Venezuela'da tarihe geçecek yürüyüş: Ordu sokakta!

Venezuela ordusu, ABD destekli bu darbe girişiminin karşında olduğunu göstermek için yürüdü...

Venezuela'da tarihe geçecek yürüyüş: Ordu sokakta!

Venezuela ordusu, ABD destekli bu darbe girişiminin karşında olduğunu göstermek için yürüdü...

28 Ocak 2019 Pazartesi 21:21
Venezuela'da tarihe geçecek yürüyüş: Ordu sokakta!

Venezuela Ulusal Meclis Başkanı ve Amerikancıların lideri Juan Guaido'nun geçici bir hükümet kurma çağrısı sonrasında başta ABD olmak üzere birçok ülke Guadio'yu geçici başkan olarak tanımış ve seçilmiş başkan Nicolas Maduro'dan görevi bırakmasını talep etmişti.

Venezuela ordusu, ABD destekli bu darbe girişiminin karşında olduğunu göstermek için yürüdü.

Sputnik’in haberine göre Venezuela Silahlı Kuvvetleri mensubu askerler, ABD'nin baskısına karşın morallerin yüksek olduğunu sergilemek için yürüdü. Venezuela Savunma Bakanlığı'nın Twitter hesabından yapılan açıklamada, "Bugün, 28 Ocak, şanlı ordumuzun erkek ve kadınları, Amerikan emperyalizminin aralıksız saldırıları karşısında morallerin yüksek olduğunu sergiledi. Venezuela'yı korumak boynumuzun borcu" dendi.

İşte o fotoğraflar:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
samet daster 2019-01-28 22:05:13

oyunuzu akpli hırsızlara ve onun çocuk bezi olmuş malum partiye vermeyinde kime verirseniz verin bu koyunlardan daha iyidi,r.

Avatar
mudareler hahahaaaa 2019-01-28 22:03:46

saddamın ordusuda böyle yürümüştü mendereste halk desteğini alıp seçilmişti ama arkasını dönünce o yavşak halktan birini bulamadı arkasında.

Avatar
GELE ME 2019-01-29 01:18:10

KOYUNLAR NE ZAMAN UYKUDA UYANIR ACABA DÜNYADA BÜTÜN ÜLKELERDE SECIMLER HER 4YILDA IKTIDARLAR DEYISIR VE BASKA BASKA PARTILER YÖNETIME GELIR TÜRKIYEDE 70 YILDIR SAGCI PARTILER IKTIDARA GELIR PEKI SOLCU PARTILERDE BU ÜLKENIN PARTILERI DEYILMI SIZ NIYE OYUNUZUN RENGINI DEYISTIRMIYORSUNUZ VATANSEVERLIK SAGCI PARTILERIN BABASININ MALIMI SOLCULAR DÜNYADA DAHA VATANSEVER VE ESITLIKCI VE VATANPERVER DIRLER DEYISTIRIN OYUNUZU 4 YIL sonra beyenmezseniz BIR DAHA DEYISTIRIN BÖYLE DAHA IYI

Avatar
Okur 2019-01-28 22:12:41

Afedersiniz biz hangi mahalleyi tutuyoruz? Ülke muhtaç olmuş kurusogana bizim derdimize bak ...

Avatar
Okur 2019-01-28 22:08:18

Üniformalar Amerika'dan ama...

Avatar
Gereksiz 2019-01-28 23:18:03

Eyvah eyvah venezuela altınları şimdi ne olacak? Yandaşa da vermiştik, aradan payımızda alacaktık, tüh tüh Yandı gülüm keten helva.

Avatar
erow 2019-01-28 23:28:45

venezuela amerikaya diklenmesin sonu paraümparça olur trump zaten kafadan kontak

Misafir Avatar
Haydar 2019-01-29 00:05:28 @erow

Arkadaşım. Amerika petrol üzerine oynayıp petrol kaynaklarını ele geçirmek istiyor. Ama Rusya ve Çin eskisi gibi değil. Amerikanın bu saldırganlıklarına artık göz yummuyorlar, yummazlar da. Çünkü Amerika Tüm petrol kaynaklarını ele geçirerek rakiplerini petrolle dize getirme yolunu arıyor. Bu nedenle de İranı da ele geçirmek istiyor ama Rusya eski pasif Rusya değil, Suriyede olduğu gibiAmerikanın tekerine taş koyuyor. Artık hiç bir ülkeyi Amerikaya yedirmez. Gerekirse 3. Dünya savaşı çıkar ama Venezuela ABD darbesi ile yıkılmaz. Rusya eskiden böyle davransaydı ne Saddam ne de Kaddafi yıkılırdı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-01-29 12:39:04

Amerikancı bir darbe yapılırsa hepsi bir gecede çarkeder. Güney Amerika ülkelerinde gerçekten ordu mu var. Bunların arkasına sığındıysa Maduro gerçekten kaybediyor demektir.