banner87

Pentagon'dan çarpıcı rapor

Amerikan Savunma Bakanlığı (Pentagon), Çin'in Pasifik Okyanusu'nda 'ABD ve müttefiklerine ait hedefleri vurmaya yönelik' tatbikatlar yaptığı uyarısında bulundu.

Pentagon'dan çarpıcı rapor

Amerikan Savunma Bakanlığı (Pentagon), Çin'in Pasifik Okyanusu'nda 'ABD ve müttefiklerine ait hedefleri vurmaya yönelik' tatbikatlar yaptığı uyarısında bulundu.

17 Ağustos 2018 Cuma 18:14
Pentagon'dan çarpıcı rapor

Pentagon, Amerikan Kongresi’ne sunduğu yıllık raporda, Çin’in askeri kapasitesini artırdığına dikkat çekti.

Bakanlığa göre, Çin’in bombardıman uçakları artık daha geniş alanlarda faaliyet gösterebiliyor. Çin’in, halen ABD’nin üçte biri büyüklüğündeki 190 milyar dolarlık savunma bütçesi de 10 yıl içinde 240 milyar dolara çıkabilir.

Pentagon’un raporu, Çin’in muhtemel askeri ve ekonomik hedeflerine ilişkin kapsamlı bir değerlendirmeyi içeriyor.

Raporda yer alan tespitler şöyle:

– Son 3 yıl içinde Çin Halk Kurtuluş Ordusu kritik denizcilik bölgelerinde tecrübe kazandı.
– Çin, kara kuvvetlerini de “savaşıp kazanmaya” odaklı olarak yeniden yapılandırıyor.
– Çin’in ordudaki reformlarının amacı; ortak harekatların çekirdeği olma yetisine sahip, bağımsız birimler halinde hareket edebilen, vurucu bir kara gücü yaratmak.
– Görünürde “uzayın askerileşmesine” itiraz eden Çin, uzay programı da geliştiriyor.

ABD Başkanı Donald Trump da Haziran ayında Amerikan ordusuna altıncı bir kuvvet olarak bir “uzay gücü” eklemek istediğini söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.08.2018 01:18
Anahtar Kelimeler:
RaporPentagonÇin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatan 2018-08-17 18:40:14

İşte bu harika bir haber.

Misafir Avatar
yurt gazetesinin admini 2018-08-17 19:38:40 @Vatan

ATATURK E ATILAN IFTIRA VE HAKARET I GORMEZDEN GELEMEZSINIZ ATATURK E HAKARET EDEN YARGILANSIN SAVCILAR LUTFEN GOREVE

Beğenmedim! (0)
Avatar
sikik götlü kemal 2018-08-17 18:39:32

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21)

Misafir Avatar
bu nasil yorum 2018-08-18 00:58:14 @sikik götlü kemal

konu ataturk deilki ipneyinin kanitlarini suruyorsun en buyuk ipne senin deden olan fatih dediyiniz isgalci sultan memetti bunu butun tarihciler yaziyor filmleri vardir onu neden yazmiyorsun sen usteki yaziyi okumadinmi oraya yorumun nedir gundemimi deistirtmek istiyor size akp troller gorevdemi onun bunun gotuynen ugrasacaknan ananizin gotu gidiyor ona sahip cikin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
200 Kanada $ 2018-08-17 19:01:33 @sikik götlü kemal

Sen bana bi göt ver seni cennetlik yaparim..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yns 2018-08-17 18:58:46 @sikik götlü kemal

O zaman ortaya soyle bir gercek cikiyor , eger sana gore bomba haberin dogru ise , sozde siz sayisiz DELIKANLI bir tane IBNE edememissiniz ! Milletin gotunun capini arastiracaginiza , kendi pisliginize bakin , siz iyisimi gidin bir birinizin karisini kizini cocuguna tenhada tecavuz edin sarkin , ki NAMUSUNUZ PEKISSIN. Olue bile sayginiz yok DIRIYE NASIL OLSUN sozde MUSLUMAN GORUMLU PISLIK YUVALARI ALCAK DINSIZLER SIZI.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Götçü Hocaefendi 2018-08-18 08:15:11

Ayıptır yahu mesajlara bak.