banner87

'Sarı yelekliler' protestoya devam ediyor

Fransa'da akaryakıt zamlarını protesto eden "Sarı yelekliler”, başkent Paris'in Champs-Elysees Caddesi'nde gösteri düzenliyor.

'Sarı yelekliler' protestoya devam ediyor

Fransa'da akaryakıt zamlarını protesto eden "Sarı yelekliler”, başkent Paris'in Champs-Elysees Caddesi'nde gösteri düzenliyor.

01 Aralık 2018 Cumartesi 14:41
'Sarı yelekliler' protestoya devam ediyor

Fransa'da hükümetin akaryakıt fiyatlarına getirdiği zamları protesto eden Sarı Yelekliler yine sokakta.

Sarı Yelekliler adıyla anılan eylemciler, bugün de polis barikatlarını aşarak Şanzelize Caddesi'ne girdi. 

Polisin biber gazıyla müdahale ettiği ve 63 kişinin gözaltına alındığı belirtildi.,

Eylemciler, son 1 yılda motorin fiyatlarının yüzde 20'den fazla artması üzerine yaklaşık 10 gündür ülke genelinde gösteriler düzenliyor.

Bir süre daha devam etmesi beklenen gösterilerde, şu ana kadar Paris'in ünlü caddelerindeki birçok iş yeri hasar gördü, ülke genelinde çok sayıda akaryakıt deposunun giriş ve çıkışları tutuldu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-12-01 20:20:16

Turkiyede birileri bir hak savunsa diger bir gurup saldirir,frasada sokaga dokulenleri her kesim destekliyor

Misafir Avatar
''ERGENEKON KUMPASI DAVASI'' SÜPER ANLATIM !!!!!!! 2018-12-03 12:16:13 @Firat

https://www.youtube.com/watch?v=63Ib3Z_lqj8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: son 2018-12-02 19:08:49 @Firat

DE DENİLİRCE……………………..SEVGİLER SAYGILAR HÜRMELERLE EFENDİM……ESSELAMU AŞEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU…..((EBEDİ FERAHLIK ,,,biryerden gelip öbür yandan eksilmezce,,,,BÜTÜN İNSANLIĞIN ÜZERİNE OLSUN(AMİN)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 6 2018-12-02 19:07:54 @Firat

Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder…………Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder………… Bir sadaka bin belayı defeder…………

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 5 2018-12-02 19:07:24 @Firat

KOSMOS ””””DAN YAŞANAN SORUNLARIN İLACI BURALARDA””””””””””””””KOSMOTİK,,,HAKİKİYE BU.METAFİZİK BAŞKA İFADESİ YOK.. Bir sadaka bin belayı defeder:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::KOSMOS “””””DAN YAŞANAN SORUNLARIN İLACI BURALARDA””””””””””””””KOSMOTİK,,,HAKİKİYE BU…………………………………….METAFİZİK BAŞKA İFADESİ YOK…………….. Bir sadaka bin belayı defeder…………

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 4 2018-12-02 19:06:03 @Firat

::::::::::::::::::::Dünyada yardım bekleyen ,,,,,,,çokça insan ,,,,SADECE YAPMANIZ GEREKENİ BEKLİYOR,,,,,,,,ve bu onların BEKLEMESİ DE GEREKEN..Bir sadaka bin belayı defeder..:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Dünyada yardım bekleyen ,,,,,,,çokça insan ,,,,SADECE YAPMANIZ GEREKENİ BEKLİYOR,,,,,,,,ve bu onların BEKLEMESİ DE GEREKEN..Bir sadaka bin belayı defeder..::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 3 2018-12-02 19:05:16 @Firat

::::::::::::::::::::::::::::::::HAYDİ,,,,,,,,”””””””””””””SORUNLAR YAŞARKEN DE HAYIR HASENAT SADAKA,,,,,,,,,,,,,,,ferahlığa kavuşunca da HAYIR HASENAT SADAKA”””””””””””””””””””””””””

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 2 2018-12-02 19:04:31 @Firat

,,,yeniyoruz ama HUZUR BULAMIYORUZ,,,,,,YENİLİYORUZ AMA yine huzur bulamıyoruz DİYEN FUTBOL,,,SPOR CAMİALARI SİZLEERDE……………………..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Omuz omuza:::::::::::::: 1 2018-12-02 19:04:05 @Firat

Haydi Fransız göNlü güzeller,,,,,,,,,,,,,,,,,HAYDİ DÜNYANIN HER NE YERİNDE,,,,TÜÜÜRRLÜÜÜÜ ……..sorunlar yaşayanlar….,,,,HUZUR YOK DİYENLER,,,,,,,,,,, ..OLAN BİTENİ NETCE GÖREMİYORUM ki,,,bişey diyebileyim ,,yapabileyim,,,,diyenler

Beğenmedim! (1)
Avatar
apiti 2018-12-01 15:17:36

ne kadar sabırlı bir milletiz bizde yüzde 100 zam yaptılar gık çıkmıyor.

Avatar
Yalan dünya 2018-12-01 21:10:25

İşte Karşınızda halk.....birilerine örnek olur ihşaAllah.......hak verilmez alınır.......

Avatar
gurbetci 2018-12-01 15:52:40

cok yakinda fransada bir devrim yasanacak bu bir halk ayaklanmasi sendikalar ve siyasi parti olaylarin icinde degil yakinda ogrencilerde basliyor macron kacacak halk ayaklanmasini kimse durduramaz yasasin devrim

Avatar
1923 2018-12-01 23:53:51

Turkiye'de Sari yelekler yolda!

Misafir Avatar
001 2018-12-02 22:31:23 @1923

sarı yeleklileri destekliyorum valla

Beğenmedim! (0)
Avatar
1923 2018-12-01 23:57:39

Turkiye'de sunnilerin cogunlugu hanifidir digeri maleki ve safi bu koyunlar iblise biyat ediyorlar ama uyanis yakinda ... Sari yelekler geliyorlar

Avatar
misafir 2018-12-02 11:00:06

%20 zam içinmiş, pehhhh bizde herşey %100 zamlandı , biz zam bağışıklığı kazanmışız.zamda neymiş.

Avatar
BİZDE KIRMIZI YELEKLİYİZ : 2018-12-03 00:16:03

Bizde,kımızı yelekli OLALIM.!! Nasılsa,bu defa profösyönel OLDUK.!!