Reuters fotoğrafladı: Amerikan askerleri ve PYD'liler sınırda

Türkiye'nin Sincar ve Karaçok'taki PKK/PYD hedeflerine yönelik hava operasyonlarının ardından PKK/PYD'li teröristler ABD'nin koruması altında sınıra yakın bölgeye geçti. ABD'li askerlerle birlikte sınırda nöbet tutan teröristlerin maskeli olması ise dikkati çekti.

Reuters fotoğrafladı: Amerikan askerleri ve PYD'liler sınırda

Türkiye'nin Sincar ve Karaçok'taki PKK/PYD hedeflerine yönelik hava operasyonlarının ardından PKK/PYD'li teröristler ABD'nin koruması altında sınıra yakın bölgeye geçti. ABD'li askerlerle birlikte sınırda nöbet tutan teröristlerin maskeli olması ise dikkati çekti.

29 Nisan 2017 Cumartesi 16:28
460 Okunma
Reuters fotoğrafladı: Amerikan askerleri ve PYD'liler sınırda

Türkiye'nin terör örgütü PKK/PYD'ye yönelik Sincar ve Karaçok'ta gerçekleştirdiği hava operasyonlarının ardından terör örgütü PKK/PYD'li teröristler ABD zırhlılarının koruması altında Tükiye sınırına yakın bölgelere geldi. ABD'nin kalkan olduğu teröristler, dün gece ABD'li askerlerle birlikte sınırda nöbet tuttu.

Reuters'ın Kızıltepe'nin karşısında sınırın diğer tarafında bulunan Derbesiye'de çektiği fotoğraflarda, ABD zırhlı aracının yanında PKK/PYD'li teröristler bulunuyor. Fotoğraflarda teröristlerin maskeli hali ise dikkati çekiyor. Bölgede teröristlerin yanı sıra ABD bayrakları da bulunuyor.

TÜKİYE OPERASYON İÇİN DÜĞMEYE BASTI

Türkiye, Sincar ve Karaçok'ta gerçekleştirdiği hava operasyonlarının ardından sınır bölgesine askeri sevkıyatını da artırdı. Çok sayıda askeri araç Kilis üzerinden sınıra yakın bölgelere geçti. Bölgeye gönderilen obüsler ve roketatarlar terörist unsurların bulunduğu Afrin'in ve diğer bölgelerin karşısına yerleştirilecek.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün yaptığı açıklamada geniş çaplı bir operasyon sinyali verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı açıklamada "Bir gece ansızın gelebiliriz" dedi.

ABD, TÜRKİYE SINIRINA KONUŞLANDI

Rus haber ajansı Sputnik'in YPG kaynaklarından aldığı bilgiye göre, ABD askerleri dün akşam saatlerinden itibaren zırhlı araçlarını Kobani'den Kamışlı'ya kadar sınır hattı boyunca konuşlandırmaya başladı. 

Kaynak, şunları kaydetti: "Türkiye'nin bize saldırmasını önlemek için ABD'yle görüştük. ABD'ye, Türkiye'nin bir kez daha saldırması halinde Rakka operasyonunu durduracağımızı ve tüm gücümüzü sınıra kaydıracağımızı söyledik. Onlar da saldırıların kesilmesi için yoğun çaba sarf ettiklerini ifade ettiler."

TÜRKİYE-SURİYE SINIR HATTINDA ÇATIŞMA

Son 4 gündür Ceylanpınar mevkiinde TSK ile YPG arasında çatışma yaşanıyor. ABD ordusu, daha önce Menbiç'te de asker konuşlandırarak Türkiye ve Özgür Suriye Ordusu'yla (ÖSO) Demokratik Suriye Güçleri arasında (DSG) çatışma yaşanmasını önlemeye çalışmıştı.

Türk Silahlı Kuvvetleri'nden (TSK), iki gün önce yapılan açıklamada, Suriye'de YPG bölgesinden 11 hudut karakoluna 13 kez saldırı yapıldığını ve saldırılara karşılık verildiği belirtilmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-04-29 19:49:03

