banner87

Abdullatif Şener'den korkutan sözler!

CHP Konya Milletvkili Abdullatif Şener, Türkiye'nin mevcut ekonomik durumuna ilişkin korkutan açıklamalarda bulundu.

Abdullatif Şener'den korkutan sözler!

CHP Konya Milletvkili Abdullatif Şener, Türkiye'nin mevcut ekonomik durumuna ilişkin korkutan açıklamalarda bulundu.

03 Eylül 2018 Pazartesi 14:42
Abdullatif Şener'den korkutan sözler!

ABD ile yaşanan gerilim, kur krizi yaşayan Türkiye'yi derinden etkiledi. Parası değer kaybeden vatandaş yapılan zamlarla isyan noktasına geldi. 

CHP Konya Milletvkili Abdullatif Şener sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda " Kayınpeder var. Damat-Bakan var. Kötü yönetim var. Doğru iş yapma becerisi kalmamış iktidarımız var. Sorumsuz yetkililerimiz var. Halkın gerçekleri öğrenme hakkını yok eden medyamız var. Nasihatları küfür sayan yandaşlar var. Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete..."şeklinde açıklamada bulundu.

Şener'in yaptığı diğer açıklama ise şu şekilde:

Bu halk ne istedin de vermedi? Oy istedin, verdi. Vergi istedin, verdi. Yetki istedin, verdi. Tek adam olmak istedin, verdi. Saraylar, uçak ve otomobil filoları istedin, verdi. Gözünü seveyim, yetti gayri! Ekmeğini alma elinden, ekmek teknesini yok etme! İnsaf et be reis!

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
############++######### 2018-09-03 14:50:06

Sn. Abdüllatif Şener bey nefesini bu sigirlar icin bosuna tüketme , degmez! Baska bir ülkede bunlar olsaydi millet o iktidari coktan göndermisti. Bizimkiler bozuk Iphon kiriyorlar, dis gücler saldiriyor hikayesini 3 yasindaki cocuklar gibi dinliyorlar

Misafir Avatar
robin hood 2018-09-03 19:39:04 @############++#########

halk timi kurulmadan bu işler düzelmez

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nerde TC. ? 2018-09-03 14:55:16

Artik TC devleti yoooookkkkk . Tayyipistan ve ailesinin saltanati var!

Avatar
zeydi 2018-09-03 14:58:50

ee halk memnun gibi gel de bunu bayburtluya anlat anlamazlar ki.

Avatar
Abdullatif Şener'den korkutan sözler! 2018-09-03 14:50:05

" Kayınpeder var. Damat-Bakan var. Kötü yönetim var. Doğru iş yapma becerisi kalmamış iktidarımız var. Sorumsuz yetkililerimiz var. Halkın gerçekleri öğrenme hakkını yok eden medyamız var. Nasihatları küfür sayan yandaşlar var. Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete..."şeklinde açıklamada bulundu.

Misafir Avatar
kuvvetler ayriligi olmayan bir ulkede adaletten 2018-09-03 14:51:16 @Abdullatif Şener'den korkutan sözler!

bahsedilemez kim kimi denetleyecek ??? aile sirketi gibi olmus

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kara Fatma 2018-09-03 15:43:59

Turpun büyüğü heybede ;)

Avatar
Efe 2018-09-03 18:09:30

Ekonomiden sorumlu bakan siz olmaliydiniz.fakat bu düzen buna müsade etmez.

Avatar
Zx 2018-09-03 16:20:35

Son PADİŞAH TAYYİBAN ve AVANESİ HÂLÂ Memleketi SOYUYOR SON ÖRNEK HALK BANK'ın 1763 kişiye gece yarisi 4.6milyonluk dolar satmasi DOLAR 6.5 HALKBANK 3.72 ye satiyor DÜNYADA HİÇ BİR PARA BİRİMİ YARI YARIYA DEĞERİNİN ALTINDA SATILMAZ KARA PARA AKLANDIĞI ÇOK NET KALPAZANLIK ZİMMETÇİLİK VAR BDDK nın SAVCILIĞIN olaya el koymasi gerekmiyormu?? alenen SOYGUN BANKALARIN İÇİ BOŞALTILIYOR TAYYİBANIN HİÇ GIKI ÇIKIYORMU?? 17/25 ARALIKTADA MAN ADALARI BELGELERİNDEDE BU HALK BANK PARA TRANSFERLRİ VE KARA PARA AKLAMADIMI?? TAYYİBAN ŞİMDİ %50 KOYUNLARINI SATSINDA ÖDESİN.TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN ZARARLARINI...

Avatar
Tarzan 2018-09-03 14:53:24

Sayın Şener, Türk Lirası eriyor, dolar ve euro yükseliyor ama İstanbul borsasıda yükseliyor. Bu nasıl çelişki böyle? Bir ülkede ekonomik kriz olursa borsayada yansıması gerekmezmi? Evet, Türkiye'de Ekonomi bir felç yaşıyor ama henüz borsaya yansımadı.

Misafir Avatar
Cn 2018-09-03 19:49:35 @Tarzan

Sen herhalde recep'in uzaya yaptigi otobandan ilerliyorsun

Beğenmedim! (1)