İç çatışmaların sorumlusu Hz. Ali

MEB'in kitabında skandal ifadeler...

İç çatışmaların sorumlusu Hz. Ali

MEB'in kitabında skandal ifadeler...

11 Kasım 2018 Pazar 15:19
İç çatışmaların sorumlusu Hz. Ali

Piyasacı ve gerici eğitim politikasıyla eleştirilere neden olan AKP iktidarı, bu kez ders kitaplarında yer alan ifadelerle gündemde...

Milli Eğitim Bakanlığı'nın ders kitabında yer alan skandal ifadeler ortaya çıktı. 

Lail ve bilimsel eğitime karşı 'dindar nesil' projesini her fırsatta dile getiren AKP, ülkenin dört bir yanını imamhatiplerle doldururken, ülkenin en başarısız okullarını da yaratmayı başardı. 'Sünni-İslamcı' tarifi yapılan bu politikalar son olarak henüz 6. sınıfta öğrenim gören çocukların da karşısına çıktı. 

6. sınıf öğrencilerine okutulan Sosyal Bilgiler kitabında 'dört halife' dönemi anlatılırken; Hz. Ebubekir, Hz. Osman ve Hz. Ömer döneminde övgüyle söz edilirken, Hz. Ali dönemi için ise tam tersine olumlu hiçbir şeyin olmadığı bir dönem tasviri yapılıyor.

Kitapta Hz. Ali, iç çatışmaların sorumlusu olarak gösterilirken, diğer üç halifeye dair övgüler sıralanıyor.

İşte söz konusu kitap:

Toplumsal 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emrullah 2018-11-11 15:53:44

yezidin tohumlari Allah(cc) belanizi verecek.
Hz.Ali Efendimize ancak seytanin veledi zinalari dil uzatir.
Biz Hanefiler namina konusamazsiniz. Sizi bundan men ediyoruz nedpügü belirsiz kafir kripto gavur dölleri.

Misafir Avatar
okuduğunu anlama özürlüler toplanmış 2018-12-27 03:06:33 @Emrullah

Ulan siz salak mısınız? Orada nerede yazıyor çatışmaların sorumlusu diye? Hz. Ali ile Muaviye arasında geçen olaylardan da mı haberiniz yok?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydar karay 2018-11-12 10:21:21 @Emrullah

bunu kitaba koyanın a.m.k göz yumanında.

Beğenmedim! (2)
Avatar
tarikatlar cemaatler 2018-11-11 15:49:03

kapatilsin

Avatar
Mehmet Can 2018-11-11 18:25:50

Hey sahte Müslümanlar gerici yobazlar Hz. Muhammed Gadir Humda bütün milletin huzurun da 2 tane emanet size bırakıyorum kim onlara sadık kalırsa kurtulur kim düşmanlık yaparsa cehennem narında yanacaktır. 1 Allahın kitabı Kurandır 2. Benim Ehlibeytimdir yane (Hz.Fatma, Ali, Hasan ve Hüseyindir.) Diyorki her kim Aliye düşmanlık yaparsa onlar Kafir olanlardır.

Avatar
Muhalif 2018-11-11 18:44:52

Arap emevi dinini ideolojik egitimin bir parcasi olarak kullanan bedevilesmis kurumdan farkli birsey de beklenemez zaten.

Misafir Avatar
erdoğan istifa edecek 2018-12-27 03:07:21 @Muhalif

işte detaylar https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deist 2018-11-11 16:07:08

Bayanlar ve Baylar, birakin böyle zirvalamayi Kuran'i iyi okuyup anlamaya calisin. Birakin 4 halifeyi tartismayi Kuran'da gecen Ayetlerinizi iyi anlamaya calisin. Kuran bütün mezhepleri ve toplanmalari reddeder. Bakiniz EnamSuresi 59. Ayet'i iyi okuyun.

Avatar
HFFFFF 2018-11-11 17:28:36

GERCEK ISLAMIYETI YASAYAN ALEVILERDIR GERISI HIKAYE ALEVI DEGILIM FAKAT ONLAR KURANA GÖRE YASARLAR

Avatar
The İmam 2018-11-11 18:17:11

Yuuuhhh derler adama. Hz.Ali(r.a.) sevgili peygamberimizin damadı ve kılıcı idi. Hayatta iken cennetle mujdelenen komutandı. Laf söylerken biraz düşünün yazıktır günahtır. Guzeldinimizi emevi İslamına dönüşürdünüz. Lütfen diyorum kendinize göre din uydurmayın.

Avatar
Turkluk 2018-11-11 20:18:13

Peygamber Efendimizin en yakinindakiler arasinda bile taraf tutarak nifak sokuyorlar. Ben de bunlarin devlet politikasi olarak empoze ettikleri arapciligi yucelten emevi dinine inanmiyorum. Kuran'ı Kerimi esas alan oz İslamiyete inaniyorum.