banner87

Trump'tan İran'ı kızdıracak açıklama!

12 kişinin ölmesiyle sonuçlanan protestolarla ilgili Twitter hesabından açıklamalar yapan ABD Başkanı Trump, "İran'da değişimin vakti geldi." dedi.

Trump'tan İran'ı kızdıracak açıklama!

12 kişinin ölmesiyle sonuçlanan protestolarla ilgili Twitter hesabından açıklamalar yapan ABD Başkanı Trump, "İran'da değişimin vakti geldi." dedi.

01 Ocak 2018 Pazartesi 16:49
Trump'tan İran'ı kızdıracak açıklama!

İran'da hükümet karşıtı protestolar 2017'nin son gününde de devam etti. Associated Press haber ajansının aktardığına göre, İran devlet televizyonu gösterilerde 12 kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu. ABD Başkanı Donald Trump, kısa süre önce yaptığı açıklama, "İran'da değişimin vakti geldi" açıklamasında bulundu.Tüm dünyanın yeni yıl kutlamaları yaptığı anlarda halka televizyondan hitap eden İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani ise ülkede günlerdir devam edem kitlesel gösterilerin ardından ilk kez konuşarak, "İranlılar, İran hükümetini protesto etmek ve eleştirmekte özgürdürler" dedi.

TRUMP: İRAN'DA DEĞİŞİMİN ZAMANI

Trump, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "İran Obama yönetiminin kendileriyle yaptığı berbat anlaşmaya rağmen her seviyede başarısız oluyor. Mükemmel İran halkı yıllardır baskı altında bulunuyor. (Onlar) yiyecek ve özgürlüğe açlar. İnsan haklarıyla birlikte, İran'ın varlığı yağmalanıyor. Değişimin zamanı" ifadesini kullandı.

RUHANİ: İRANLILAR, HÜKÜMETİ PROTESTO ETMEKTE ÖZGÜRDÜR

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, "İranlılar, İran hükümetini protesto etmek ve eleştirmekte özgürdürler. Protestolar, İslam Cumhuriyeti'ndeki durumun iyileşmesine yol açacak bir şekilde yapılmalı. Şiddet ve kamusal alanlara zarar vermek eleştiri değildir. Ama eleştiri ve protestoların ülkenin ve halkın durumunu iyileştirmesi için çaba harcamalıyız. Hükümet vandallık yapan ve çevreye zarar veren gruplara tolerans göstermeyecektir" ifadelerini kullandı.

ABD Başkanı Donald Trump'ın açıklamalarına karşılık Ruhani, "İranlılara terörist diyen bir kişinin İranlılar hakkında açıklama yapma hakkı yok" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
''CİCİ SİYONİZM'' İRAN'IN İYİLİĞİNİ İSTİYOR ! ::)) 2018-01-02 02:30:59

.

Avatar
ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE " 2018-01-01 17:23:14

https://www.youtube.com/watch?v=5OHxOIdr84k

Misafir Avatar
:::::(((OMUZ OMUZA))):::::: 2018-01-02 00:52:30 @ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "

(((OMUZ OMUZA)))
SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE,,ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.3 2018-01-02 00:51:52 @ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "

Da denilir duyulurca,,,
Dahası,,,MEVLANA HAZRETLERİMİZ,,,ÖNÜNDE ,,AYRAN KASEM ,,BİR KATIK EKMEĞİM OLSA,,,HÜRRİYETİ,,,KÖLELİĞE ZELİLLİĞE SATMAM BUYURMUŞ DA,,,,,,
YOK ÖYLE,,OLAMAZ ÖYLE PARA MARA İSTEME,,,
VERİLECEKSE HUZUR VERİLSİN,,,,GÖNLÜNÜN SESİNİ DİNLEYEN AKLISELİMLE GELİNSİN,,SOHBET MECLİSLERİNE ,,
DE DENİLDİĞİ DUYULDUĞU DUYULURCA,,,((ALLAH YAR YARDIMCILARI OLSUN İRANLI KARDEŞLERİMİZİN DE Kİ(AMİN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.2 2018-01-02 00:51:24 @ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "

Herşeyi çözüme kavuştururlar,,,Allah(c.c)ın izniyle,,,
Nelerin açılımın olup,,,nelerin olamayacağına,,,dek,,,
Kimse aklını gereğinden ötede yormasın,,,İRANDIR ORASI,,,FARSİ MEDENİYETİ,,ŞİAR,,,,((huuuuu))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.1 2018-01-02 00:50:45 @ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "

BİR ŞURAİYET BULUŞMASI GERÇEKLEŞTRİR,,,KIYYYYMMMMMEETTTLLLİİİİİİ,,,İRANLININ ,,,MUHHHHTTTEEERRREEEMMMMM “”saygu””ile hürmet ile andığımız,,,SAYUN ,,CUMHURBAŞANI,,,:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

BULUŞURDA,,,,halklılık hak daviyeti,,,ahiyei(denilsin ,,ticari hikmetiyei,,,,,ulusal uluslarası ticaret ))hak davaiyeti,,,,,terakkiperveriyei(((farsi,,yei ,sulhiyei,,şiai ,,şiarı aly,manai))davaiyeti,,,amelei davaiyeti,,,,fırkayı ademiyei sururet,((ahlak ve maneviyat),muhammediyei davaiyeti,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dua zamanı 2018-01-01 22:18:25 @ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE "

Amarika yıkılsınnn, Amerika darmadağın olsun, Amarike yerle bir olsun, Amarika faşizimi sönsün AMİN yarabbimm.

Beğenmedim! (1)
Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-01 17:24:08

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Avatar
Emperyalizmin Suriye Yalanları 2018-01-01 17:26:45

https://www.youtube.com/watch?v=NxwSXnsX9lc

Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf etmis 2018-01-01 17:28:15

Katar Eski Başbakanı: Suriyedeki terörist gruplara her şeyi Türkiye üzerinden gönderdik
https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Avatar
Hi USA 2018-01-01 17:48:13

Peace at Home, Peace in the World

Avatar
İlk defa doğru demiş 2018-01-01 19:26:50

Belli zamandan sonra değişim iyidir.

Avatar
ali 2018-01-01 19:29:07

doğru abd de değişimin vakti gelmiş çünkü seslendiler çağırdılar istediler filmlerinde pc oyunlarında gerçekte hep kaosu arzu ettiler başlarına gelir yakında