banner87

Trump 1,5 trilyon dolarlık vergi paketine imzayı attı!

ABD Başkanı Donald Trump, ülkenin vergi sisteminde son 30 yılın en büyük değişikliklerini içeren 1,5 trilyon dolarlık vergi paketini imzaladı

Trump 1,5 trilyon dolarlık vergi paketine imzayı attı!

ABD Başkanı Donald Trump, ülkenin vergi sisteminde son 30 yılın en büyük değişikliklerini içeren 1,5 trilyon dolarlık vergi paketini imzaladı

22 Aralık 2017 Cuma 19:57
Trump 1,5 trilyon dolarlık vergi paketine imzayı attı!

Trump, Kongre'den hafta ortasında geçen "Vergi İndirimleri ve İstihdam Yasası"na ilişkin kanun teklifini, Oval Ofis'te düzenlenen törende imzaladı.

Ülkenin vergi sistemine 1980'li yıllardan beri yapılan en büyük değişiklikleri getiren vergi yasası, Trump'ın göçmenlik ve sağlık sigortası alanlarında yasal engellerle karşılaştığı ilk yılının en büyük başarısı olarak değerlendiriliyor.

Vergi paketine, içerdiği vergi indirimlerinin ülkenin orta sınıf aileleri yerine zenginlere ve şirketlere yarar sağlayacak olması nedeniyle topyekün karşı çıkan Demokratlar ise bu gerçeğin seçmenler tarafından anlaşıldığında Cumhuriyetçi Parti'ye ve Trump'a yönelik desteğin azalacağını savunuyor.

Kurumlar vergisi yüzde 35'ten yüzde 21'e inecek

Düzenlemeyle, Amerikalı şirketlere yönelik kurumlar vergisi oranının 2018 itibarıyla yüzde 35'ten yüzde 21'e indirilmesi öngörülüyor.

Ülkedeki bireysel mükelleflere uygulanan vergi oranları bakımından da önemli değişikler içeren vergi kanuna göre, bireysel gelir vergisi oranları gelecek yıldan itibaren 10 yıl boyunca birkaç puan aşağı çekilecek.

Ülkede mevcut durumda farklı gelir gruplarına göre yüzde 10, 15, 25, 28, 33, 35 ve 39,6 şeklinde uygulanan bireysel gelir vergisi oranları, yeni kanun çerçevesinde yüzde 10, 12, 22, 24, 32, 35 ve 37 olacak.

ABD Kongre Bütçe Ofisinin (CBO) yaptığı analizlere göre, teklif edilen vergi indirimleri federal hükümetin vergi gelirlerini gelecek 10 yılda toplam 1,5 trilyon dolarazaltacak.

Zorunlu sağlık sigortası iptal oluyor

Cumhuriyetçilerin vergi paketi ayrıca, eski Başkan Barack Obama tarafından zorunlu hale getirilen sağlık sigortasının 2019 itibarıyla yeniden isteğe bağlı olmasını sağlayacak.

Söz konusu teklifi değerlendiren CBO, zorunlu sağlık sigortasının iptali halinde sağlık sigortası maliyetlerinin mevcut sisteme kıyasla yüzde 10 yükseleceği ve ülkedeki sigortasız kişi sayısını 2027 itibarıyla 13 milyon artıracağı tahmininde bulunmuştu.

Geçici bütçe tasarısını da imzaladı

Başkan Trump, törende, federal hükümetin hizmetlerini 19 Ocak 2018’e kadar finanse edecek geçici bütçe tasarısını da imzaladı. Tasarı, Kongrenin her iki kanadından dün geçmişti.

Beyaz Saray, Trump'ın yaklaşık 5 dakika süren imza töreninin ardından Noel tatilini geçirmek üzere Florida'daki Mar-a-Lago tesislerine hareket ettiğini bildirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.12.2017 20:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKPye oy yok 2017-12-23 00:33:26

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var
yargiyi cumhurbaskani design ediyor tek kisi karar veriyor dunyada ornegi yok

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Misafir Avatar
....((ey abdli KIYMETLİLİK))) 2017-12-23 16:12:22 @AKPye oy yok

