Açıklandı: İşte Ankara'da ucuz sebze satışı yapılacak 15 yer

Ankara Büyükşehir Belediyesince, 15 noktada kurulan 'halk sebze' tanzim satış noktalarında pazartesiden itibaren ürünler satılmaya başlanacak. Başkentte kurulacak 30 tanzim satış noktasında, özellikle pahalı ürünler domates, salatalık, patlıcan, biber, soğan, kabak ve patatesin yer alması bekleniyor...

Açıklandı: İşte Ankara'da ucuz sebze satışı yapılacak 15 yer

Ankara Büyükşehir Belediyesince, 15 noktada kurulan 'halk sebze' tanzim satış noktalarında pazartesiden itibaren ürünler satılmaya başlanacak. Başkentte kurulacak 30 tanzim satış noktasında, özellikle pahalı ürünler domates, salatalık, patlıcan, biber, soğan, kabak ve patatesin yer alması bekleniyor...

09 Şubat 2019 Cumartesi 17:51
Açıklandı: İşte Ankara'da ucuz sebze satışı yapılacak 15 yer

Ankara Büyükşehir Belediyesince, 15 noktada "halk sebze" tanzim satış noktası kuruldu. Sebze meyve fiyatlarındaki artışı önlemek amacıyla hayata geçirilecek tanzim satış için Ankara Büyükşehir Belediyesince, satış noktaları kurulmaya başlandı. 

İlk etapta, Abdi İpekçi Parkı, Kızılay 15 Temmuz Milli İrade Meydanı, Kurtuluş Parkı, Altındağ Ulus Metrosu çıkışı, Altındağ Siteler İtfaiye Meydanı, Hasköy Cemre Parkı, Keçiören Kuyubaşı Metrosu çıkışı, Keçiören Belediyesi önü, Pursaklar Hicret Camisi önü, Etimesgut Belediyesi karşısı, Sincan Lale Meydanı, Mamak Şafaktepe Parkı, Mamak Bostancık Caddesi, Yenimahalle Batıkent Gimsa karşısı, Gölbaşı Belediyesi karşısında olmak üzere 15 noktada "halk sebze" tanzim satış noktası kuruldu.

'HALK SEBZE' 15 NOKTADA DAHA KURULACAK
Belirtilen bölgelerde bir mobil otobüs, 2 tır ve 32 metrekareden oluşan 12 adet çadırla hizmet verilecek. Başkentte 30 noktada, özellikle pahalı ürünler domates, salatalık, patlıcan, biber, soğan, kabak ve patatesin yer alması bekleniyor. Ürünlerin Ankara’ya gelmeye başladığı, satışların pazartesiden itibaren başlayacağı öğrenildi.

Son Güncelleme: 09.02.2019 18:02
Anahtar Kelimeler:
AnkaraHalk Sebze
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sebastian 2019-02-09 22:56:42

Her gün kalbimin sızladığı güzelim memleketimde yaşamaktan yoruldum...

Misafir Avatar
defol 2019-02-10 10:33:12 @Sebastian

defol git o zaman

Beğenmedim! (4)
Avatar
memo 2019-02-09 18:26:31

Sogan patates derken bunlar iyice bu isi sevdi tarihe manav parti olarak gececekler ekonomiyi damada teslim edersen yakinda kasap tuhafiye kahvehane millet bahcesi nargile salonu falanda3 devlet isletir

Misafir Avatar
yorumsuz 2019-02-10 10:30:31 @memo

bu sekılde olmasa enflasyon diceksin. hukumet bu işi beceremiyor dıceksın. her tasa bir kulp var sizde. işiniz gücünüz acık bulmak. hepiniz ekşi sozluk yazarısınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-09 22:56:00

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrakkalmadı!

Avatar
Batuhan 2019-02-09 21:01:49

Ekonomide sebzenin fiyatının kabul edilebilir düzeye gelmesi için ayaralamalar yapıcağına AKP kendi kanalları ile ucuz sebze satmaya çalışıyor .. Bu ise halkın menfaatine değil yine AKP nin menfaatine olucak.. Ucız sebze satıp alkış bekleyen AKP halkı asla düşünmüyor .. Bunu bile alkışlayacak insanlar olucak.. Onlar "yarın ne olucak " diye düşünmeyenler işte...

Misafir Avatar
hadi be 2019-02-10 10:31:56 @Batuhan

amaç rantı engellemek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Domates biber patlıcan 2019-02-10 00:21:49

Belediyeler fiyat farkını görev zararı Belediyeler fiyat farkini gorev zararı yazar, 2 ay yani seçime kadar ucuzundan satar sonrası ver coşkuyu, tezgah toplanır. Sizi gidi takiyeciler sizi. Şuna bak devlet kabzımal ve manav oldu.

Misafir Avatar
saçma 2019-02-10 10:34:47 @Domates biber patlıcan

dünyanın her yerinde teşvik-destek vardır. devlet bazen parayla bazen icraatla yapar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bütçe 2019-02-09 19:39:29

Fark belediye bütçesinden. Giydirilmiş ücreti 5-6 bin lira olan bld işçisi ve memuru meşgul olacak... Komünizme geri dönüyoruz galiba.

Misafir Avatar
ahmet 2019-02-10 10:32:40 @Bütçe

biraz da komunist takılalım ne var

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-02-09 23:50:41

Ucuz satis organizasyonu sayesinde yyonetim kurulu baskan ve uyelikleri, muhasip, muhasebeci, denetci, satici vb gibi isler torpilli bademlere yeni kadro imkanlari acacak, bir sure sonra pazar arastirmadi adi altinda ilgisiz kisilere seyahat ve tasit imkanlari gibi savurgan harcamalara donusecek cok kisa bir sure sonunda da sadece belli kisilere ucret kapisi haline gelmis ne ise yaradigi unutulan kurumlar haline donusecektir. Bu ornekler cok goruldu.

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-10 01:07:58

Oglum al şu parayı şişli belediyesinden 2 kilo domates 1 kilo biber al gel..baba sebzeleri anladimda belediyeyi anlamadım.bende anlamadım zaten oğlum