişinin öldüğünü bildirdi.

Kudüs karıştı... İsrail askerleri müdahale ediyor

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüs'ü "İsrail'in başkenti" olarak tanıma kararı, Batı Şeria'nın çeşitli kentlerinde protesto edildi. İsrail askerleri El-Halil, Nablus ve Kalkiliyye'deki gösterilere müdahale etti. Cuma namazı sonrası düzenlenen gösterilere gerçek mermi ve göz yaşartıcı gazla müdahalede bulundu. Kızılhaç gösterilerde İsrail güvenlik güçlerinin müdahelesiyle 95 kişinin yaralandığını açıkladı. İsrail güvenlik güçlerinin çok sayıda göstericiyi gözaltına aldığı kaydedildi. AFP haber ajansı çatışmalarda bir kişinin öldüğünü bildirdi.

08 Aralık 2017 Cuma 14:12
818 Okunma
Kudüs karıştı... İsrail askerleri müdahale ediyor

ABD Başkanı Donald Trump'ın Kudüsİsrail'in başkenti olarak tanıması sonrası bugünü 'Öfke Günü' ilan eden Hamas'tan yeni intifada çağrısı gelirken Kudüs, Batı Şeria'nın Ramallah, Nablus, Tulkerm, Kalkiliyye, Cenin, Beytullahim, Selfit ve El-Halil kentlerinde cuma namazı sonrası yürüyüşler düzenlendi.

İsrail askerinin gerçek mermi ve göz yaşartıcı gazla müdahale ettiği belirtiliyor. 

ABD'nin Kudüs kararına kınayan sloganlar atan eylemciler, Filistin bayrakları ile Mescid-i Aksa'nın fotoğraflarını taşıdı.  İsrail askerleri, El-Halil kentindeki Bab ez-Zaviye ve Kalkiliyye yakınlarındaki iki belde ile Nablus yakınlarındaki Kusra'da Filistinli gösterilere göz yaşartıcı gazın yanı sıra gerçek ve plastik mermilerle müdahale etti. Atılan gazdan etkilenen çok sayıda Filistinli, boğulma tehlikesi geçirdi.

Halk direniş Komitesi aktivisti Murad İştivi, İsrail askerlerinin Kalkiliyye yakınlarındaki Kefer Kaddum beldesindeki gösterilere müdahalesi sırasında biri gazeteci 4 Filistinlinin plastik mermilerle yaralandığını aktardı.

BİR KİŞİ ÖLDÜ

AFP haber ajansı Gazze'de polisle göstericiler arasında çıkan çatışmalarda bir kişinin vurularak öldürüldüğünü bildirdi.

NABLUS'TA SİLAHLI YAHUDİ YERLEŞİMCİLER YOL KAPATTI

Öte yandan, bir grup silahlı Yahudi yerleşimcilerin Nablus'un güneyindeki ana yolu kapattığı öğrenildi. Görgü tanıklarından alınan bilgiye göre, Yahudi yerleşimciler cuma namazı sonrası Havvara-Beyta kavşağını kapattı.

Bölgede çok sayıda İsrail askerinin konuşlandığı ifade ediliyor.  ABD Başkanı Donald Trump, önceki gün düzenlediği basın toplantısında, BM Güvenlik Konseyi'nin 1980 yılında İsrail'in Doğu Kudüs'ü ilhak ederek başkent ilan etmesini geçersiz sayan 478 sayılı kararına rağmen, "Kudüs'ü resmen İsrail'in başkenti olarak tanıma zamanı geldi." ifadesini kullanmıştı.

Trump ayrıca Dışişleri Bakanlığına, ülkesinin Tel Aviv'deki büyükelçiliğinin Kudüs'e taşınması için hazırlıklara başlaması talimatı verdiğini açıklamıştı.

Filistinli Maan haber ajansı dünkü çatışmalarda 9'u gerçek mermiyle 50'den fazla Filistinli'nin yaralandığını açıklamıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.12.2017 17:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RAHMETLİ ''HİTLER'' ÇOK YAŞA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 14:20:32

.

Avatar
KARIŞIKLIK ÇIKARAN ABD DEĞİL ! YAHUDİLER ULAN ! 2017-12-08 14:25:22

.

Avatar
EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ ! 2017-12-08 14:23:04

.

Misafir Avatar
::::.OMUZ OMUZA::::::::::::::::: 2017-12-08 18:53:30 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

[[[[[[[[[[[[KÜRESEL PSİKOPATİZME KARŞI OMUZ OMUZA]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::BİR DE::::::::::::::::: 2017-12-08 18:53:02 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

