Teravih namazı çıkışı facia! Çok sayıda ölü ve yaralı var!

Londra’da Finsbury Park Camisi yakınında bir kamyonet yayların arasına dalarak birçok kişiyi ezdi. Şehirde terör alarmı verilmesine neden olan olayda ölü ve yaralılar olduğu bildirildi. Olayla ilgili bir kişinin tutuklandığı belirtildi.

Teravih namazı çıkışı facia! Çok sayıda ölü ve yaralı var!

Londra’da Finsbury Park Camisi yakınında bir kamyonet yayların arasına dalarak birçok kişiyi ezdi. Şehirde terör alarmı verilmesine neden olan olayda ölü ve yaralılar olduğu bildirildi. Olayla ilgili bir kişinin tutuklandığı belirtildi.

19 Haziran 2017 Pazartesi 08:14
7039 Okunma
Teravih namazı çıkışı facia! Çok sayıda ölü ve yaralı var!

Londra Metropolitan polisinin aktardığı bilgilere göre, başkent Londra’nın kuzeyinde bulunan Finsbury Park bölgesinde bir kamyonet cami yakınlarında bulunan yayaları ezdi. 


Londra polisi, Finsbury Park’taki olayla ilgili 1 kişinin tutuklandığını belirtirken, olay yerine çok sayıda polis ekibi ve ambulans gönderildi. BBC televizyonu son dakika olarak verdiği haberde olayda ölü ve yaralılar olduğunu duyurdu.


Saldırıyla ilgili Anadolu Ajansı muhabirine bilgi veren Finsbury Park Camisi İmamı Muhammed Kozba, olayda yaralıların yanı sıra yaşamını yitirenlerin de olduğunu söyledi. 

Kozba, şu aşamada ölü ve yaralı sayısına ilişkin herhangi bir rakam veremeyeceğini dile getirerek, "Bu geceki teravihe de katılım önceki geceler gibi çok yoğundu. 


Camimize yüzlerce kişi geliyor her akşam. Bu olayı 'terör saldırısı' olarak tanımlamalıyız." dedi.  Kozba ayrıca olayda "kasıtlı olarak" hedef alınan kişilerin "teravihten çıkan cemaat" olduğu vurguladı. 

Son dakika: İngiterede teravih namazı çıkışı facia


'MÜSLÜMANLAR ÖLDÜRECEĞİM'

Olaya tanıklık eden Abdülraman Aidroos da, beyaz bir erkeğin, "Müslümanları öldüreceğim" diye bağırarak aracını yayaların üzerine sürdüğünü dile getirirken, sürücünün bölgedeki kişiler tarafından yakalanıp polise teslim edildiğini belirtti. 

Saldırıda bir kişinin hayatını kaybettiğini söyleyen Aidroos, yaşananları şöyle anlattı: 

"Arkadaşlarımla camiden çıkıyorduk. Yaşlı bir adamın yardıma ihtiyacı olduğunu gördük. Yaklaşık 8-10 kişi yaşlı adamın etrafına toplanmıştık. 


Hava alması için açılalım diyorduk. Birisi yaşlı adama kalp masajı yapıyordu. Tam o sırada bir anda saniyeler içerisinde bir minibüs belirdi. Üzerimize doğru geldi, insanları ezdi. Yaklaşık 10 kişi yaralandı. 


Şanslıyım ki ben kaçtım. Arkadaşlarım yaralandı. Sürücü minibüsünden indi. 'Müslümanları öldüreceğim. Tüm Müslümanları öldüreceğim.' demeye başladı. 


Bir arkadaşımız arkadan itti saldırganı. Adam bana doğru geldi ve yere düşürmeyi başardım. Polis gelene kadar yerde tuttuk. Polisin gelmesi çok uzun sürdü. Yarım saat sürdü. Bir ambulans geldi ve yerde 8 kişi vardı." 


Saldırganı, "Beyaz, İngiliz bir erkek" olarak tanımlayan Aidroos, "dövmeli, iri yarı bir adamdı." dedi. 


 Londra polisi, yerel saatle 00.20'de (TSİ 02.20) bir minibüsün kaldırımdaki yayalara çarptığı yönündeki bildirimler üzerine "büyük bir olaya" müdahale için polis ekipleri ve acil servis görevlilerinin bölgeye sevk edildiğini açıklamıştı. 


 Polis, aracın şoförü olduğu düşünülen bir kişi ise olay yerinde polis tarafından gözaltına alınmıştı.  Londra'da bu ay başında ve mart ayında benzer saldırılar yaşanmıştı.

OLAYI TERÖRLE MÜCADELE İNCELEYECEK

İngiliz polisi, Londra'nın kuzeyindeki Finsbury Park Camisi yakınlarında teravih namazı sonrası Müslümanları hedef alan araçlı saldırının terörle mücadele birimi tarafından incelendiğini duyurdu.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2017 08:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
millet.... 2017-06-19 08:51:56

Kocamınki 4 Saat Taş Gibi - Sadece 1 damlayla fena sikiyor....yurt gazetesi size yakışıyormu bu mubarek ay ve günde böyle rezil bir reklam yayınlatmak..
evlerimize artık YURT gazetesi almıyacağız..batsın sizin reklamınız..yazıklar olsun size..binlerce aile bu sitenize giriyor..bu ne iş.? pezoluk işi mi?