Ypg pkk dsg leri alında İŞİDLE anlaşdı sorun İŞD deyil abd ve pkk ypd dsg lerinin maksadı 4 lü kürtistan .Suriye ırak tama SIRA TÜRKİYE VE İRAN iranı nüklüğer sorununu görmemezlikten gelerek halettiler en büyük sorunları TÜRKİYE ABD DE TÜRKİYEYE PKK PYD İLR SALDIRMAK İÇİN bahanesi TÜRKİYE İŞİDLE SAVAŞAN PKK VE PYD YE SALDIRIYOR diye 6 senedir kalıcı olarak ırak ve suriyeye kurduğu üstü üzerinden sözde mütefikleri pkk ve pyd ile bahane olarak TÜRKİYE MÜTEFİYİĞİMİZ PKK VE PYD LE saldırac 4 lü küristanı kurmak için büttün bunları pkklı ve pyd li yetkili basınalara böyle aktarmış .Dolayısıyla abd güya pkkyı pyd TÜRKİYEDEN korumak için sınırlarımız tanlarını aüve ağır silahlarını doğrutmuş her an savaşmak saldırmak için ve TÜRKİYEYİDE savaşa saldırmaya tahrik için pkknın ve ydp yi kullanarak bize saldırmalarına sınırdaki karakolarımıza ağır sillahlarla saldırıp tahrik edilmesine göz yumuyormuş her an bir kıvılcım çıksında TÜRKİYENİN DOĞU VE GÜNEY DOĞUSUNU ALMAK 4 LÜ KÜRTİSTANI NE PAHASINA OLURSA OLSUN KURMAK İÇİN ASLINDA İŞİDLE ANLAŞMIŞLAR VE HADDA İŞİDLEDE HERKEZ KENDİNE TOPRAK ALSIN DİYE PKKIN GÖZÜ DOĞU VE GÜNEY DOĞU İŞİDE SAVAŞ GANİMETİ GERİ KALAN TOPRAKLARDA BİZİM ANŞÜLAŞMA BUNDAN İBARET ABD PKKYA TÜRK TOPRAKLARINI BÖLMEK 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK İŞİDLE ANLAŞILMIŞ DANIŞILMIŞ PLANLAR 6 SENEDİR .

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:50:30

1-
TÜRK MİLLETİ’NE ARTIK ACI VERMEKTE OLAN BU ABD’NİN BU TERÖR DESTEKÇİLİĞİ NEREYE KADAR ?!…
Cb. Erdoğan: Rakka’da DEAŞ’ın 2500-5000 civarında militanı bulunuyor. Başını ABD’nin çektiği koalisyon güçleriyle Türkiye, ÖSO biz hep birlikte temizleriz yahu. Bu bizim için zor bir şey değil. Biz bu işi başarırız. Eğer biz, ABD koalisyon güçleri bunu başaramayacaksa biz niye varız? Bunu Sayın Trump’a da anlatacağım ‘Gelin bunu beraber halledelim ve terör örgütlerinden burayı temizleyelim’ diyeceğim.
————–
Sn. Cb. , bence bu durumu Trump’a anlatmakla çok çok hayırlı bir iş yapmış olursunuz ve ABD’nin, ileri sürmüş olduğu üzere, uydurma DEAŞ terörüyle mücadele etmek üzere Suriye’de bulunma bahanesinin de son derece temelsiz olduğunu fiili-şahitli-belgeli anlamda ispatlamış olursunuz ! Bu ahlaksız durumu da tüm dünya ve Türkiye kamuoyuna açıklayarak ABD’nin bu iki yüzlülüğünü ve bölücü terör destekçiliğini de deşifre etmiş olur ve Terör destekçisi ve koruyucusu olan bu ABD yönetimine hitaben, ”T

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:50:58

2-
ürkiye düşmanı olan bu bölücü teröristleri bombalyacağız ve bitireceğiz bunları, bu konuda kesin kararlıyız, ülkemizi bu konuda emniyete ve huzura kavuşturmamız ve terörü bitirme konusunda milletimizin vermiş olduğu bu son derece fedakarca şerefli mücadele ve çabalarımızın önüne lütfen geçmeyiniz ve bu lanetli bölücü terörü de koruma yoluna da gitmeyiniz, bu yaptığınız açıkçası bir terör koruyuculuğu suçudur ki, bedeli size çok ağır olur ve Türk Milleti’nin ve kararlı Türk Asker’nin çizmeleri altında kalırsınız, terörist muamelesi görürsünüz ve bu konuda da tüm dünyayı, bu uluslararası suç kapsamına giren bu terör destekçiliğinize de tanık tutarız, savaş suçlusu ilan ederiz ve tüm olacak olanların tüm sorumlusu da siz olursunuz, tazminat ödersiniz !!!… Biz, ülkemizi korumak ve savunmak konusunda sonuna kadar da haklıyız ve de çok kararlıyız, bilesiniz !!!…” demelidir sn. Cumhurbaşkanı !!!… Bu bölücü PKK terörünün, ülkemize ve milletimize karşı 30 yıllık işlemiş olduğu ve 30-40.000 i