((((OBEZİTELİĞİNİN SEBEBİ NE DENİYOR BİLİYORMUYSUN ,,,DAHA ALZHAİMER VESAİRE,,,,neler neler,,,

””””””””KÜRESEL PSİKOPATİZMLİLERİN""""""""""""""""""",,,,,,hiroşimaya attığı GADDARLIK BOMBALARININ,,,,yüksek hava akımları,,,,,rüzgarlarla,,,HORTUMLARLA,,,,,,,halen bilimin açıklayamadığı ,,,kmyasallıklarla,,,,,ABDYE gelip,,,,,,,metabolizmanı bozması___(((bunların bulunduğu yerde bile,,reaktifliği))__ile metabolizmanın bozulması__,,,BEYinlere,,,solunumsal,,,nükleer yığılması,____birikmesi,,,_________,,,,,,,,,,,,,,,dnanın ,,genlerinin bozulması,,,,,,,))))))))
.............................................................
,DA DENİLİYOR,,,,uzak doğulu ilim insanlarından ,,,HALK ALİMLERİNDEN................neler neler.........................vesaire)))))))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
trump efendi İYİ OKUYUN 2017-12-22 23:12:03

https://www.sabah.com.tr/gundem/2017/12/21/karar-kudusun-statusunu-degil-abdnin-statusunu-etkiliyor?utm_source=widget_haber

Misafir Avatar
1 E O DIR NETİCE,,,,gereği beklene 2017-12-22 23:37:14 @trump efendi İYİ OKUYUN

DİKKAT """""""""""""""" ! """""""""""""""
STANDARTLAR SORGULANAMAZ,,,,ki,,,metre litre sorgulanamaz,,,,Pİ SAYISI İÇİN,,,o değerlendirmeler de ASLA KABUL OLAMAZ..!!!!!!!!!!!!!!!!! (((ömer hayyam hazretlerimize layık olasıcalık beklene,,,(((velhamdulillahirabbilalemin)))(((huuuu,,,,,,MEASSALAVAT)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
... 2017-12-22 23:32:54 @trump efendi İYİ OKUYUN

14 E 1::::::::::,,,,,,,,,,,,,,,,15 E 0 VEYA DOĞRU ÖNERMEYLE,,,diğer ifadesi
,,,,,,1 e sıfır oldu.... ((sayın AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ,,((ve resepsiyone birliktlikleri,,desteklileri ,,)))((ayrıca çekimserler)))))[[[[[[[[[[ki,,,PEKİŞTİRİCİ OLSUN (İNŞAALLAH),,, 1 e sıfır önermenin MÜTESEBBİBİ,,aklıselimi,,üniversal kıymtlilik)))]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mantık matematik ilmidir...!!!!!!!!!! 2017-12-22 23:28:42 @trump efendi İYİ OKUYUN

14 E 1::::::::::,,,,,,,,,,,,,,,,15 E 0 VEYA DOĞRU ÖNERMEYLE,,,diğer ifadesi
,,,,,,1 e sıfır oldu.... ((sayın AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
""""""""""""""""""""""""""" 2017-12-22 23:26:17 @trump efendi İYİ OKUYUN

DÜNKÜ OYLAMANIN,,,,14 E 1 BİTEN OYLAMAYI,,,,,,,,,,,,,,"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""15 E 0 yaptığını DA (((asla unutmayın emi)"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
! 2017-12-22 23:20:59 @trump efendi İYİ OKUYUN

TAMAM,,,""""""Mahkeme Trump'ın yasağıyla ilgili kararını verdi""""""""""""HABERLERİYLE BİLİNEN,,,günleri yaşamaya başladınız da...............................................................YA DA,,,,,,,"""""""""VİZE YASAĞI UYGULAMASINA MAHKEME ENGELİ""""""""""""HAERLERİYLE BİLİNEN GÜNLER YAŞAMAYA BAŞLADINIZ DA.........................................................................................................ANCAK,,,,,,,,,((((inşAllah,,,HAKKINI VEREREK DE YAŞAYINIZ))))[[[[BU ULUSLARARASI,,,VE AYRICA,,,kudüs,,,ve filistin meselesi]]]]][[[[[[ammman ha,,,,,aman öyle beyanatları,,,kıymetlilikleri ASLA HİÇE SAYMAYIN)))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TREND UP,,, abd ,,,, 2017-12-22 23:16:39 @trump efendi İYİ OKUYUN

ammmaannn haaa.......(ve abdlileri de ,((kıymetliliği)),sakkıııınnn hiçe saymayın)))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.... 2017-12-22 23:13:15 @trump efendi İYİ OKUYUN

