banner87

Putin’den flaş S-400 açıklaması

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Türkiye’nin, Rusya’dan alacağı S-400 hava savunma sistemleriyle ilgili ABD yönetiminden gelen tepkileri değerlendirerek, “Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı tanıdığım kadarıyla, birisinin kendisine yönelik baskı araçları kullanarak sonuç elde etmesi çok zor" dedi.

Putin’den flaş S-400 açıklaması

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Türkiye’nin, Rusya’dan alacağı S-400 hava savunma sistemleriyle ilgili ABD yönetiminden gelen tepkileri değerlendirerek, “Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı tanıdığım kadarıyla, birisinin kendisine yönelik baskı araçları kullanarak sonuç elde etmesi çok zor" dedi.

25 Mayıs 2018 Cuma 21:47
Putin’den flaş S-400 açıklaması

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, S-400 ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Putin açıklamasında,”Türkiye, NATO üyesi olarak S-400 sistemleri ile en gelişmiş ve abartmadan söylüyorum sınıfında dünyanın en iyi sistemini almaya karar verdi” dedi.

Öte yandan Putin, “Savaş uçağı temini noktasında Türkiye seçim yapma hakkına sahip. Fiyat ve kalite unsurlarını dikkate alarak ulusal çıkarlarını gözetecektir. Sayın Erdoğan’a baskı araçlarını kullanarak sonuç elde etmek çok zor. Aksine bu, Erdoğan'ı daha da cesaretlendirecektir” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.05.2018 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Heh heh 2018-05-25 22:24:38

Bu gaz veriyo cumhurbaskanimiza ...galiba bu isten turkuye vaz gececek ve putine verilen kaporalar yanacak putin kaporayi verirmi hic cayma tazminati almassa iyi ya ulkemiz ortayer bilmem neyi oldu galiba

Misafir Avatar
@Heh heh x ++ ### KATKI 2018-05-25 22:52:50 @Heh heh

sadece kapora vermediler, silahlari satan firmalardan da kendi komisyonlarini almadilarsa ben adam degilim!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-05-25 23:19:40

YA SU GAZOZ AGACI YORUMLARLA KENDINIZI KANDIRMAYIN BATI BIZI KISKANIYORMUS NEYINI TEKNOLOJINIMI TARIMINIMI TURIZMINIMI SANAYINIMI YOKSA EONOMINIMI BATI DIYE YORDUGUN BATI SENIN GIBI 18 MILYON MUSLUMAN TURKE BAKIYOR HUKUKUNU BILE AVRUPANIN VERECEGI PARA BELIRLIYOR BOYLE BATI NAKARATI ATANLARI PAPA ILE GORUSMEK ICIN PARALAR VRDIGINI INGILTEREDE KRALICE ILE GORUSMEK ICIN KAPISINDA SAATLERCE BEKLEDIGINIZI UNUTUYORSUNUZ HATTA AJAN DIYE ICERI ATTIGINIZ ADAMI MERKELIN BIR EMRIYLE CIKARDIGINIZI UNUTMAYIN BATI PARASIYLA KARNINI DOYURUP BATIYA KABADAYILIK ETMEYE KALKMAK ACIN KABADAYISI LAFINA UYAR AVRUPANIN TURKLERI AVRUPADAN SUTLADIGINI BIR DUSUNUN ONMILYONLARCA INSAN TURKIYEDE EKMEK BILE

Avatar
Hava civa 2018-05-25 21:55:09

Abd ve avrupada sörn de maddenin en ufak yapisina kadar bilimsel çalismalar yapildi abd ve abrupa maddenin ne oldugunu biyorlar artik uranyumdan agir yeni elementlerde ve yapay altin gumus gibi degerli metalleride yapabilecek duzeye gelmek uzereler rusya bunlarin yaninda daha hicbisey bilmiyor sayilir zaten cogu teknolojiyi abd onlara bilerek verdi cunku kucuk ortagidir rusya abd nin yapay bir kutup her zaman abd nin isine yaramistir ruslar teknolojide cok geridir onlara gore akilsizliktan asla degil sebebi abd vd avrupanin teknolojiye ayirdigi buccedir devasa bucce rusyanin milli gelirinden bile fazla ve rus bilim adamlarida cokca calismakda batida .......

Avatar
Sacma 2018-05-25 22:03:22

Abd ve avrupa butun uluslari muslumanlarin kutsal kitabindan okuyarak buluyorlar .kutsal kitabimizda tum bilimsel gercekler ayetlerde gizli o sörn deki deneyler bizleri kandirmak icin gercekde ayetlerden ogreniyorlar bizide bilimsel calisma diye uyutuyorlar ama akp batiya diz cokturdu 2 seneye kadar muslumanlar dunyaya hakim olacsk bu yuzden bati akp yi istemiyor

Misafir Avatar
Al sana cevap 2018-05-27 00:11:21 @Sacma

Heee Bill Gates dahi windows yazilimini Kurandan kopya ceti. Lan bu kadar da salak olunurmu yaa! Salakligin üniversitesinimi kurdunuz ne yaptiniz da bizim haberimiz yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Sacma x ###### 2018-05-26 00:05:46 @Sacma

Ne icdin loooo pilot olmussun ucuyon. Gerzek Kuran da her sey yaziyorsa , müslümanlar neden batinin tuvaletlerini temizliyorlar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aman 2018-05-25 22:04:58

2 sene sonra acliktan birbirimizi yemiyelimde ben ona raziyim

Avatar
Kerim 2018-05-25 22:26:09

Bati bizi kiskaniyor bu kesin yoksa doviz cikmaz acaba rusya ve cin de bizi kiskaniyormu cok merak ediyorum

Misafir Avatar
@Kerim x cevabimi oku 2018-05-26 00:10:04 @Kerim

lan dümbük senin neyini kiskansin ! kullandigin telefon , bilgisayar, otomobil televizyon , yedin fasulye mercimek , kullandigin ilaclar onlarin . Yollarin tunellerin köprülerin hava alaninin en krali onlarda .senin neyini kiskansin sünepeligini ve yobazliginimi yoksa cehaletinimi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aynı yolun yolcusu kankalar 2018-05-25 23:16:53

Korku ve sindirmeyle halkı ezip saltanat sürenler