Bakan Albayrak tarih verdi! Ödemeler ne zaman yapılacak...

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, son ödeme günü 27 Ağustos olan vergiler ile ilgili önemli bir açıklamada bulundu.

Bakan Albayrak tarih verdi! Ödemeler ne zaman yapılacak...

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, son ödeme günü 27 Ağustos olan vergiler ile ilgili önemli bir açıklamada bulundu.

20 Ağustos 2018 Pazartesi 17:37
Bakan Albayrak tarih verdi! Ödemeler ne zaman yapılacak...

Bakan Albayrak, Twitter hesabında yaptığı açıklamada "27 Ağustos Pazartesi günü sonuna kadar verilmesi gereken Muhtasar Beyannameler, Damga Vergisi ve Katma Değer Vergisi Beyannamelerinin verilme süreleri ile bu beyannameler üzerine tahakkuk eden vergilerin ödeme süreleri 28 Ağustos Salı günü sonuna kadar uzatılacaktır" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.08.2018 17:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
versenize ulen paraları abime 2018-08-20 21:01:51

üzmeyin dagıtırım ha.size milyonlarca suriyeli getirmiş her sokaga daha ne istiyonuz şimdi o biçim zamlarda geliyor igneden ipliye

Avatar
Tarik 2018-08-20 18:14:27

Tayyip giller Türkiye'yi planli bir sekilde batirmaya calisiyorlar. Bunlara oy verenler ise simdiden hersey pahalaniyor diye aglasmaya basladilar bile. Bilmiyorlar ki hersey bir plan dahilinde yapiliyor. Biraz daha uyuyun lütfen!

Avatar
ATEİST: 2018-08-21 03:36:25

tayyip maliye ve hazine bakanı DAMAT ferit yerine bu işin uzmanını getir .Zaten 16 SENEDİR YETERİNCE SIFIRLADIN bilalin sınırladığı yetmedimi..?? Şimdide damadaki sıfılatıyorsun yeter be hemde hazine vayy be .!!

Avatar
ATEİST: 2018-08-21 03:43:30

Vayy be bunlar 7 DEN 77 diye merkez BANKASININ ANAHTARINI elerine geçirdikçe tayyip LAN aklına müşahit ol zaten yeterince 16 SENEDİR sıfırladınız MİLYAR ,MİLYAR DOLARLARINIZ VAR dıymadınmı LAN yuh artık kara toprak DOYURSUN LAN gözünüzü her şekeriniz var tayyip kefenin çebi yok ..eninde sonunda bu gün olmazsa yarın kesinnn,İMAMIN KAYIĞINA bineceksin.,o milyar ,MİLYAR dolarlar seni kurtaramayacağı.. gibi terazi ağır gelecek CEHENDEMİN dibinde ÇAYIR, ÇAYIR yanacaksın fakir fukaranın mahsumun ,savaşı saf halkın ekmek parasını çalmak NEYMİŞ göreceksin .KEFENİN ÇEBİ YOK VE NADİODE OLMAYACAK .

Avatar
OTİZM SURATLI ..!! DAMAT FERİT . 2018-08-21 03:49:26

Bu damadın suratında bir anormallik var tam OTİZM tipik bir YARATIK. Ama sıfırlasın diye kayın pederi maliye ve hazine bakanı yaptı .. artık ipekten kefen alırlar sülâlene ama kefenin çebi yok diktir la t eyyo. İmamın KAYIĞINA bindiğin zaman HAZİNEDEKİ MİLYAR DOLARLAR SENİDE HANEDANLIĞINIDA KURTARMAZ .!!

Avatar
ATEİST: 2018-08-21 03:50:12

Vayy be bunlar 7 DEN 77 diye merkez BANKASININ ANAHTARINI elerine geçirdikçe tayyip LAN aklına müşahit ol zaten yeterince 16 SENEDİR sıfırladınız MİLYAR ,MİLYAR DOLARLARINIZ VAR dıymadınmı LAN yuh artık kara toprak DOYURSUN LAN gözünüzü her şekeriniz var tayyip kefenin çebi yok ..eninde sonunda bu gün olmazsa yarın kesinnn,İMAMIN KAYIĞINA bineceksin.,o milyar ,MİLYAR dolarlar seni kurtaramayacağı.. gibi terazi ağır gelecek CEHENDEMİN dibinde ÇAYIR, ÇAYIR yanacaksın fakir fukaranın mahsumun ,savaşı saf halkın ekmek parasını çalmak NEYMİŞ göreceksin .KEFENİN ÇEBİ YOK VE NADİODE OLMAYACAK .