Albayrak: Aldığımız tedbirler olumsuzlukları en aza indirdi

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bütçe görüşmeleri öncesinde sunum yapıyor.

Albayrak: Aldığımız tedbirler olumsuzlukları en aza indirdi

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bütçe görüşmeleri öncesinde sunum yapıyor.

10 Aralık 2018 Pazartesi 13:35
Albayrak: Aldığımız tedbirler olumsuzlukları en aza indirdi

21 Aralık'a kadar kesintisiz olarak devam edecek olan 2019 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu görüşmelerini TBMM Başkanı Binali Yıldırım başkanlığından başladı. Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, sunum yapmak üzere kürsüye geldi.

Bakan Albayrak, tamamlanan bütçe çalışmalarında emeği geçen herkese teşekkür ederek konuşmasına başladı.

Albayrak'ın sunumundan satır başları şöyle:

TL'ye yönelik spekülatif saldırılar nedeniye Türk lirası 2018'in 2.yarısında değer kaybetmiştir. Gerekli tedbirler alınmıştır.  Birçok önemli adımlar atılmıştır. Bu tedbirlerin olumlu etkileri görülmeye başlanmıştır. Aldığımız tedbirlerle ekonomideki olumsuzlukları en aza indirdik.

2019 yılında büyümenin yüzde 2,3 olarak gerçekleşmesini öngörüyoruz.

YEP'ten sonra dengelenme süreci enflasyon verilerinde de kendini göstermeye başladı.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
+45fva 2018-12-10 14:44:54

Devletden soyulan paralar hazineye geri aktarilmadan , üretim en onemli icraat olmadikca , hepsi hikaye! Dolarin karsidinda TL nin deger kazanmasinda dolara ic talebin cok düsük olmasindan. Arz ve talep dengesi!

Misafir Avatar
marco 2018-12-10 16:43:34 @+45fva

yalancıya millo

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deist 2018-12-10 14:56:54

Ben bu asalak adama yorum yazmaya bile gerek görmüyorum. Bu alcagin önde gidenlerinden, aksam sabah kayinpederinin pisliklerini temizlemekle mesgul.

Avatar
ABDÜLHAMİT OROSPU PİÇİ TÜRK VATANI HAYİNİ PUŞT 2018-12-10 14:13:47

Dengesiz otizim suratlı,gerizekalı Göt,arısı oldunuz .! SİKTİR OLUP gitmediler .!! Ülkemiz TÜRK VATANIMIZI TÜRK ULUSUNUDA SIFIRLAMADAN gideceğede,benzemiyorlar geberesiceler ölmüyorlarda,KESİN AZRAHİLE BİLE RÜŞVET VERİP,RÜŞVET ALMIŞLAR .Ya birileri ölsün bunlardan İMAMIN KAYIĞINA binsin bunlardan birileri ölün geberin .

Avatar
Imam bayıldı 2018-12-10 16:06:06

Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
The İmam 2018-12-10 16:09:39

Damat Bey, ay'a otoban ne zaman yapılacak, ihalesi yapıldı mı? İhale hangi yandaş müteahite verildi? Bu konuda da bizi bilgilendirin. ( Bizim aklımızla alay etmeyin ve bizi Allah(cc) ile aldatmayın. )

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-10 16:10:08

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
SUSS LAN OTİZİM SURATLI GERİZEKALI DENGESİZ DAMAT 2018-12-10 14:14:58

Ayyy...bu OTİZİM suratlı da GÖT ARISI oldu gerizekalı .!!Midem bulanıyor bir bunu bir üşütük kayınpederini ve değerlerini .! Bıktık ya sizden birtürlü SİKTİR OLUP GİDEMEDİLER ÜLKEMİZ TÜRK VATANI VE TÜRK ULUSUNUN başından göt arısı oldular öffff be .Palavracı yalancı 3 kağıtçılar sahtekar deyyuslar..!

Avatar
sadettin 2018-12-10 18:23:42

dalga geçiyor