Parkta, herkesin içinde cinsel ilişkiye girdiler

Tepki çeken olay İngiltere'de yaşandı. Bir çift herkesin gözü önünde, dakikalarca ilişkiye girdi. İkili çevredekilerin şaşkın bakışlarına da aldırmadı. Parkta rezalete imza atan şahsın iki çocuk annesi Joanne Louise Smith olduğu ortaya çıktı. Kadın bu defa da alkollü halde araç kullanırken yakalandı

Parkta, herkesin içinde cinsel ilişkiye girdiler

Tepki çeken olay İngiltere'de yaşandı. Bir çift herkesin gözü önünde, dakikalarca ilişkiye girdi. İkili çevredekilerin şaşkın bakışlarına da aldırmadı. Parkta rezalete imza atan şahsın iki çocuk annesi Joanne Louise Smith olduğu ortaya çıktı. Kadın bu defa da alkollü halde araç kullanırken yakalandı

05 Eylül 2018 Çarşamba 13:13
Parkta, herkesin içinde cinsel ilişkiye girdiler

Dünya çapında bir rezalete yol açarak parkta cinsel ilişkiye girenlerin kim olduğu, ortaya çıktı.

İki çocuk annesi Joanne Louise Smith, parktaki utanç verici anlardan sonra sarhoş araç kullanırken yakalandı ve ehliyetine el konuldu.

AİLELERLE YÜZLEŞTİRİLDİ

40 yaşındaki Smith, parkta kendisini görüp ilişkiyi engelleyen kızgın ailelerle de yüzleştirildi.

İngiltere'nin Leeds kentindeki Ronudhay Parkı'nda bir çift güpegündüz cinsel ilişkiye girmişti. Etrafta yetişkinlerin yanı sıra çocuklar da vardı. Çocuklar, parktaki kriket sahasında oynuyordu. Bir anne polisi aradı ve "Merhaba, bazı insanların yarım saat önce çocukların önünde seks yaptığını bildiriyorum. Şimdi yeniden aynı şeyi yapıyorlar, sizi arayan üçüncü kişiyim" demişti. Bir Pazar günü öğleden sonra çekilen video kaydı, İngiltere'de günlerce konuşulmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.09.2018 13:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-09-05 13:18:32

Muslumanlar gibi herkesin gôzu ônunde kafa kesecegine sevismek daha iyi

Misafir Avatar
Cevap 2018-09-06 09:45:49 @Firat

Ulan itiraz eden dinci sahtekar islam ulkelerinin tamaminde nerede ise kafa kesme vardir,dogrular götunuze batiyor..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BB 2018-09-06 09:25:10 @Firat

MÜSLÜMAN ASLA İAYAN ETMEZ. KADERE İNANAN İNSAN MUTLUDUR

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
BU HAYAT KISA AHİRET EBEDİ 2018-09-06 09:24:22 @Firat

BU HAYAT EBEDİ HAYATIN YANİ AHİRET HAYATININ YANINDA OKYANUSTA BİR DAMLA GİBİ. GERSİNİ ARTIK SİZ DÜŞÜNÜN . İSTE BU HAYATI İSTER AHİRET HAYATINI İSTEYİN.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
5 2018-09-06 09:22:56 @Firat

VAKİT NAMAZ İNSANI ASLA DARDA KOYMAZ

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
GERCEK 2018-09-06 09:22:24 @Firat

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
nasipsiz olmak en büyük fakirliktir 2018-09-06 09:21:57 @Firat

Müslümanlıktan mahrum kalmak en büyük nasipsizliktir. ee atın tutun ak ile kara iman ile küfrü ecel kapınıza geldiğinde anlayacaksınız ama çooooook geç olacak. Allah cc buyuruyor cehennemi asi, isyankar inasan ve cinlerle dolduracağım. Cennet te dolacak elbet . haydi herkes yoluna.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
: @Firat x-----------cvp 2018-09-06 09:17:55 @Firat

@Firat x----------fırat sen kafası kesilmektense SİKİLMEYİ istiyosun. ulan pislik. Müslüman kimi kesiyor? müslümanlık öldürmeyi yasaklıyor. bir kişiyi öldüren tüm alemi öldürmüş gibi suçtur diyen islama sen hala laf ediyorsan senin vahşi şeytan olmandan başka bişe düşünemiyorum. ve senin bu küstah anlatmanı beyenenlerde aynen senin gibi şeytanlar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
chp ve ingiltere ahlaki 2018-09-06 09:15:05 @Firat

Laik bunAR laik, chp nin istediği durum buuuuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (2)
Avatar
rezil 2018-09-05 14:36:14

Allah müslümanlar kadar başına taş düşürsün

Avatar
türkmen 2018-09-05 19:47:22

Müslpmanlsr.denize.atilsinda..denizide.kirletirler.cahiller

Avatar
gökhan 2018-09-05 19:17:56

Müslümanlarda.kücük.cocoklara.tecavüz.rdiyor.pislikler

Avatar
cihangir 2018-09-05 19:35:53

Müslpmanlar.hayvan.bile.olamaz..ahlaksiz.tecavüzcü.rezil.yaratiklar.

Avatar
türkmen 2018-09-05 19:50:29

Hersey.olun.ama.müslüman.olmayin.

Misafir Avatar
ella mono 2018-09-06 00:37:28 @türkmen

Ateistim ben ama her zaman bizi yaratan bir güce inanırım nokta.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emine 2018-09-05 15:15:36

Insanlarda Tün canlilar (yani Gül gibi, Koyun gibi) gibi Hücrelerden oluşur. Tabiat ananin yaninda hepsi esittir ve ayni haklara sahiptirler. Bu günkü insanlar 140 Milyon yil önce Afrikada ortaya cikti...Peki zamanda Yatak, yastik, Elbise Don Külot çorap var miydi..Bu ikili başkasini da bu işi yapmaya veya yapmayaya zorlamişlar mi? Ama siz zirto Müslmanlar her seyi sex gözüyle ölcüp bictiginiz icin şeytanlaşiyorsunuz ve Rezili Rizvanin taaaa kendisi sizsiniz

Avatar