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:51:22

3-
nsanımızın canına mal olan ve ülkemizin kalkınmasına harcanması gereken bu milyarlarca dolarlık devasa terörle mücadele harcamalarımıza neden olan bu terör destekçiliğinizden de yine savaş suçlusu siz (ABD) olup, baş sorumlusu da sizsiniz ! Bu savaş suçunuzun bedelini, tüm dünya ve Tük Milleti’nin önünde ‘Savaş Suçları Mahkemesi’nde hesap vermeye hazır olmalısınız !!!…
------------------------------------------------------
SN. CUMHURBAŞKANI’NIN TABİRİYLE İFADE ETMEYE ÇALIŞIRSAK, ”ABD’NİN DEAŞ TERÖR ÖRGÜTÜYLE MÜCADELE ETMEK, ONU YOK ETMEK GİBİ BİR YÜCE DERDİ YOK ! DERT BAŞKA ! EVET DERT BAŞKA, TERÖRLE MÜCADELE ETME BAHANESİNİ KULLANARAK SURİYE’DE KALMAK VE BU BÖLÜCÜ PYD HAİNLERİNE DE DEVLET KURDURUP BAŞIMIZA AÇIKÇA BELA ETMEK ! BUNLARIN ESAS DERDİ BU, AMA BUNA KESİNLİKLE MÜSAADE ETMEYECEĞİZ ; ÇÜNKÜ MİLLETİMİZİN TAMAMINA YAKINI DA, BU İRADEMİZİN ARKASINDADIR ELHAMDÜLİLLAH !!!…’’

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:54:50

1-
SAYGIDEĞER KARDEŞİMİZİN İZNİNE SIĞINARAK, SÖZLERİNE, SÖZLERİNİN ARA BÖLMELERİNDE DOSTANE KATKIDA BULUNMAK İSTERİM:
--------------

''Pkk nın bitmesini ve ülkenin kalkınarak mezhepsel ideolojide değil İslami vahdette muasır medeniyet seviyesine ulaşmasını yüce Allahtan niyaz ederim. (ALLAH EYVALLAH !)
Şimdi başta işid Suriye de kürt bölgelerde katliyam yaparken ve ör Kobani gibi Türkiye den destek umudu olan bölgelere işid için seyirci kalınmıştı ve eger TSK o vakitler işidle savaşıp bölgeye girseydi bu insanlar okyanus ötesinden değil komşusundan destek arardı (TSK DESTEK VERDİ /VERMEDİ, HAKLISINIZ YA DA DEĞİLSİNİZ, ONU DEĞERLENDİRECEK OLAN SAYGIDEĞER OKURLARDIR AMA ÖNEMLİ OLAN , O BÖLGE İNSANLARI BU ALÇAKÇA IŞİD SALDIRILARI KARŞISINDA NEDEN KENDİ ÖZ ÜLKELERİNİN MEŞRU YÖNETİMİNE VE MİLLİ ORDUSUNA VATANSEVERCE BİR SONSUZ DESTEK SUNUP DA, YİNE ONLARDAN YANİ BU TEVHİDİ SURİYE GÜÇLERİNDEN DESTEK ALMAYI DÜŞÜNMEDİLER ? BU AYIPLI DESTEK BEKLENTİLERİNİN KARŞILANMASI

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:56:07

2-
NI, TÜM YERYÜZÜNÜN KAN EMİCİSİ VE YERYÜZÜ CELLATI OLAN BU EMPERYAL ABD AĞABEYİNDEN (!) BEKLEMEK, ONURLU VE VATANSEVER BİR KÜRT'E YAKIŞIYOR MU GERÇEKTEN ?! BİZ KÜRT'Ü HER DAİM ONURLU, DİK DURUŞLU VATANSEVER VE ANTİ EMPERYALİST OLARAK GÖRMEK, BİLMEK İSTERİZ, KABUL BUYURURSANIZ ?! KÜRTLER, SURİYE HÜKUMETİNDEN ROJAVA'YA GELECEK O GÜÇLÜ YARDIMI, ASLINDA BAŞLANGIÇTAKİ O VAHŞİ IŞİD SALDIRILARI SIRASINDA, MEŞRU, MERKEZİ SURİYE HÜKUMETİ'NE VE GÜÇLERİNE, HİÇ DE VATANSEVERCE KABUL EDİLMEYECEK OLAN O BÖLÜCÜ YAKLAŞIMLI DESTEKSİZLİKLERİYE ZATEN BAŞLANGIÇTA KAYBETMİŞLERDİ TAKDİR EDERSENİZ ?! ORTADA BU BAĞLAMDA BİR AYIP VARSA ŞAYET, BU AYIP ÖNCELİKLE , SAYGI DUYULACAK O VATANSEVER DUYGULARI TAŞIMAMIŞ VE DESTEK SUNMAMIŞ OLAN BU TOPLUM KESİMİNE AİTTİR ŞÜPHESİZ ! )
ve pkk oralara dek gelmesine gerek kalmazdı.
(İYİ HOŞ DA, PKK ORALARA IŞİD SALDIRILARIYLA BİRLİKTE YA DA IŞİD SALDIRILARININ HEMEN SONRASINDA GİRMİŞ DEĞİL Kİ; HATIRLAMANIZI GÜNCELLERSENİZ, PKK MEVCUT BÖLÜCÜ İDEOLOJİSİNİ, ORA

