Son Dakika... Doğu Guta’da militanlara ait kimyasal silah atölyesi bulundu

Suriye ordusunun Doğu Guta’daki arama tarama çalışmaları sırasında, Beyaz Miğferler’e ait özel kıyafetlerin ve kimyasal maddelerin bulunduğu büyük atölyelerin tespit edildiği bildirildi.

Son Dakika... Doğu Guta’da militanlara ait kimyasal silah atölyesi bulundu

Suriye ordusunun Doğu Guta’daki arama tarama çalışmaları sırasında, Beyaz Miğferler’e ait özel kıyafetlerin ve kimyasal maddelerin bulunduğu büyük atölyelerin tespit edildiği bildirildi.

19 Nisan 2018 Perşembe 00:00
Son Dakika... Doğu Guta’da militanlara ait kimyasal silah atölyesi bulundu

Sputnik'in haberine göre, Suriye ordusundan bir kaynak, “Halihazırda Suriye ordusu, militanların, Batı hamileriyle birlikte güya kimyasal saldırıdan sonra çekilen videoyu tezgahladığına dait güçlü kanıtlara sahip. Amaç, Suriye ordusu ve hükümetine karşı saldırı için bahane yaratmaktı” dedi.

Kaynak, “Suriye ordusu, Doğu Guta’da teröristlere ait karargahları ararken, İngiltere ve Suudi Arabistan tarafından finanse edilen Beyaz Miğfer örgütünden paralı askerlere ait özel kıyafetlerin bulunduğu büyük mekanlara rastladı. Bu mekanlarda laboratuvarlar ve kimyasal maddelerin tutulduğu depolar tespit edildi. Bu mekanlarda ayrıca Suudi Arabistan’a ait araba plakaları bulundu” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 00:22
Anahtar Kelimeler:
MilitanKimyasalDOĞU GUTA
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
beyaz migferler 2018-04-19 01:40:21

suriyeden atilsin suriyeye kumpas kurmak ne demek

Avatar
hersey acik ve net 2018-04-19 01:37:24

kimyasali kimin kullandigi ortada savas sebebi cikarmak istiyen ulkeler yargilansin

Avatar
Syria's White Helmets 2018-04-19 01:38:42

very danger

Avatar
banane gutadan 2018-04-19 08:40:08

gutalıların bana ne faydası oldu bundan sonrada olacak biz kendi birliğimize dirliğimize bakalım vatanı parselleyip yabancılara para karşılığı satan bu musevi siyonist hükümetin bir an önce gitmesi lazım bunlardan başka hangi parti gelirse bunları yargılayacak nasılolsa o cengiz inşaata ihaleler vermek neymiş görecekler

Avatar
Syria's White Helmets 2018-04-19 01:39:34

big liar

Avatar
ARAPLAR BİZİ ARKAMIZDAN VURDU . SAPIK TECAVÜZCÜ ARAPLAR tayyip . 2018-04-19 02:26:55

Bakkk tayyip senin yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğin sudiarabistanlı arap eşolueşek kalleş kahpe puşt ,götveren sapık arap kardeşlerin bizi arkamızdan vurduğu gibi rusları ve sevgili kıralımız efsane ..ESATIDA arkasından vurdu ..görüyormusun .?? Ha aklımdayken senin avrat da arap bak söylemediler deme ..ARAPLAR KALLEŞ VE KAHPE DİRLER amann haaaa senin arap eminede arap larışmam seni arkandan vurur dost acı söyler senin etrafındaki yalaka ,yaltancı ,göt öpenlerin var ya yağcılar menfaatciler ,rüşvet alıp ,rüşvet veren sefefsizler işye onlarda seni araplar gibi arkandan deyilde götünden vuracaklar yani ..!!

Avatar
demir kaya 2018-04-19 02:51:10

arap kızı bunun arkasından vurmaz yüzüne ananıda al siktir git der

Avatar
ARAPLAR BİZİ ARKAMIZDAN VURDU . SAPIK TECAVÜZCÜ ARAPLAR tayyip . 2018-04-19 03:30:27

Bakkk tayyip senin yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğin sudiarabistanlı arap eşolueşek kalleş kahpe puşt ,götveren sapık arap kardeşlerin bizi arkamızdan vurduğu gibi rusları ve sevgili kıralımız efsane ..ESATIDA arkasından vurdu ..görüyormusun .?? Ha aklımdayken senin avrat da arap bak söylemediler deme ..ARAPLAR KALLEŞ VE KAHPE DİRLER amann haaaa senin arap eminede arap larışmam seni arkandan vurur dost acı söyler senin etrafındaki yalaka ,yaltancı ,göt öpenlerin var ya yağcılar menfaatciler ,rüşvet alıp ,rüşvet veren sefefsizler işye onlarda seni araplar gibi arkandan deyilde götünden vuracaklar yani ..!!