"""""""""""Karar, Kudüsün statüsünü değil ABDnin statüsünü etkiliyor”"""""""""""

Beğenmedim! (0)
Avatar
& [[ilime;ilmin, standardına]TEND UP abd 2017-12-23 02:40:31

ammmaannn haaa.......(ve abdlileri de ,((kıymetliliği)),sakkıııınnn hiçe saymayın)))))


[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[hayatta en hakiki mürşid ilimdir,,,ilim Allah(c.c) sıfatı,,ve esmaül hüsnai isimilerindendir,,,,]]]]]]]]]]]]]

Avatar
....Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR 2017-12-23 02:49:33

(((asla zorlama olmaksızın)))TEVRAT OKUYANLAR DA,,,İNCİL OKUYANKAR DA NAMAZ KILAR,,,,,,hz adem peygamberimizden bu yana inananlar (((asla zorlama olmaksızın,arzu etmişlerse,,,)))namaz hep kılmışlardır,,,,sadece peygamber efendimiz,hz.muhammed ile,,,((YİNE ASLA ZORLAMA OLMAKSIZIN))ÖNEMLİLİK (FARZ)sınırı belli olmuş,,,5 VAKİT OLMUŞTUR

Misafir Avatar
kabahatle çok büyük ÇÇÇOOOKKKK 2017-12-23 03:19:30 @....Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR

:::::::::::::::FİRAVUNUN ,,,SECDEYE VARMIŞ,,,MUMYASI,,,""""""""""""SENE 2017 DE,,,hiç edileceği sanıla((((((((((((((((((((( ,,,insanlık mescidi,, MESCİDİ AKSA,,ne ola(TUUU!)))))))))))) ::::::::::::::::::::::::::::.GEREĞİ BEKLENE (((ALLAHU CABBARUL AZİMU ŞAN((((VELHAMDULİLLAHİRRABBİLALEMİN))) (TEVBE ESTAĞFUĞRULLAH)))((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insanlık mescidi,, MESCİDİ AKSA,,ne ola(TUUU!) 2017-12-23 03:16:03 @....Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR

standartlar,,,uyuyana da,,,saygı gerektirdiği kadar,,,,ÇALIŞANA BAMBAŞKACA,,,,,((((("""namaz kılmak isteyene müstesnai saygı da )))gerektirir::::::::::::::::::::::::::::::insanlık mescidi,, MESCİDİ AKSA,,ne ola(TUUU!)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
...Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR 2017-12-23 03:01:31 @....Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR

standardartlar,,,,KATILIK İSTEMEZ,,,,,,,,,"""""""""""CİDDİYET GEREKTİRİR""""""""""""",,,,,ferahlık vaadeder,,,,hayatı kolaylaştırır,,,,,,,,,"""""""""neşelendirir"""""""",,,,,,,,,,yaşanış kılar.....[[[[[[[[[[ki islamdandır]]]]]]]]]]][[[[[velhamdulillahirabbilalemin]]]]]]]]]
.................

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
...Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR 2017-12-23 02:55:30 @....Kİ İLAHİYATTA İLİMDİR

İSLAM GÜZEL AHLAK DEMEKTİR"""""""""STANDARTLARIN İLMİ(DOĞRU VE EMNİYETLİ)OLMASINI,,,,,,VE STANDARDİZE YAŞAM İSTER""""""""HZ.ADEM PEYGAMBERİMİZDEN BU YANA,,,bütün vahyolan islamdır...

