Son dakika! İsrail Batı Şeria'ya asker yığmaya başladı!

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD'nin yanı sıra birçok ülkenin büyükelçiliklerini Tel Aviv'den Kudüs'e taşıyacağını iddia etti. Netanyahu, İsrail'in Kudüs'ü başkent olarak kabul etmek isteyen birçok ülke ile irtibatta olduğunu söyledi.

Son dakika! İsrail Batı Şeria'ya asker yığmaya başladı!

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD'nin yanı sıra birçok ülkenin büyükelçiliklerini Tel Aviv'den Kudüs'e taşıyacağını iddia etti. Netanyahu, İsrail'in Kudüs'ü başkent olarak kabul etmek isteyen birçok ülke ile irtibatta olduğunu söyledi.

07 Aralık 2017 Perşembe 12:55
196 Okunma
Son dakika! İsrail Batı Şeria'ya asker yığmaya başladı!

Öte yandan Hamas lideri İsmail Haniye, İsrail'e yeni bir intifada çağrısında bulundu. AFP haber ajansı ise İsrail ordusunun Batı Şeria'ya asker sevkiyatında bulunduğunu duyurdu. ABD Başkanı Donald Trump dün akşam ABD'nin İsrail'in başkenti olarak Kudüs'ü tanıdığını açıklamıştı. 

İsrail Başbakanı Netanyahu, ABD'nin adımından sonra çok sayıda ülkenin de benzer adım atarak Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıyacağını iddia etti.  Hamas lideri İsmail Haniye ise İsrail'e karşı yeni bir intifada çağrısı geldi. Haniye'in açıklamasında, "Siyonist düşman karşısında yeni bir intifada başlatmak zorundayız" ifadesini kullandı. 

BATI ŞERİA'YA ASKER SEVKİYATI

AFP haber ajansı, İsrail ordusunun Batı Şeria'ya asker sevkiyatı yaptığını duyurdu. İsrail ordusunda yapılan açıklamada, "Yapılan askeri durum analizine göre, Batı Şeria bölgesine çok sayıda tabur sevk edilmesi kararı alındı" ifadesi yer aldı. 

TRUMP'IN KARARINA TEPKİ YAĞIYOR

Washington yönetiminin aldığı tek taraflı karara tepki yağıyor. Uluslararası toplum hemen devreye girdi. Avrupa Birliği ve Birleşmiş Milletler'den Trump'ın kararına karşı açıklamalar geldi. ABD Başkanı Donald Trump, dün merakla beklenen konuşmasında, Kudüs’ü resmen İsrail’in başkenti olarak tanıdıklarını ve Tel Aviv’deki Büyükelçiliği buraya taşıyacaklarını açıkladı. Beyaz Saray’daki basın toplantısında konuşan Trump, tüm dünyanın karşı çıktığı adımı “Kudüs’ü resmen İsrail’in başkenti olarak tanımanın zamanı geldi” ifadesiyle duyurdu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.12.2017 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dolar,ı ve trump,u devre dışı bırak.abd.den kurtul 2017-12-07 14:08:25

dolar kullanımını ülkeler yasak etmeli..abd.den hiç bir ürün ve silah ve uçak alınmamalı,,abd.yi toplum dışına atmalı,,abd.ye hiçbir ürün satılmamalı,,israilden hiç bir ürün alınmamalı,,ve satılmamalı..ve benzer kurallar konulmadıkça bağırmanın çağırmanın hiç bir faydası olmayacaktır..3 gün sonra eski tas eski hamam ve müslümanlardan ölen olursa boşuna ölmüş olur..aynı şekilde israil ve abd.askerlerindende ölen olursa boşuna ölmüş olacaktır.
EN ETKİLİ SİLAH...DOLAR,I ULUSLAR ARASI PİYASADAN KALDIRMAKTIR..AVP.ASYA DEVLETLERİ KARAR ALMALI..TRUMP,U DEVRE DIŞI BIRAKMALI..