Avatar
Murat yilmaz 2017-06-19 18:15:13

Herzaman musluman yapacak degilya Buseferde ingiliz yapmis cokmu

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 1 2017-06-19 18:38:33

Hasan Cemal'in Adalet Yürüyüşü izlenimleri
Ankara'dan İstanbul istikametine 16 kilometre yürüyen Hasan Cemal, Adalet Yürüyüşü'nün Demirtaş için Edirne'ye uzatılabileceğini yazdı.

HABERLERİNE DAİR;;
basından yayından vesair..ORADAN BURADAN,,

SADECE DENİLİR DUYULURCALAR,,,
MIŞ Kİ!!!!!!!!!!!!!!!!

YİNE ELÇİYE ZEVAL OLMAZLA((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM)
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 2 2017-06-19 18:39:06

burası suriye değil:::::::::::::
PEYGAMBER EFENDİMİZ(S.A.V)CE ÖVÜLMÜŞ sultan Mehmet hanımız ÖZÜ istirahatgahiyei HÜRMETKAR,,bir imtihan DİYARI,,,,


hele o Diyarbakır öyle hiç değil(ESTAĞFURULLAH EL AZİM)(ALLAHUMME SALLİ ALA SEYYİDİNA VE NEBİYYİNA MUHAMMED)

ramazanda sergiletilen,,,haddi aşmış rezillikler bambaşka::::::::::::DEĞİL;;

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 3 2017-06-19 18:39:36

BAK KONU OLSUN DA
DENİLSİN;;;SEYYİDÜL MÜRSELİN diyar ki”””” BAKİİİR ””seyyüdül mürselin diyarlılığından öyle saf temiz,,akça pakça,,,,””yani””bakiiirr”””,,,,
öyle kişinin ,,herneyseliğin hürriyeti muhatabını huzursuz edesiye kadardır ki;;;kimin meyhaneye gittiği kimin camiye gittiği kimseyi ilgilendimez,,,muhaşeretle yaşanır da,,,
RAMAZANDA TENTE ARDINA KATİYYEN dokunulmaz,,,VESAİR,,,NELER NELERİ ANLATAN,,,
her ne hayat tarzınını mutlu mesudiyei yaşatan,,,kıblagullahtan(estağfuğrullah el azim)
,HER NE HAYAT TARZININ MUTLU MESUD NASIL YAŞAABİLECEĞİNİ ANLATAN,,,İLİM İRFAN,,,FEYZ BEREKET DİYARINDA,,,
(((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM))

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 4 ************* 2017-06-19 18:40:30

ALLAH(C.C)IN EVLERİNİN BAŞLARINA GELEN DE[[[[[[[[http://www.ensonhaber.com/pkknin-yaktigi-kursunlu-camisi-harabeye-dondu-2015-12-11.html ]]]]]]]]]][[[[[[[[[[http://www.ensonhaber.com/diyarbakirda-pkklilar-tarihi-camiyi-yakti-2015-12-07.html ]]]]]]]]]]]]



RABBİMİZ ””bakıla ***********”NE BUYURA””””

(huu,MEASSALAVAT,,,Allahummesallialaseyyidina ve nebiyyina Muhammed)


bakara 114”””””””””” Allahın mescidlerinde Onun adının anılmasına engel olan ve onların harap olması için çalışandan daha zalim kim olabilir? Aslında bunların oralara ancak korka korka girmeleri gerekir. Böyleleri için dünyada rezillik var, âhirette de onlar için büyük azap vardır.””””””””

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 5 _______ 2017-06-19 18:41:07

Kİ;;

HADDİMİZ NE OLA Kİ;;
HU,,
HÜKÜM,,ADALET SAHİBİ OLANDIR Kİ YARADANIMIZ,,
(estağfuğrullah el azim)))


YAPTIKLARININ CEZASINI,,,,sorumluluklarınca,,,çekiyorlardır,,ÇEKECEKLERDİR,,,
::::::diyebiliriz,,,tevbe estağfuğrullahlık hallerimizle....RABBİMİZİN rahmetine muhtaçlıkla ANCAK

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!! 6 +++++++(SON) 2017-06-19 18:41:49

VE BENZER HER NEYSELİK ,,,de mutlaka:::::::::::::::::::SURİYEde DE Mİ????IRAKTA DA MI????SURİYEDE IRAKTA olanları her ne ilgilendirirliğe de DEK DE Mİ???????

HEM DE HİÇ ŞÜPHE OLMACCASINA DA ,,cihanın nesinde olursa olsun,,,HER NE İLGİLİLİĞİ,,,SORUMLULUĞUNA DEK,,,(AYETİ KERİME APAÇIK Kİ ne şüphe ,TEVBE ESTAĞFUĞRULLAH)
dünyada rzillklerini,,,ALLAH(C.C)KELAMIYLA YAŞAYACAKLARDIR,,,YAŞIYORLARDIR NE ŞÜPHE DE (ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM))

DE DENİLİR DUYULURCAYMIŞ Kİ;;;

SADECE DENİLİR DUYULURCALAR,,,
MIŞ Kİ!!!!!!!!!!!!!!!!

YİNE ELÇİYE ZEVAL OLMAZLA((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM)
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu