Suriye’den Menbiç için ilk tepki!

Türk ve ABD askerlerinin Menbiç'te devriye gezmeye başlamasına Suriye'den ilk tepki geldi. Dışişleri Bakanlığı olayı kınadığını açıkladı

Suriye’den Menbiç için ilk tepki!

Türk ve ABD askerlerinin Menbiç'te devriye gezmeye başlamasına Suriye'den ilk tepki geldi. Dışişleri Bakanlığı olayı kınadığını açıkladı

19 Haziran 2018 Salı 14:47
Suriye’den Menbiç için ilk tepki!

ABD ile Türkiye arasında, üzerinde mutabakat sağlanan Menbiç yol haritası çerçevesinde Türk askerlerinin Menbiç'in dış mahallelerinde devriye gezmeye başladı. Konuyla ilgili Suriye’den ilk açıklama geldi.

Suriye Dışişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada, Türkiye ve ABD’yi kınadığını ifade ederken, Suriye ordusunun ülke topraklarının tamamını ‘özgürleştireceğini’ de iddia etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 16:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ESAD Cok Yaşa 2018-06-19 14:51:58

Kahraman Lider amerikaya karsi vatan mucadelesi veriyor

Avatar
USA PEACE FOR SYRIA 2018-06-19 14:51:13

go home

Misafir Avatar
@USA PEACE FOR SYRIA x*** zavalli 2018-06-19 14:53:24 @USA PEACE FOR SYRIA

kendi kendine begendim atacagina birak da baskalari begensin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ossmann 2018-06-19 14:51:55

tayyipin adamlari suriyede uluslararasi kanunlari cigneyerek oranin topraklarini isgal ediyor. Orada bulunmalarinin hic bir gerekcesi yok. YPG yi suriyenin kuzeyine tayyip yerlestirdi hemde lahmacun yedirerek türkiyeden gönderdi!

Avatar
BOP ADIM ADIM İŞLİYOR! 2018-06-19 14:52:51

Suriyeye Ozgurluk Amerika yeter artik Ulkene Don

Avatar
- 2018-06-19 14:53:35

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Misafir Avatar
@- x *** IQ yerlerde 2018-06-19 15:03:31 @-

ac dolas, cebinde bes kurus yok, aksama kadar bu sayfaya link yapistir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aslan 2018-06-19 16:53:49

AKP KAZANIRSA ULKE SAVASA GİRER VE KARDEŞ HALKLAR BİRBİRİNİ OLDURMEYE BAŞLAR AMERİKA DA İSRAİL ZEVKLE SEYREDER.....

Avatar