DÜNYA İNSANININ GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA:::::::::::[[[[[[[[[[[[İKİNCİ ETAP BAŞLATILDI HE,,,,İNSANLAR,,ÖLECEK,,,HERYER YAKILACAK YIKILACAK HA]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ORASI Kİ....... 2017-12-08 18:19:26 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

hadi radikal ,,,terörist desene.....VURSANA YIKSANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ORASI Kİ....... 2017-12-08 18:19:02 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

orası::::::::::AKDENİZ İKLİMİ ,,,ÜLKESİ::::::::::::FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::::::::::ydi be trump….U DA ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM))) ..HEM DE NASIL (((HER DİNİN HER İNANIŞIN,HER MİLLİYETİN,,HER NE ETNİSİTENİN,,HAYAT TARZININ,,,,MUHATABINI HUZURSUZ EDESİYE KADAR HÜRRİYETİNİ DOYASIYA YAŞADIĞI…… HAH DEMOKRATİK LAİK,,,ESASİYEİ HUKUK DEVLETİYDİ BE…..GÜLLER AÇARDI CADDELERİNDE….PAPATYAYDI SOKAKLARININ İSMİ…(ALLAHUEKBER).. :::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::: ::::::::::::::::ydi be ABD….(((Yİ DE ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM)))e hizmet eden,,salaklık gerizekalılık..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HARİTA GÖRÜLDÜ ::::::::MÜ 2017-12-08 18:17:39 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

hadi radikal ,,,terörist desene.....VURSANA YIKSANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::harita görüldü:::::::: 2017-12-08 18:17:11 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

hadi radikal ,,,terörist desene.....VURSANA YIKSANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::işte harita:::::::::::::: 2017-12-08 18:13:36 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

http://www.mepanews.com/haberler/10722-hangi-uelkeler-filistin-i-taniyor.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::: 2017-12-08 18:13:07 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

https://www.stratejikortak.com/2015/12/filistini-taniyan-ulkeler-listesi.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::inşirah(elamneşrahleke) 2017-12-08 16:22:53 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Elem neşrah leke sadrek
2- Ve vada'na 'anke vizreke
3- Elleziy enkada zahreke
4- Ve refa'na leke zikreke
5- Feinne me'al'usri yüsren
6- İnne me'al'usri yüsren
7- Feiza ferağte fensab
8- Ve ila rabbike ferğab::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Anlamı
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- Senin için bağrını açmadık mı?
2- İndirmedik mi senden o yükünü?
3- O sırtında gıcırdamakta olan (ve bu şekilde sana eziyet veren) yükünü?
4- Senin şanını yüceltmedik mi?
5- Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6- Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7- O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8- Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O'na doğrul!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nas:::::::::falak::::::::: 2017-12-08 16:20:44 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1.Kul, euzü birabbil felâk, 2. min şerri ma halak, 3. ve min şerri gasikin iza vakab, 4. ve min şerrin neffassâti fil ukad, 5. ve min şerri hâsidin iza hased. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1-2-3-4-5. De ki: “Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nas:::::::::falak::::::::: 2017-12-08 16:20:18 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1.Kul, euzü birabbin nâs, 2. melikin nâs, 3. ilâhin nâs, 4. min şerril vasvasil hannas, 5. elleziy yuvesvisu fiy sudûrin nâs, 6. minel cinneti ven nâs. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1-2-3-4-5-6. De ki: “Cinlerden ve insanlardan; insanların kalplerine vesvese veren sinsi vesvesecinin kötülüğünden, insanların Rabbine, insanların Melik’ine, insanların İlah’ına sığınırım.” ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::.ayetel kürsi:::::::::: 2017-12-08 16:19:30 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

Ayetel Kürsi :::::::::::::::::::::::::::::::: * Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyum * la te'huzühu sinetüv vela nevm * lehu ma fis semavati ve ma fil ard * men zellezi yeşfeu indehu illa bi iznih * ya'lemü ma beyne eydihim ve ma halfehüm * ve la yühıytune bi şey'im min ilmihi illa bi ma şa' * vesia kürsiyyühüs semavati vel ard * ve la yeudühu hıfzuhüma * ve hüvel aliyyül aziym :::::::::::::::::::::::::::::::: Allah, kendisinden başka hiçbir ilâh olmayandır. Diridir, kayyumdur. Onu ne bir uyuklama tutabilir, ne de bir uyku. Göklerdeki her şey, yerdeki her şey Onundur. İzni olmaksızın Onun katında şefaatte bulunacak kimdir? O, kulların önlerindekileri ve arkalarındakileri (yaptıklarını ve yapacaklarını) bilir. Onlar Onun ilminden, kendisinin dilediği kadarından başka bir şey kavrayamazlar. Onun kürsüsü, bütün gökleri ve yeri kaplayıp kuşatmıştır. (O, göklere, yere, bütün evrene hükmetmektedir.) Gökleri ve yeri koruyup gözetmek Ona güç gelmez. O, yücedir, büyüktür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::.asr::::::::::: 2017-12-08 16:19:00 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ASR :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1- Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr Anlamı Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zor ZamanlardanGeçerken UnutmamamızGereken10Gerçek 2017-12-08 16:17:56 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

https://onedio.com/haber/zor-zamanlardan-gecerken-unutmamaniz-gereken-10-gercek-455627

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
..Zor zamanlarda ayakta kalmak için ne YAPMALI 2017-12-08 16:16:45 @EY YAHUDİLER ! DÜNYADAKİ TEK İLLET MİLLETSİNİZ !

