Trump, Kuzey Kore konusunda Putin'den yardım istedi

ABD Başkanı Donald Trump, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesi hakkında açıklama yaptı. Trump, "Kuzey Kore konusunda onun (Putin) yardımını alsak seviniriz'" dedi.

Trump, Kuzey Kore konusunda Putin'den yardım istedi

ABD Başkanı Donald Trump, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesi hakkında açıklama yaptı. Trump, "Kuzey Kore konusunda onun (Putin) yardımını alsak seviniriz'" dedi.

15 Aralık 2017 Cuma 19:34
Trump, Kuzey Kore konusunda Putin'den yardım istedi

    
Trump, Putin'le telefon görüşmesinin ana konusunun Kuzey Kore olduğunu belirtti. ''Kuzey Kore konusunda onun (Putin) yardımını alsak seviniriz. Çin yardım ediyor, Rusya yardım etmiyor. Rusya'nın yardımını istiyoruz, bu çok önemli'' diye konuşan Trump, Putin'le telefon görüşmesinin 'şahane' geçtiğini, Rusya liderinin kendisine 'bazı çok güzel şeyler' söylediğini ifade etti.


PUTİN'DEN EKONOMİ ÖVGÜSÜ

ABD Başkanı şöyle konuştu: ''Bu ülke için ekonomi bağlamında yaptıklarım konusunda Putin çok güzel şeyler söyledi. Sonra başka yerlerde olanlar bağlamında bazı olumsuz şeyler de söyledi.'' Trump, ekibinin Rusya ile gizli ilişkilere girdiği iddialarına dair Özel Savcı atanması suretiyle FBI tarafından yürütülen soruşturma hakkında bir kez daha ''Rusya ile kesinlikle gizli görüşme, gizli anlaşma yok. Bu kanıtlandı'' dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.12.2017 19:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA 2017-12-15 21:35:32

KİŞİNİN ÖZGÜRLÜĞÜ MUHATABINI HUZURSUZ EDESİYE KADARDIR.......MUHATAPLAR HUZURSUZ Kİ;;;;;;;;;;GÜLERMİSİN AĞLARMISIN:)))))) KOMEDİ KOMEDİ :))))))))))))))))..bakınız internet::::::::::::::::.[[[[[[[[[[[[[ TRUMPUN DUA SEANSI ]]]]]]]]]]]]

Misafir Avatar
pic kurusu 2017-12-15 23:09:21 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

adam gibi yorum yazmadığın için senin ananı avradını sikeyim orospu çocugu düzgün bir şeyler yaz anlayalım picin kurusu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ınının ınının ININININ :)))))))))) 2017-12-15 22:04:46 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

Teoride desen zehir gibi ,,,,,,,,,,,,,,,,
Pratik dersen sallanmakta,,,,,,,,,,,,,,
Bazen ben hümanistim diyor ,,,,,,,,,,,,,,,
Bazen rastyonalist oluyor,,,,,,,,,,,,,,,
Değişik bir psikoloji,,,,,,,,,,,,,
Bir felsefe idiotloji

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kahvedekiler ınınının diyor :::))))))))))) 2017-12-15 22:04:02 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

Elbetteki feminist biri:::::::::::::::
Metafiziğe de inanmakta:::::::::::::::


Bir kusuru var yalnız ONUN:::::::::::::
Biraz entel takılmakta,,,,,,,,,,,,,,,
Optimizt hem de pesimist biraz,,,,,,,,,,,,,,,,,
idealizme de savunmakta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tam tam OUT 2017-12-15 21:45:25 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

TRUMP in :::::::::::::fevkalade,,, :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:)))))))))) (((jenik trump :))) 2017-12-15 21:43:55 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

YOK BÖYLE BİŞEY :)))))))))))))))))))))))))))))))):::::::::::::::::.BAKINIZ İNTERNET;;;;;;;bakınız internet:::::::::::::::::::::::izle paylaş:::::::::::::::izle paylaş:::::::::::::::izle paylaş:::::::::::::::YOK BÖYLE BİŞEY :))))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dedikleri de şu((yayınlamışlar kendilerini) 2017-12-15 21:40:05 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

Tanrıyla ilişki kurabilen sadece iki ülke varolmuştur. Amerika ve İsrail.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YOK BÖYLE BİŞEY :)))))))) 2017-12-15 21:36:01 @:))))))) KOMEDİYİ KAÇIRMA

:) :) :) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
:))))))))))))))) 2017-12-15 21:46:41

tam saadettin teksoyluk

Misafir Avatar
::)))))))) 2017-12-15 21:47:33 @:)))))))))))))))

reha muuuhttaarrrr,,,rehhaaa muhtarrrr ::))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)