banner82

Trump'tan Brunson tweeti

ABD başkanı Donald Trump, Twitter'dan açıklama yaptı.

Trump'tan Brunson tweeti

ABD başkanı Donald Trump, Twitter'dan açıklama yaptı.

12 Ekim 2018 Cuma 17:10
Trump'tan Brunson tweeti

Twitter hesabı üzerinden açıklama yapan Donald Trump, Pastör Brunson ile ilgili çok çalışıyoruz ibaresini kullandı.

Kararın açıklanmasının hemen ardından Twitter hesabınından bir paylaşımda bulunan Trump, "Rahip Brunson hakkında çok sıkı çalıştık" ifadelerini kullandı.

Trump ayrıca "Aklım ve dualarım Pastör Brunson'la. Brunson'ın çok yakında güvenli bir şekilde eve geri dönmesini umuyoruz." dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
roja velad 2018-10-12 17:28:54

helal olsun sana bizde erkeğim deyip konuşanları ezdin geçtin tükürdüklerini yalattın bundan sonra sana kızmayacağım coni kardaş.

Misafir Avatar
ıt: @roja velad x 2018-10-12 17:40:34 @roja velad

Yanıt: @roja velad x---------------bundan sonra sana kızmayacağım coni kardaş.************ulan sen yaşasan ne olur? cestsin ceset. coni kardeşinle sarmaş dolaş yat. aney babeyde sizi çocuklar var diye övünsünler. yazık yazık.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-12 17:32:00

Bırakılacağını ummuyorsun,biliyorsun Trump sahtekarı.ABD tak diye emreder Tayyip şak diye yapar,bunu adın gibi biliyorsun,yeme bizi.

Avatar
Kara Fatma 2018-10-12 20:05:00

Alamadı papazı verdi papazı. Tanık ifadesini neden değiştirdi? Eeeeee olacağı buydu. Akkoyunlar masallar masallar

Avatar
Unal 2018-10-12 20:54:21

DOLAR 10 LIRA OLSADA BIRAKMAYACAKLARDI VER PAPAZI AL UCUN BIRINI OYNADILAR SOZDE DOLAR ALTI LIRADA ANLASTILAR AMERIKADA ENAYIYA KENDILERI GIBI RUSYAYLA ISBIRLIKLETINI S 400 LERI NUKLEER SANTRALKERI STRATEJIK ISBIRLIKLERINI GORMUYOR SANIYORLAR MERAK ETMEYIN DOLAR ON LIRA DEGIL COK DAHA FAZLASINI GORECEGIZ CUNKI TURKIYE ARTIK ESKI TURKIYE DEGIL KORKARIM YAKIN BIR ZAMANDA EKMEK BILE DOLATLA SATIRIRSA SASMAM BEHEY CAHILLER DOLAR ARTMAYACAK ARTIRTILMAYACAK OLSAYDI AKP LI MUTAHIDLER KOPRU OTOYOL SEHIR HASTANELERI ANLASMALARINI DOLARLA YAPARMIYDI

Avatar
Emine 2018-10-12 17:33:07

Cooook iyi insan sayin Brunson, pek yakinda Türkiye denilen cehennem ve ve Terörist sözde devlet TC topraklarini InsaAllah terk edeceksiniz...
Sayin Baskan D. Trump Kürd Milletinin nasil sözde insan ve barbar, sahte ve ückagitci Tiplerle mücadele ettigini bizzat bu tecrübenizle gördünüz...Yasasin insanlik kahr olsun Türk Islam Fasizmi sömürgeciligi ve Emperyalizmi.

Misafir Avatar
Eminedenen mahluk------ 06 2018-10-12 19:49:03 @Emine

türklerden haz etmiyorsun anladik ne bok yemeye burada yorum yaziyorsun,, sen süzme salakasin!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
WERT 2018-10-12 17:45:00 @Emine

SENİN GİBİ OROSPU COCUGUNUNA EDİLEN KÜFÜRLER AZ BİLE AMERİKANIN KULLANDIGI PİÇ

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
: @Emine x---dönme oğlan EMİNE ye 2018-10-12 17:42:09 @Emine

aynen şeytanda senin gibi çırpınıyor insanları yoldn çıkarmaya. eşkiya sizi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sefer gündogan 2018-10-12 19:45:24

abd ezdi gecti

Avatar
Hayırdır İnşallah 2018-10-12 20:31:20

Papaz serbest kalmış. Hani casustu, hani haindi. “insan hür olduğu kadar yaşar” göbekten abd bağlı olduğunuz, bop eşbaşkanı olduğunuz, yahudi lobisi para baronlarının sıcak parasına ihtiyacınız olduğu için tıpış tıpış serbest bırakırsınız, Yargı bagimsizligindan dem vurursunuz. Haydi Akkoyunlar hepiniz birlikte "dik dur eğilme" diye tezahürat yapın bakalım. Ver mehter ver mehteri

Avatar
Lütfen 2018-10-12 20:41:44

Akepeye yakınlığıyla bilinen Osmanlı Ocakları'nı Genel Başkan Yardımcısı N. Fazıl Güldemir, yaptığı açıklamada "Biz Osmanlı Ocakları olarak diyoruz ki dolar 10 lira da olsa o şerefsiz Brunson gitmeyecekti" dedi.