Misafir Avatar
vel asr::::::suei şerifi 2017-12-07 16:35:40 @dolar,ı ve trump,u devre dışı bırak.abd.den kurtu

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1-Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr ................................................................................................................................................ Anlamı::::::::::::: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 15:13:27 @dolar,ı ve trump,u devre dışı bırak.abd.den kurtu

NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türkiye ısmarlama (abd)ları iptal etmeli..uçak vs. 2017-12-07 14:11:14

İsrail,i ve abd.yi başından sav..hiç bir anlaşma yapma..abd.den alınacak uçak ve benzeri nesneleri TÜRKİYE iptal etmeli..arabistan iptal etmeli..
SUUDİ abd.nin bankalarından parasını çekmeli..7 trilyon dolar olduğunu basın yazmıştı..
bunlar olmadıkça HAVANDA SU DÖVMEK ten öteye geçmez.

Misafir Avatar
vel asr::::::surei şerifi 2017-12-07 16:36:17 @Türkiye ısmarlama (abd)ları iptal etmeli..uçak vs

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1-Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr ................................................................................................................................................ Anlamı::::::::::::: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 15:13:44 @Türkiye ısmarlama (abd)ları iptal etmeli..uçak vs

NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

Beğenmedim! (0)
Avatar
gERÇEKLERİ GÖR ...ÜLKELER BİRLEŞMELİ. 2017-12-07 14:22:06

Google abd.malı..kullanmayalım..çirkin yayınlar yapıyormuş..trumpu destekliyormuş..onun için müslüman ölsün önemi yok..ancak israil ve abd.askeri ölmesin..düşüncesindedir..Google,Focebook..tvitter bütün ülkelerde yasak olmalı.
YANTEX VE BENZERİ ARA,YICILAR KULLANILMALI...iSRAİL GEÇEN SAVAŞINDA FİLİSTİN,E FOSFOR BOMSASI MİSKET BOMBASI ATTI..BİNLERCE FİLİSTİNLİ ÖLDÜ..KİMİN UMURUNDA OLDU..? HİÇ KİMSENİN..BU NEDENLE EKONOMİK YÖNTEMLERİ KULLANILMALI..ADAM ÖLDÜRMEKLE DÜZELMEZ..ABD..İSRAİL BÜTÜN ÜLKELERİN BİRLEŞMESİ İLE ÖTEYE ATILMALI..İNGİLERE TRUMP,U KABUL ETMEDİ..TÜRKİYEYE TRUMP GELİRSE KABUL EDİLİR Mİ? BENCE EDİLİR. İŞTE FARK BURADA..

Misafir Avatar
vel asr::::::suei şerifi 2017-12-07 16:36:39 @gERÇEKLERİ GÖR ...ÜLKELER BİRLEŞMELİ.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1-Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr ................................................................................................................................................ Anlamı::::::::::::: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 15:14:00 @gERÇEKLERİ GÖR ...ÜLKELER BİRLEŞMELİ.

NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

Beğenmedim! (0)
Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 14:46:34

mümkün olduğunca,,,
SÖZDE bağlarıNI sağlam yap,,,((((yani şok et insanları,,,bu ne rezillik dedirtmezce şok edebilirsen en güzeli daha,,,heeee)))))
sonra:::::::::::::::sok ettiğin İ KONVERSİF ET,,,,,,BU KONFERSİFLİĞİ,,,,HEDEFLENDİR TERÖRİST DE İLAN ETÇÇÇÇÇ:::::::::::SONRA ÜFLE,,,HA…..(((VER COŞKUYU,,,KATLİAMLAR,,,,ZÜLÜMLER BAŞLAT BAĞLARININ,,,,üzerinden ha**************(((BAKINIZ OKUYUNUZ,,,NAS FALAK SURESİ)))

Misafir Avatar
vel asr::::::suei şerifi 2017-12-07 16:37:04 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1-Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr ................................................................................................................................................ Anlamı::::::::::::: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜM BUNLARI 2017-12-07 15:12:24 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

