banner87
Flaş Haber
Kapat

2 günde büyük zam!

Dövizde ve brent petroldeki hızlı artışa bağlı olarak akaryakıt ürünlerinde zamlar peş peşe geldi... Dün benzin fiyatına 27 kuruş motoroin fiyatına ise 32 kuruşluk bir zam yapılmıştı. EPGİS bugün bir zam haberini daha duyurdu. Benzine 25 kuruş motorine ise 23 kuruşluk bir zam yapıldı. Böylece Benzin fiyatı 6.78 kuruşa motorin fiyatı ise 6.27 kuruşa dayandı. Ancak gelen değişim ÖTV’den karşılanmış olup pompa fiyatlarına yansımayacaktır.

2 günde büyük zam!

Dövizde ve brent petroldeki hızlı artışa bağlı olarak akaryakıt ürünlerinde zamlar peş peşe geldi... Dün benzin fiyatına 27 kuruş motoroin fiyatına ise 32 kuruşluk bir zam yapılmıştı. EPGİS bugün bir zam haberini daha duyurdu. Benzine 25 kuruş motorine ise 23 kuruşluk bir zam yapıldı. Böylece Benzin fiyatı 6.78 kuruşa motorin fiyatı ise 6.27 kuruşa dayandı. Ancak gelen değişim ÖTV’den karşılanmış olup pompa fiyatlarına yansımayacaktır.

22 Mayıs 2018 Salı 09:47
2 günde  büyük zam!

Türkiye’nin akaryakıt, LPG, LNG ve CNG istasyonlarını temsil eden tek işveren sendikası EPGİS, sosyal medya hesabından akaryakıta gelen yeni zamları açıkladı. Şimdiye kadar akaryakıt ve LPG'ye gelen zamları bir gün öncesinden açıklayan Petrol İşverenleri Sendikası'nın (PÜİS) seçimlere kısa süre kala bu uygulamadan vazgeçmesinin ardından devreye rakip sendika Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS) girmişti. Son dönemde kayıtlı üye sayısını hızla artırarak dikkatleri çeken EPGİS akaryakıta gelen zamları ya da indirimleri bir gün önceden vatandaşlara duyurma kararı almıştı…

Vatandaşlar yapılan zamları veya indirimleri ya öğrenemiyor ya da akaryakıt almaya gittiğinde artık haberdar oluyordu. Ana akım medya zam kararlarını da artık bültenlerine yansıtmıyordu. Son bir haftada hızla yükselen doların ardından ise akaryakıta zam gecikmedi. Bu kez zammı, EPGİS, sosyal medya hesabından açıkladı.

EPGİS yaptığı paylaşımda, “22/05/2018 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Rafineri çıkış fiyatlarında Lpg Otogaz'da 9 Kuruş/Litre zam olmuştur. Gelen değişim ÖTV'den karşılanmış olup pompa fiyatlarına yansımayacaktır.

“22/05/2018 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Rafineri çıkış fiyatlarında Motorinde 23, Benzinde 25 Kuruş/Litre zam olmuştur. Gelen değişim ÖTV'den karşılanmış olup pompa fiyatlarına yansımayacaktır” ifadeleri kullanıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 11:21
Anahtar Kelimeler:
ZamMotorinBenzin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ötv 2018-05-22 10:37:29

Secimden sonra ötv den karşılamada bitince benzin 7.5tl olunca bu akp liler ne diyecek

Avatar
Yenice 2018-05-22 10:19:15

Hassiktir hala akp yi savunuyorlar

Misafir Avatar
nükleer enerji felakettir.. 2018-05-22 13:00:38 @Yenice

ülkenin sonu çernobil gibi mi olsun..ey ege adındaki kişi..
ve japonya gibi mi olsun..nükleer enerji istemiyor millet..
nükleer enerjiyi sevenler o devletlere gitsin..istemiyoruz.
birçok dünya devleti nükleer enerjiyi durduruyor..Türkiye bu lanet enerjiye el atıp ona buna paramızı veriyor..haramdır..yazıktır..hükümet değişecek bu lanet enerji iptal edilecek inşaAllah.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2018-05-22 11:45:55 @Yenice

Nükleer enerjiye karşı çıkanlar utansın. enerjide neden yatırım önemli şimdi anlıyormuyuyuz?
kendi enerjini üretmedikçe dışa bağımlı oldukça petrolde artar dövizde. AKP hep savunmuştur enerji yerli enerji, ama chp hep karşı çıkmıştır. krlerin ana merkezi ana sebebi chp dir. chp baraj altında .

Beğenmedim! (6)
Avatar
AKP DONEMI DOLAR UCTU 2018-05-22 11:54:14

Liradan sıfır atıldığında 1 dolar = 1.3 TL iken TL bugün 4,55 TL herseye ZAM ZAM

Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-22 12:29:58

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Avatar
koç 2018-05-22 09:54:46

Seçimden sonra bu saldırılar duracak inşAllah. bu baskı dinecek. bu olumsuzluklar gidecek. kardeşlerim acayıp dış baskı var Türkiyeyi küçültmekisteyen güçler devrede. biz birlik olalım AKP Erdoğan bu krizleride atlatacak inşAllah. ABD merkezli israil Almanya ve tüm emperyalist ülke ve kurumları Türkiyeyi sömürkmek için AKP nin gitmesini sitiyor. ama biz AKP ye sahip çıkacağız.

Misafir Avatar
yiğit bulut ve benzerleri 600.bin tl. maaş alıyor 2018-05-22 13:04:44 @koç

yiğit bulut akp.yi yerden yere vururken,,şimdi de aldığı maaş..600,.bin lira imiş.haram olsun milletin parası..baş danışman,lara..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oy,lar iyi partiye.. 2018-05-22 13:03:03 @koç

akp.e oy mu istiyorsun..ey akp.ci..

çok beklersin..akp.ye oy vermek demek ülkeye zarar vermek demektir..imanı olan akp.ye mhp.ye oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HANLI 2018-05-22 12:50:18 @koç

MEEEEEEEEEE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi izlemeler 2018-05-22 11:55:22 @koç

YİĞİT BULUT AKP Yİ YERDEN YERE VURUYOR-YIL 2007
https://www.youtube.com/watch?v=XHOn7V7AXp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tutar takar 2018-05-22 11:35:22 @koç

gercektenmi lan saka yapiyorsun seni gidikladikca sen beni daha cok op diyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
veli 2018-05-22 13:51:20

Vay be yandık...seçimden sonra vay halimize.