[[[[[[[ve [[[hz.ademden bu yana,,,,her peygamberimizle,,,,,,insanlığa,,,standartlar ,,anlatılmıştır...]]]]]]]]]]]]]]][

[[[[[ https://www.ensonhaber.com/galeri/peygamberlerin-meslekleri ]]]]]]]]]]]]]


ve ihtilaflı olunan konularda yetkili"""""""""""""""alimiyedir"""""""""""""""""""darikfununidir"""""""""""""üniversaldır""""""""""""""""

Beğenmedim! (0)
Avatar
((((standartsız MÜZİK DE OLAMAZ))) 2017-12-23 03:03:42

((KULAĞA HOŞ GELMEYEN ,,,SEVİLMEYEN,,standartlılığı olmayandır))))[[[[[[[[[[[[[[[[[[STANDARTSIZ,,,Bİ arabaya bi binin de ,,,GÖRÜLSÜN TRUMP EFENDİ]]]]]]]]]]]]]]]]

Misafir Avatar
... 2017-12-23 03:13:00 @((((standartsız MÜZİK DE OLAMAZ)))

sevgiler saygılar hürmetlerle,,,(lütfen sevgilerden yitittirilmesin,,,kıymetler azalttırılmasın....yitirilmesin(Allah korusun),,azalmasın))),,,,,,,,,,,esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KAFALAR ATTIRILMASIN (estağfuğrullah el azim) 2017-12-23 03:10:02 @((((standartsız MÜZİK DE OLAMAZ)))

BAKIM ONARIM,,,BAŞKA,,,,,,,restoraston başka,,REKONSTRUKSİYON BAŞKA,,,,,,yeni üretim bambaşka olsa gerektir ,,,,,,,,,,,,,,DEĞİL Mİ (!)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
demi ama???? BİDE...İNŞ. CANIMM 2017-12-23 03:07:19 @((((standartsız MÜZİK DE OLAMAZ)))

kalibrasyon,,,balans ayarı iyidir;;;;;;;;;;;yapılması gerekene,,,YAPILABİLİR,,ayrıca,,,,demi ama????BİDE...İNŞ. CANIMM

Beğenmedim! (0)
Avatar
ayrıca __Hiroşima asla_unutulamaz!!!!!!!!!!!! 2017-12-23 15:58:07

SEN SUSARTIK ABD ((ancak kıymetliliği müstasnai))):::::::::VE İŞBİRLİKLİĞİ,,,resepsiyone birlikteliği:::::::::::::::::::

Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-23 16:04:32 @ayrıca __Hiroşima asla_unutulamaz!!!!!!!!!!!!

HİROŞİMADAN SONRA””””””””””””””””ACIMASIZLIK,,GADDARLIK,, SİLAHLARINI,,,,””””teslim edip””””ASLA VE KATİ KULLANMAYACAGININ GEREĞİ BEKLENİYOR SENİN_______________

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asla söz söyleyemezsin 2017-12-23 16:03:02 @ayrıca __Hiroşima asla_unutulamaz!!!!!!!!!!!!

nükller silah ismiyle,,acımasızlık gaddarlığı,,psikopatizmi,,SÖZDE SİLAH OLURCA,,,,enventere sokan kim?????????????????????(((((((((((((((hiroşimadan sonra::::::::(belgeli olarak)((ala dini islam)):::::TECRİDİSİN))))asla söz söyleyemezsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
[[[tecridisin]]]]]] 2017-12-23 15:59:43 @ayrıca __Hiroşima asla_unutulamaz!!!!!!!!!!!!

Kİ????dünyanın nükller silahsızlanması konusunda,,,,görüş bildirmek değil!!!!!!!!!!!!!silahlarını teslim etmesi gereken”””””birliktelikli”””””””””bir ülkesin sen abd;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;””””””””””””””””NÜKLEER SİLAH KONUSUNDA,,,”””””””””mutlak uzak durulması gereken””””””””””””ehliyetsizsin””””””””””””””””””::::::::::::::::ZARURETLERİNİ YERİNE GETİRMEDİN[[[tecridisin]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Avatar
fed 2017-12-22 22:38:02

bitcoin sifreleri fed.in elinde is abd 2009 krizinden cikis icin asiri para basmis dunyaya surmus simdi bu lale soganlarini oyle bi yukseltecekki 300 bin ila 400 bin arasinda eldeki bitkoin soganlarini dolara cevirip o dolarlar fed in kazan dairesinde yakacaklarmis nu sayede 30 trilyon dolar para yakacaklar ve uretim ekonomisine gececekleri icin artik kendileri buyuyecek dunyada dolar kit oldugumndan diyer ulkeler duragan kalacak kisaca boktan bu bitcoin sifreleri sayesinde bu dolar fazlaligi yukunden kurtulacaklar bir seneye