DEĞİL BİRLEŞMİŞ MİLLETLERİN,,,,HER NE MİLLETLERİN,,,HER NE DEVLETİN,, VE :KÜRESEL PSİKOPATİZME KARŞI OMUZ OMUZ OMUZA ””””””””GÖNÜLLERİN””””””””””:::::::GÖNLÜ GÜZELLİĞİN””””””””””””İZLEMEDİĞİ Mİ SANILIR?????????????????????.............................((((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 15:10:26 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AÇILIMLA::::::::3 2017-12-07 14:49:26 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

MESELA KUDÜS KONUSUNDA,,, AVRUPA-AMERİKA BİRLİKTELİĞİ ALGISI NATOCA,,,,,,BİRFİİİL SERGİLETİLEN,,,,ATATÜRKÜMÜZ VETAYYİP ERDOĞAN ımız üzerinden,,,,MİDE BULANDIRICILIKLAR. VE ENSON AVRUPA-AMERİKA BİRLİKTELİĞİ ALGISI NATOCA,,KUDÜSÜN İSRAİLİN BAŞKENTİ YAPILMASI HUSUSUNDA ,abdyi desdekliyoruz,,açıklaması yapılmalar,,, SONRASINDA,,, 6 ARALIK 2017 DE,,, ABD CE,,KUDÜSÜN İSRAİLİN BAŞKENTİ YAPILDIĞININ İLANI…

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AÇILIMLA:::::2 2017-12-07 14:48:21 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

MESELA KUDÜS KONUSUNDA KONUŞABİLECEKLİK SÖZDE FELÇ EDİLMİŞ SURİYEDE,,,PKKNIN ABD ASKERİ YAPILMASI,,,VE SEVKİYATLAR,,,,RUSYANIN,,,BU ASKERLERLE OTURUP KALKMASI,,,ÇARŞI PAZAR DEVAM EDEGİDEN KATLİAMLAR
MESELA KUDÜS KONUSUNDA,,, (((VE BURADA ANLATMAY YETMEZ,,,NE BATI AKDENİZ İKLİMİ ÜLKELERİNDE NELER,,,NE AFRİKA ÜLKEERİNDE NELERLE,,,NELER NELERLE,UZAKDOĞULAR,,,KUZEY ÜLKELERİNDEKİLER YETMEZ))),

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AÇILIMLA:::::::::.1 2017-12-07 14:47:03 @NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

mesela,,,KUDÜS KONUSUNDA SÖZ SAHİBİ,,ASILDAN VARİSLİĞİYLE,,, TÜRKİYE İÇİN(((EVVELDEN HAZIRLIKLICA,,,sözde rızzaZERRAPGATE HALİNİ ALMIŞ DAVALAR,,,SÖZDE 15 TEMMUZ HİÇ OLMADI HİSTERİSİ,,OSU BUSU)))
mesela,,,KUDÜS KONUSUNDA KONUŞABİLECEK ARAP ÜLKELERİNE,,,abd yönetimiZİYARETLERİ((( SÖZDE BURALARDA oluşturulan ,,,katar,,temelli KORKULAR ENDİŞELEER)))
MESELA,,,KUDÜS KONUSUNDA KONUŞABİLECEK İRAN İÇİN,,,DENİLSİN 1 AY ÖNCESİNDE ABD DEVLETİ ELİYLE BAŞLATILAN OLNLAR BUNLAR ŞUNLAR…((((TÜRKİYE İLE BİRLİKTE,,,AMERİKAN DEVLETİNİN DAVASI RIZAZERRAPGATE İSİMİ VERİLMİŞLİK ADINA,,,SÖZDE YULAR BAĞLAMALAR))

Beğenmedim! (0)
Avatar
AÇILIMLA::::::::3 2017-12-07 14:48:48

MESELA KUDÜS KONUSUNDA,,,
AVRUPA-AMERİKA BİRLİKTELİĞİ ALGISI NATOCA,,,,,,BİRFİİİL SERGİLETİLEN,,,,ATATÜRKÜMÜZ VETAYYİP ERDOĞAN ımız üzerinden,,,,MİDE BULANDIRICILIKLAR.
VE ENSON AVRUPA-AMERİKA BİRLİKTELİĞİ ALGISI NATOCA,,KUDÜSÜN İSRAİLİN BAŞKENTİ YAPILMASI HUSUSUNDA
,abdyi desdekliyoruz,,açıklaması yapılmalar,,,
SONRASINDA,,,
6 ARALIK 2017 DE,,,
ABD CE,,KUDÜSÜN İSRAİLİN BAŞKENTİ YAPILDIĞININ İLANI…

