Pentagon'dan SDG açıklaması: Eğitimden geçiriyoruz

Pentagon SDG'yi çatışma gücünden “istikrar sağlama gücü” ve “alan kontrol gücüne” dönüştürmek için eğitimden geçirdiklerini açıkladı.

Pentagon'dan SDG açıklaması: Eğitimden geçiriyoruz

Pentagon SDG'yi çatışma gücünden “istikrar sağlama gücü” ve “alan kontrol gücüne” dönüştürmek için eğitimden geçirdiklerini açıkladı.

18 Ocak 2018 Perşembe 21:09
Pentagon'dan SDG açıklaması: Eğitimden geçiriyoruz

Pentagon bugün yaptığı açıklamada, Suriye'de SDG ile kurmayı planladıkları gücün 'ordu' veya 'sınır muhafız gücü' olmadığı bildirildi.
Pentagon sözcülerinden Eric Pahon yazılı açıklamasında, "ABD, Suriye'de yerel güvenlik güçlerini eğitmeye devam ediyor. Eğitim, toplumları yıkıma uğramış mültecilerin evlerine dönmeleri için güvenliği artırmak üzere tasarlanmıştır. IŞİD'in aynı zamanda yönetimsiz ve kurtarılmış olan yerlerde tekrar ortaya çıkmaması için gereklidir. Bu yeni bir 'ordu' veya 'konvansiyonel sınır muhafız gücü' değildir." ifadelerini kullanmıştı. 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 21:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
usa 2018-01-18 21:13:22

go home

Avatar
egit 2018-01-18 21:40:59

donat böl parcala yut

Avatar
. 2018-01-18 21:47:16

Dostluk tatile çıktı.. Aşk sizlere ömür.. Sabır tükendi.. Anlayış sıfır.. Mutluluk yok.. Tebessüm hasta.. Saygı raporlu.. Yalan diz boyu.. Adam harcamak gündemde.. Seviyorum sözü son moda.. Yalandan kim ölmüş ki.. İnsanlığın dışında..!!

Avatar
Ordo Ab Chao 2018-01-18 22:16:17

Ordo Ab Chao in Freemasonry | Symbols and Symbolism
https://www.youtube.com/watch?v=pivMEyM1u-g

Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf 2018-01-19 03:11:08

https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM .hodri meydan . 2018-01-19 05:05:06

Ya s..k kafa sen TÜRK ÜLKEMİZİ TÜRK ULUSUNU EĞİTİM DÜZEYİ GERİ KALMIŞ ZAVALI KORKAK ,O kandırdığınız saf ülkelerden birimi zannetin ırkcı,faşit,emperyalist,puşt abd ..!! Sizin ..İbne sözde askerlerinizden mi KORKACAĞIZ. Ateş olsanız düştüğünüz yeri yakarsınız biz TÜRKÜZ ,TÜRK 7 DÜVELE YOKLUK İÇÜNDE SAVAŞMIŞ KAHRAMAN TÜRK ORDUSUYUZ BİZİM ÇOCUKLARIMIZ ,TORUNLARIMIZ HAZRETİ MUHAMMEDİN..ORDUSU,DÜNYA MUCİZESİ MARAŞAL DAHİ EFSANE EBEDİYETE KADAR TÜRK ULUSUNUN B AŞKUMUTANI TÜRK CUMHURİYETİNİN EBEDİYETE KADAR CUMHUR BAŞKANI TÜRK ULUSUNUN KURTARICISI DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURTARICISI DÜNYA LİDERİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİ ..!! TÜRK ULUSUNUN EBEDÎ MEHMETCİKLERİ ASLANLARI ,YİĞİTLERİ ..seninde terörist LAĞIM FARESİ pkkında..hakından.,gelirler..Doloyısı ile haddini bil haddini .

Avatar
IRKÇI, ŞEREFSİZ İŞGALCİ ÜLKE ABD 2018-01-19 06:49:20

S..ktir ırkçı, FAŞİT, emperyalist işgalci abd bizde yuttuk..!! Senin karşıda..ülkelerini işgal ettiğin zavalı savunmasız ülkeler yok .Biz ne bir afganistan,ne bir ırak,nede bir suriye deyiliz . Biz TÜRKÜZ TÜRK İşgal ettiğin ülkelerden hâlâ çıkacaksın .Kudurmayacağız size pkklı teröristlerin 4 LÜ kürtistanın ak denize sokmayacağız ırkçı ülke israili yahudileri .Gerekirse HİTLERİ DİRİLTİP YŞNE CANLI ,CANLI İSRAİLLİLERİDE PKK TERÖRİSTLERŞNİDE YAKTIRACAĞIZ NOKTA ŞEREFSİZ ÜLKE IRKÇI ÜLKE ABD NOKTA

Avatar