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:57:02

3-
İNSANINA İHRAÇ ETMEK ÜZERE ÇOK DAHA ÖNCELERDEN GİTMİŞTİ ! )
Yani bu insanlar öyle veya böyle canlarını, mallarını, namuslarını korumak için abd olur, Rusya olur, başka ülke olur kim abilik yaptıysa ona el açtılar tabii.
(bU İFADELERİ SİZE YAKIŞTIRMAYIZ DOĞRUSU BAĞIŞLAYINIZ ! TEREDDÜTSÜZ YARDIM BEKLENECEK O YER BELLİDİR ELBETTE Kİ !
Yani yaklaşım çok yanlış oldu ve Erdoğan sırf HDP yi bitirmek için bu insanlara düşman kesildi neden çünkü seni başkan yaptırmayız demişlerdi ve ardından ipler gerilip koptu.
(iPLER KOPTU DİYORSUNUZ AMA DAHA DÜN, HATIRLARSANIZ SANIRIM HDP MİLLETVEKİLİ ALTAN TAN , ''ERDOĞAN'I KÜRTLER, KÜRT OYLARI KURTARDI, ARTIK MÜZAKERE (TESLİMİYET) KONUSUNDA BİR GÜZELLİK YAPAR HERHALDE ?!'' ANLAMINA GELEBİLECEK, HİÇ DE DÜZEYLİ, DİK DURUŞLU BULMADIĞIM SÖZLER SARFETMİŞTİ HATIRLARSANIZ ?! İPLER KOPMUŞMUŞ, HANGİ İPLER KOPMUŞ ? ÇELİK ÇOMAK OYNAMAK İÇİN CB. ERDOĞAN'IN O BİR KAŞ, BİR GÖZ İŞARETİNE BAKILMIYOR MU YANİ BU KONUDA ?! EN AZINDAN KAMUOYUNA YANSITILAN BU

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 01:58:08

4-
DEĞİL Mİ MAALESEF ?!)
Yani ypg pyd işidle savaş dışında bir eylemde bulundu mu (BAŞKALARI DA BULUNMADI !)
şimdiye bilmem terörist ilan edilsin.
(PYD VE YPG , EMPERYALİST BATI'LI SALDIRGAN ÜLKE YÖNETİMLERİNCE, KENDİ İMALATLARI OLAN IŞİD TERÖRÜYLE ÜLKENİN BAĞIMSIZLIĞINI VE ÖZGÜR GELECEĞİNİ TESLİM ALMA MÜCADELESİ VE İSRAİL'İN GÜVENLİĞİNİ TEMİN GEREKÇELİ SALDIRGANLIĞINI SERGİLEDİĞİ SURİYE'DE , BU PYD YA DA ONUN ASKERİ KANADI OLAN YPG, ACABA MERKEZİ SURİYE DEVLETİNE, MEŞRU YÖNETİMİNE AİT ÖRGÜTLER MİDİRLER, YOKSA EN SIKIŞIK ANINDA, KENDİ DEVLET VE YÖNETİMİNE EMPERYAL BEKLENTİLER DOĞRULTUSUNDA İHANET ETMEKTE OLAN BÖLÜCÜ TERÖRİST BİR ÖRGÜT MÜDÜR YOKSA ?! ELİNDEKİ O SURİYE'NİN DEĞİL DE , ABD'YE AİT OLAN O SİLAHLARIN ANLAMI, KENDİSİNİ, ÜNİTER, BİRLEŞİK BİR SURİYE HALKIYLA, ORDUSUYLA BİRLİKTE VATANSEVERCE DEĞİL DE, ABD'NİN TERÖR ÖRGÜTÜ OLAN BU IŞİD'E KARŞI YİNE BU IŞİD'İN PATRONU OLAN ABD'YLE VE O ABD SİLAHLARIYLA KENDİNİ SAVUNMAK MI, SURİYE'DE BÖLÜCÜ BİR TERÖRİST ÖRGÜT OLMAMANIN ANL