Suriye'den Türkiye'ye: Askerinizi derhal şartsız olarak çekin!

Astana görüşmelerinin 8. turunda konuşan Suriye'nin Birleşmiş Milletler (BM) Temsilcisi Beşar Caferi, Türk askeri hakkında açıklama yaptı.

Suriye'den Türkiye'ye: Askerinizi derhal şartsız olarak çekin!

Astana görüşmelerinin 8. turunda konuşan Suriye'nin Birleşmiş Milletler (BM) Temsilcisi Beşar Caferi, Türk askeri hakkında açıklama yaptı.

22 Aralık 2017 Cuma 15:40
Suriye'den Türkiye'ye: Askerinizi derhal şartsız olarak çekin!

 Beşar Caferi, Suriye hükümetinin ülkedeki Türk askeri varlığını 'saldırganlık' olarak değerlendirdiklerini söyledi.Suriyeli diplomat, Suriye'deki yabancı güçlerin şartsız olarak derhal ülkeden çekilmesini istedi.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.12.2017 15:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-22 16:04:13

haklilar yani bop mop istemiyoruz

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-22 16:07:13

AĞBABA "KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK"
https://www.youtube.com/watch?v=cp9xLBup6pQ

Avatar
Katar'dan itiraf: 2017-12-22 16:37:25

Katar'dan itiraf: Türkiye ve Arabistan ile birlikte El Kaide'ye destek verdik (TR ALTYAZI)
https://www.youtube.com/watch?v=c5Df8LzI0d4

Avatar
Suriye'yi İşgal edecekler!' - Tarih: 2003 2017-12-22 16:05:35

Necmettin Erbakan: 'Suriye'yi İşgal edecekler!' - Tarih: 2003
https://www.youtube.com/watch?v=p0jN6MEbEF0

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-22 16:06:19

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Avatar
HEP BU SORUNLAR tayyip bin YÜZÜNDEN BIKTIK BU ADAMDAN 2017-12-22 16:38:03

Yooo olmaz canım .!! Ülkemiz TÜRK VATANİ TOPRAKLARIMIZI KORUYORUZ PKK ,VE SURİYE UZANTISINDAN ..Abd le ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN TOPRAKLARINA saldıracak zap etmeye kalkacak ,4 lü kürtistanı abd le terörist pkklılar,ve suriye uzantıları ETRİKALAR çeviriyor zap etmek için .Eğer aklın varsa önce İŞGALCİ EMPERYALİST,FAŞİT,IRKÇI ABD yi ve pkklı terörist leri ülkenden çıkart eğer gücün yetmiyorsa biz ..TÜRKLER .YARDİM EDELİM Dolayısı ile biz suriyede işgalci deyil aksine yardımıyız ve ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN SADECE SINIRLARINI KORUYORUZ .Eğer işgalci olsaydık 7 sene önce çooooktaaan suriyeli İŞGAL EDER TOPRAKLARINIZI ÜLKENİZİ SURİYEYİ İŞGAL EDERDİK BİZ TÜRK ULUSU 7 DÜVELE SAVAŞMIŞ ÜLKEYİZ HEYYY SOYTARI ŞEREFSİZ ,OKADAR ÜLKENİ SEVİYORSAN TERÖRİST PKK DAN VE SURİYE UZANTISINDAN VE ABD LERİ GİBİ İŞGALCİ ÜLKELERDEN KORU .Bak ülkenizi abd Irak..gibi işgal etti ve çıkmıyor ve ebediyete kadarda çıkmıyacak IRAKTAN, çıkıyor mu tam 14 SENEDİR Irakta üstelik DE PEŞMERGEYE İRAK BÖLGESEL YÖNETİMİ KURDURTU VE İRAK HALKININ PETROLLERİNE PEŞMERGE Puştu,el koydu yavaştan,yavaştan da kanalizasyon ülkesi kürtistanı kurdu işgal etti ..Şimdide SURİYEYİ paylaştılar plugin suriye kolu kanalizasyon ülkesi kürtistanı kurdular abd le pkklı teröristler önce 7nları k7v ülkeniz suriyeden biz TÜRK ULUSU sadece sınırlarımızı korumak için oradayız işgalci deyil ölüyü BERTARAF EDEDĞNCE SINIRLARIMIZDAN TABİKİ ÇEKİLECEĞİZ AMA ŞU ANDA BURNUMUZUN DİBİNDE KANALİZASYON ÜLKESİ SÖZDE KÜRTİSTANI KURDURMAYIZ NOKTA EŞOLUEŞEKLER ..KAPATIN MİKROP İÇEREN ÇENENİZİ ..ÜLKEMİZ TÜRK VATANININ SINIRLARINDA KANALŞZASYON SÖZDE ÜLKE KÜRTİSTAN DENİLEN ..LAĞIM İÇEREN ÜLKEYİ KURDURTMAYIZ ..NOKTA

Avatar
traktörist 2017-12-22 15:56:10

oldi tamam hemen gidiyoq

Avatar
bizde suriyelileri göndeririz 2017-12-22 17:36:42

Tamam bizim askerleri geri çekeriz bizde Türkiyede ne kadar suriyeli varsa geri gönderiyoruz sizde bunları alacaksınız

Misafir Avatar
merk 2017-12-22 17:37:35 @bizde suriyelileri göndeririz

aynen

Beğenmedim! (0)