https://www.yeniasir.com.tr/insankaynaklari/2012/09/09/zor-zamanlarda-ayakta-kalmak-icin-ne-yapmali

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI RAHMET EYLESİN HİTLER NE MUTLU HİTLERCİYİM,DİYENE.. 2017-12-08 14:41:15

YAŞASIN HİTLER TANRI RAHMET EYLESİN HİTLER,NUR İÇİNDE YAT MEKÂNIN ÇENNET TOPRAPIN NUR OLSUN .!!HİTLER İÇİN MEVLÜT OKUTACAĞIZ .İSRAİLLİLERİN MEKANIDA ÇEHENDEMİN DİBİ ,ÇEHENDEMİN KÖR ATEŞİNDE YANACAKLAR ..Hitler bunlara çook iyi yapmış gelecekte ne LAĞIM FARESİ olacaklarını bildiği için RAHMETLİ HİTLER geleceğiz gören..EFSANE DAHİ İMİŞ .yurtsuz ülkesiz ..YAHUDİLERE ..TANRI BİLE açılmamış..Put peres DUVARA TAPAN AĞLAMA DUVARINDA BİR ÖNE ,BİR ARKAYA SÜMÜKLERİNİ SAÇARAK DUVARA TAPAN ŞEYTAN YAUDİLER ..TANRI BELANIZI VERECEKTİR YURTSUZ ÜLKESİZ ŞEYTANA DUVARA TAPAN NE DÜĞÜ BELİ OLMAYAN DİNSİZ ..PUŞTLAR ..HİTLERLE GURUR DUYUYOR TANRI RAHMET EYLESİN ..HİTLER SEN BİR DAHİSİN ,EFSANESİN ..HİTLER ÖLMEDİ YAHUDŞ İSRAİLLERİ CEZALAYACAK ..SENİNLE GURUR DUYUYORUZ HİTLER KEŞKE HEPSİNİ YAKSAYDIN ..ISRAİLLERİN SONU TEKRAR KÖR ATEŞ OLACAK ÇAYIR ÇCAYIR ,YANACAKLAR ..VŞVA HİTLER ÇOOK YAŞA HİTLER TANRI RAHMET EYLESİN NE MUTLU HITLERCİYİM DİYENE YAVUDİLER KOR,ATEŞ DE KIYAMETE KADAR YANMAYA MAHKUMLAR YAHUDİ LERE CEHENDEM İN K OR ATEŞİ YAŞASIN HİTLER ..

Avatar
YAŞASIN HİTLER YAHUDİLERE YANARAK ÖLÜM YAŞASIN HİTLER .. 2017-12-08 14:50:46

Topraksız,ülkesiz ..YAHUDİLER ..yaşasın HİTLER ..YAHUDİLERİN SONU YANARAK ..CEHENDEMİN K OR ATEŞİNDE ÖLÜM..YAHUDİ LERİ DÜNYA HARİTASINDAN İRANLAR BİR OLUP SİLECEĞİZ SOYLARINI CEHENDEM İN K OR ATEŞİNDE YAKACAĞIZ UAŞASIN HİTLER TANRI RAHMET EYLESİN ..YAHUDİLERİN ..SONU YANARAK KÜL OLMAK YAŞASIN HİTLER MEKÂNIN CENNET TOPRAĞIN NUR OLSUN HİTLER SENİ SEVİYORUZ HITLER ..YAHUDİLERİ KALK TEKRARDAN YAK .,KALK HİT LER KALK YAHIDİLERİ YAK ..ISRAİLİN ÜLKESİ KANALİZASYONLARDIR LAĞIM RARESİ ISRAİLİLERİN YURDU KANALİZASYONLAR ,KANALİZASYONLARDAN GELDİ ,KANALİZASYONLARA GİDECEKLER VE CEHENDEM İN K OR ATEŞİNDE YANMAYA DEVAM EDECEKLER YAHUDİLER ,İSRAİLLİLER YANARAK ÖLMEYE DÜNYA VAR OLDUKÇA DEVAN EDECEKLER İSRAİLİ YAHUDİ MAHLÜKLARININ SONU YANARAK ÖLMEK TİR YAŞASIN HİTLER ..

Avatar
cem 2017-12-08 20:14:01

burda salağın biri uzun uzun çizğili yorumlar yapıyor bir bok bile anlamıyorum amk çocugunu biri engellesin

Avatar
Naci 2017-12-08 14:28:10

Manyakların yönettiği bir dünyada huzur beklemek abesle iştigaldir.

Avatar
kahin 2017-12-08 16:23:49

bitcoin lale sogani hikayesinden beter olacak hemde cok yakin zamanda hemen cikin bitcoinlerinizi satin ben sizi deprem oncesi uyariyor ve evden cikmanizi sagliyorum .cok az zamaniniz va yoksa alim Allah lale soganindan corbada olurda bu sanal sifre sisteminden tam batarsinz corba bile olmaz paralarin ucmasina son bir hafta benden demesi