Macron'dan Sarı Yeleklilerle ilgili flaş kararı

Macron, yarın Sarı Yelekliler ile görüşme gerçekleştirecek.

Macron'dan Sarı Yeleklilerle ilgili flaş kararı

Macron, yarın Sarı Yelekliler ile görüşme gerçekleştirecek.

09 Aralık 2018 Pazar 18:24
Macron'dan Sarı Yeleklilerle ilgili flaş kararı

Fransa Cumhurbaşkanı Macron, protestocu Sarı Yelekliler ile yarın bir görüşme yapacak.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-12-09 20:03:12

Hirsiz katil ve despot'un yönetimindeki tc ile demokrasinin farki.

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-12-10 09:47:17 @Firat

al ananıda git,şehidin ablasınına oda bu mesleği seçmeseydi diyen fetöcü eski terörcü olan insanlardan ne beklenir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yusuf 2018-12-09 21:24:42

Emevi kültürü ile Fransız kültürü arasında fark görmiyenler kör değilmi ?

Avatar
gele me 2018-12-09 18:56:17

makron protestoculari cagirip onlarin istegini yerine getiriyor erdogan olsa ne yapardi yarini yaralayip yarisini iceri koyup 200 kisi öldürtüp yürüyüs alanini imara acar ve yandasa peskes cekerdi bir dahaki secimde cahil halk tarafindan yine secilirdi bizim demokrasimizle fransa demokrasi arasindaki fark iste budur

Avatar
XY 2018-12-09 19:49:58

Macron, bir issiz ögrenciyi asagiladigi ve git is bul calis dedigi icin bugün Fransada SARI yelekliler meydana cikti. Türkiyede ise hergün Erdogan milleti asagiliyor ve ayristiriyor ama kimseden ses cikmiyor. Adam bunlari s*kse bile yeridir.

Avatar
Desticiali 2018-12-10 02:10:42

Macron kiminle görüşüyor? Büyük birlik Partisi açıkladı.......Büyük Birlik Partisi, Sarı Yelekliler eyleminin başını PKKnin çektiğini ileri sürdü.
‘Sarı Yelekliler eylemleri akaryakıt zamları sonrası başlamış, kısa sürede kitleselleşmişti. Fransız hükümeti zamları iptal etmiş, ancak ‘Sarı Yelekliler bunu yeterli bulmamış ve eylemlerin süreceğini bildirmişti.
Konuyla ilgili açıklama yapan BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, Fransanın eylemlerden ‘ders aldığını savunarak, Fransadaki eylemleri yapan Sarı Yelekliler'in en ön saflarında PKK, PYD, YPG unsurlarını görüyoruz” dedi. gördünüzmü Destici destiyi nasık kırdı?

Misafir Avatar
Cp 2018-12-10 05:26:19 @Desticiali

Pyd pkk ypg destici ve benzerleri gibi bir parça kemige tenezul etmez,daima haklinin yanindadir

Beğenmedim! (0)
Avatar
demir 2018-12-10 05:31:10

lan kwndinize gelin turkiyede her mozaikten insan var bir dagılırsak bidaha birleşemeyiz

Avatar
Kara Fatma 2018-12-09 22:01:50

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.