Misafir Avatar
vel asr::::::suei şerifi 2017-12-07 16:37:45 @AÇILIMLA::::::::3

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Bismillahirrahmânirrahîm. 1-Vel asr 2- İnnel insane le fi husr 3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr ................................................................................................................................................ Anlamı::::::::::::: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Asra yemin olsun ki, 2- İnsan mutlaka ziyandadır. 3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
((((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN))) 2017-12-07 15:12:55 @AÇILIMLA::::::::3

TÜM BUNLARI DEĞİL BİRLEŞMİŞ MİLLETLERİN,,,,HER NE MİLLETLERİN,,,HER NE DEVLETİN,, VE :KÜRESEL PSİKOPATİZME KARŞI OMUZ OMUZ OMUZA ””””””””GÖNÜLLERİN””””””””””:::::::GÖNLÜ GÜZELLİĞİN””””””””””””İZLEMEDİĞİ Mİ SANILIR?????????????????????.............................((((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor??? 2017-12-07 15:11:02 @AÇILIMLA::::::::3

NEDEN ABD,,israile abdde yer vermiyor???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU OYUNLAR EZBERDİR EZBER::::::::1 2017-12-07 15:05:21 @AÇILIMLA::::::::3

katlıamlar yapar planlar her daim hazır olacak,,,,
ve her ne ,,,yselikte”””””””””””””””””””yepyeni etaptayız ayrıca”””””””””””””””
denilecek,,,
ve,,,her ne zulüm,,,,AYRICA RADİKAL İSMİ KULLANILIORCA,,,,,,önceki etaplarda,,,,,öfkelendirilmiş,,,,HAKLI ÖFKELİ,,,,,LER””””””””ÜZERİNE,,,,((( RADİKAL İNSANLAR”””””DIR BUNLAR,,,VURGUSUYLA,,,,AYRICA)))ATILACAK HAAA..
ve,,,her ne zulüm,,,,AYRICA RADİKAL İSMİ KULLANILIORCA,,,,,,önceki etaplarda,,,,,öfkelendirilmiş,,,,HAKLI ÖFKELİ,,,,,LER””””””””ÜZERİNE,,,,((( RADİKAL İNSANLAR”””””DIR BUNLAR,,,VURGUSUYLA,,,,AYRICA)))ATILACAK HAAA..

ORASINDA,,,,,””””ARMEGEDDON,,,OLACAKTI,,,KAÇINILMAZDI,,,,””””RAHATLIĞINDA DA HEEEAA????????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU OYUNLAR EZBERDİR EZBER::::::::1 2017-12-07 15:04:35 @AÇILIMLA::::::::3

ve yepyeni etağp başlayacak şimdi.HEEEAAA.”((YEPYENİ BİR PLAK,,,YEPYENİ BÖLÜM BAŞLATILACAK HEAAA)))”””””””””””ve bu etapta,,,,BU BÖLÜMDE,,BU PLAKTA..
öfkelendirilmişlikler””””””””””””””””””6 ARALIKTA TRUMPUN ,,RADİKAL DEDİKLERİ ALGISINA OTURTULMUŞ ETAP BAŞLATILACAK HEEEAAA???

VE BU ARADA,,,ÖFLENMİŞ DÜNYA İNSANLARININ,,TOPLULUKLARININ,,HAYAT TAZLARININ,,,İNANIŞLARININ,,,
İÇİNE PROVAKATÖRLER SOKULACAK,,,,
DAHASI,,,,öfkeliler adına,,,İslam adına,,,,((((öfkelenmiş,,,Müslümanlık,,,ve heristiyanlık da adına,,,,hatta ,,öfkelenmiş musavilik de adına))))

Beğenmedim! (0)