Netanyahu’nun oğlundan skandal paylaşım

Filistin'de katliam yapan İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu'nun oğlu Türkiye'ye yönelik küstah bir paylaşımda bulundu. Yair Netanyahu, Türk bayrağı üzerine küfür yazarak sosyal medya hesabından yayınladı.

Netanyahu’nun oğlundan skandal paylaşım

Filistin'de katliam yapan İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu'nun oğlu Türkiye'ye yönelik küstah bir paylaşımda bulundu. Yair Netanyahu, Türk bayrağı üzerine küfür yazarak sosyal medya hesabından yayınladı.

16 Mayıs 2018 Çarşamba 20:49
Netanyahu’nun oğlundan skandal paylaşım

Filistin’de terör estiren İsrail’in Başbakanı Benyamin Netanyahu'nun oğlu Yair Netanyahu, Türkiye’yi hedef aldı. Filistin’e yönelik saldırılardan sonra Türkiye’den peş peşe kınama mesajları gelmişti ve İsrail'in Ankara Büyükelçisini Tel Aviv'e geri göndermişti. Yaşanan bu gelişmelerin ardından Benyamin Netanyahu'nun oğlu Yair, Instagram hesabının hikaye bölümünden, Türk bayrağı üzerine “F.ck Turkey” yazarak paylaşımda bulundu. Yair Netanyahu paylaşımı yaptıktan bir süre sonra Instagram hesabını kapattı.

İşte Yael Netanyahu’nun o küstah paylaşımı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.05.2018 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OYUNU ''DOĞU PERİNÇEK'' E VER !!!!! 2018-05-18 17:27:18

YUKARIDAKİ VE İÇİMİZDEKİ SİYONİSTLERDEN SONSUZA KADAR KURTUL !!!!
ATATÜRK'ÜN TÜRKİYE'SİNE TAM GAZ GERİ DÖN ! TEK ATIŞTA İŞİ BİTİR !!!! ;)

Avatar
KAŞAR-İBNE İLE OĞLAN-İBNE YANYANA !!!!!! 2018-05-20 03:22:59

((((( ORRRROSSSPU ÇOCUKLARI )))))

Avatar
YAHUDİLERLE HANGİ 2018-05-16 21:12:27

PARTİ BAŞKANI TİCARET YAPIYOR,OGLUNA ALDIGI GEMİ SÜREKLİ ORAYA MAL TAŞIYORMU TAŞIYOR BUNLARIN KOLLARI KESİLECEK Kİ ORTAM NORMALE DÖNSÜN

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-17 09:58:33 @YAHUDİLERLE HANGİ

israil isinde , eniste de var o da enerji islerini yürütüyor digeride silah sanayiinde isbirligi icinde olabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal 2018-05-16 22:20:22 @YAHUDİLERLE HANGİ

degilmiydi yoksa burakmiydi

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-16 21:54:29

ey israyilin başkanı belli ki senin ananı hitler becermiş ve anlaşılan hitlerin tohumları piçine kadar gelmiş **nasıl böyle iymi kan emiciler türkle uğraşanın başna nelerin geldiğini tarihe bakın görürsünüz soysuzlar

Avatar
Okur 2018-05-16 21:27:58

Duymak istediği küfürü başkasına eden bir it işte ,hepsi bu

Avatar
Firat 2018-05-17 00:44:26

Bir gece ansizin silahsiz fuzesiz uçaksiz afrine gelebiliriz diyen pust evladi gitsene ansizin kuduse tipan yemez pezevengin evladi

Misafir Avatar
Cp 2018-05-17 05:20:49 @Firat

Reiz bizi afrine götür diyen o çakallara kazilta soksan yine kuduse gitmezler,

Beğenmedim! (1)
Avatar
BIZDE BIG FUCK 2018-05-16 21:07:01

ISRAIL MI DESEK

Misafir Avatar
AYIP AYIP 2018-05-16 21:08:58 @BIZDE BIG FUCK

BAYRAGIMIZIN NE SUCU GUNAHI VAR

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yair Netanyahu 2018-05-16 21:07:37

SHAME ON YOU