Alkollü içkide ÖTV zammı

Alkollü içkilerde Özel Tüketim Vergisi arttırıldı. Alkollü içkilerde Özel Tüketim Vergisi yüzde 15.5 oranında artırıldı.

Alkollü içkide ÖTV zammı

Alkollü içkilerde Özel Tüketim Vergisi arttırıldı. Alkollü içkilerde Özel Tüketim Vergisi yüzde 15.5 oranında artırıldı.

03 Temmuz 2018 Salı 17:57
Alkollü içkide ÖTV zammı

Alkollü içkilerde Özel Tüketim Vergisi yüzde 15.5 oranında artırıldı.

Litrede 184 TL olan maktu vergi 213 TL'ye yükseldi.

Bu zamla birlikte ortalama bir 70'lik rakı fiyatı 120 lirayı aşarken, litre fiyatı ise 165 liraya çıktı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2018 02:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BOĞMA RAKIDA USTAYIMDIR ! SORUN YOK AQ ! ::))))))) 2018-07-03 18:11:12

HER AKŞAM ALTIN ADAMIN BÜSTÜNÜN ÖNÜNDE REMZİ... ;)

Misafir Avatar
TEKEL RAKIYI AYRAN ŞİŞESİNE KOYSUN AYRAN FİYATINA 2018-07-04 09:51:06 @BOĞMA RAKIDA USTAYIMDIR ! SORUN YOK AQ ! ::))))))

SATSIN !!!!! HERKES MUTLU OLSUN ! ::))))) kihkih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DOĞRUCU 2018-07-03 18:42:45 @BOĞMA RAKIDA USTAYIMDIR ! SORUN YOK AQ ! ::))))))

Biz de yapmayı öğreneceğiz bu gidişle.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tc 2018-07-03 20:35:59

Kacak satanlara yarar.devam rakiya

Avatar
Tamam 2018-07-03 23:35:25

Bazısı kederden, bazısı sevinçten bunlar da har vurup harman savurup içkiye sarılıyorlar!
Kumar, faiz ve içkiden vergi toplayıp "dindar ve kindar"yetiştiriyorlar.

Avatar
Ulkucu 2018-07-04 03:12:58

Alkol içenler zaten zengin.Yakinda her şeye zam gelecek
ALP LI zugurtler dusunsun

Avatar
OHHH OLMUŞ tayyipi TEK ADAM YAPAN ALKOLİKLER DÜŞÜNSÜN .!! 2018-07-03 19:25:38

tayyibi tek adam yapan ALKOLİKLER yani tayyipciler düşünsün bizim için sorun yok içki kullanmadığımıza göre .Hem mili içikimizde ayran deyil biz ayran içiyoruz milli içkimiz ,içeceğimiz RAKIDIR ,RAKI HANİ Bir geri zekalı mahlük yardı ya soy her şeçimlerde trafoya kedi hirdi kedidir kedi diyen PUŞT işte onun dediği gibi RAKIYADA VE DEĞER ALKOLERE ZAMI YAPAN KİMSE ALKOLA ONUNKİ GİRMİŞ .

Avatar
OHHH OLMUŞ tayyipi TEK ADAM YAPAN ALKOLİKLER DÜŞÜNSÜN .!! 2018-07-03 19:26:20

tayyibi tek adam yapan ALKOLİKLER yani tayyipciler düşünsün bizim için sorun yok içki kullanmadığımıza göre .Hem mili içikimizde ayran deyil biz ayran içiyoruz milli içkimiz ,içeceğimiz RAKIDIR ,RAKI HANİ Bir geri zekalı mahlük yardı ya soy her şeçimlerde trafoya kedi hirdi kedidir kedi diyen PUŞT işte onun dediği gibi RAKIYADA VE DEĞER ALKOLERE ZAMI YAPAN KİMSE ALKOLA ONUNKİ GİRMİŞ .

Avatar
zarar ve haram..içki..içenler ölüryormuş..!!! 2018-07-03 23:15:11

içki içenler..zakkum veya zıkkım için..günahtır ya..
haramdır..cehennemde bol bol kan ve irin içirirler sizlere..içki içenlere..
oooohhhh yarasın içki içenlere...hahahaaaaaa

Avatar