banner87

Bakan Pakdemirli: ‘Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla alt etmeye çalışıyor’

Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli "Üretime her anlamda destek vereceğiz. Ülke olarak çok önemli bir eşikteyiz. Bir yandan büyüyor, bir yandan da iç ve dış mihraklarla uğraşıyoruz. Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla, algı yönetimiyle alt etmeye çalışıyorlar" dedi.

Bakan Pakdemirli: ‘Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla alt etmeye çalışıyor’

Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli "Üretime her anlamda destek vereceğiz. Ülke olarak çok önemli bir eşikteyiz. Bir yandan büyüyor, bir yandan da iç ve dış mihraklarla uğraşıyoruz. Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla, algı yönetimiyle alt etmeye çalışıyorlar" dedi.

08 Eylül 2018 Cumartesi 22:10
Bakan Pakdemirli: ‘Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla alt etmeye çalışıyor’

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli Ağrı Kültür ve Kongre Merkezi önünde düzenlenen 2. Ağrı Bal Festivali'ne katıldı.

Ağrı'da bal üreticilerine ve çiftçilere verdikleri desteklerle ilgili bilgi veren Pakdemirli, şunları kaydetti:

"Üretime her anlamda destek vereceğiz. Ülke olarak çok önemli bir eşikteyiz. Bir yandan büyüyor, bir yandan da iç ve dış mihraklarla uğraşıyoruz. Bizi topla tüfekle yıkamayanlar, dolarla, algı yönetimiyle alt etmeye çalışıyorlar. Buğdaya, una, ekmeğe zam geliyor diyerek vatandaşımızı zul edenlere milletçe milli bir duruş sergileyerek, gereken cevabı veriyoruz.

Dün ben de bu konuda çok spekülasyon olduğu için sabahtan tüm zincir mağazalarımızı aradım. Yani Türkiye'de 81 ilimizdeki yerleşik ulusal mağazalarımızı aradım ve 'Siz ekmekle ilgili ne düşünüyorsunuz?' dedim. Onlar da 'Biz yeni yıla kadar kesinlikle zam yapmayacağız, zarar bile etsek zam yapmayacağız' dediler.

Ben de dün televizyonlara çıktım dedim ki 'Ben fakirin, fukaranın vatandaşın ekmeğini oynatmıyorum, bu spekülasyonlara yeter, yeni yıla kadar ekmeğe zam yok' diye televizyondan haykırdım."

Fırıncılar Federasyonu'na hassasiyetlerinden dolayı teşekkür eden Pakdemirli, "Türkiye Cumhuriyeti çok kadim bir devlettir. Avcının hikayesi ise aslan ortaya çıkana kadardır. Artık aslan sahneye çıkmıştır, takke düşmüş, kel görünmüştür. Aziz milletimiz kendisine oynanan oyunun farkındadır. Artık bu millet ısırıldığı delikten bir daha ısırılmayacaktır" değerlendirmesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-09-08 23:42:24

OYUNCAK SiLAHLARLA ATES ETMiSLER ONUN iCiN YIKAMAMISLAR MERAK ETME HER SEYiN BiR SIRASI VAR ÜRETiME GELiNCE ZATEN COK DESTEK VERiYORSUNUZ AMA YURT DISINDA ONUN iCiN DE BiZiM ÜRETiCiMiZ iFLAS ETMiS DURUNDA BiRDE iTHAL YAPMAK iCiN DE DOLAR LAZIM BEYiNSiZ BAKAN

Misafir Avatar
akp 2018-09-09 13:46:16 @KECi COBANI

dışa bağımlı Tarım ve Sanayi Politikaları izliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayali dusman masali 2018-09-09 13:25:48 @KECi COBANI

vatandas olarak bizler zaten bunu biliyoruz fabrikalarimiz bankalarimiz limanlarimiz yer alti kaynaklarimiz hep dis guclere satildi en son seker fabrikalari satildi burda kaynak elde edildi bu parayla akp napti ???yapilan sehir hastaneleri kopru hazine garantili dolar bazinda borc milletce bunu kullansak da kullanmasak da oduycez bi yigin borc yapildi bu paralari akp nerelere harcadi denetleyen varmi ??? cifcilik hayvancilik nerdeyse bitti et saman kagit cogu sey ithal dolar oduyerek ithal ediyoruz kagit fabrikamiz vardi o da artik yok akp beton harici napti ???? millet resmen fakirledi hayali dusman yaratarak milletin milli duygularini kabartarak nereye kadar ??? tuket tuket borc yap yap sicak parayla boyle duvara toslanir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayali dusman masali 2018-09-09 13:25:00 @KECi COBANI

esat bey zaten halkın seçtiği bir iktidar suriye halkinin yuzde 85 i esat dan yana buna saygi duymalisiniz esat bey vatan mucadelesi veriyor halki kendisine destek vermeseydir ithal terroristlere karsi esat bey basari kazanamazdi askerlerimizi suriyeden cekin ki komsumuz suriye rejimi olsun oso bizim icin pkk neyse oso da suriye rejimi icin o

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay vay 2018-09-09 05:40:58 @KECi COBANI

milli duyguları yükseltip Haim Nahum Doktrinini yutturma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erbakan hoca oynanan tiyatroyu anlatmis 2018-09-09 05:37:40 @KECi COBANI

Erbakan – Bilinmesi Gereken 3 Önemli Yahudi ve Haim Nahum Doktrini
https://www.youtube.com/watch?v=qj7gLRKpLNw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ekonomi iyi olsaydi 2018-09-09 05:22:19 @KECi COBANI

kimse dolarla bisey yapamazdi ekonomi kotu oldugu icin bu haldeyiz millette masal anlatmayi kesin betona yatirim yapa yapa dolarla satin aldigin sarbonlu inek ithal edersen olcagi bu uretme tuket tuket olani sat yea yea e sonra dis gucler hikayesi vay be bizde yedik

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-09-08 22:46:06

Hade be sende kafan çalışmıyor dilin maşAllah zehir gibi yalan makinesi robota bağlanmışsınız atın atında içiniz rahatlasın .

Avatar
Cagiz Cegiz 2018-09-08 22:57:51

sen seker fabrikalarini satarak mi üretimi artiracaksin, sen Bilalin gemicigi ile yurda getirdigin sarbonlu inekleri sagarakmi üretimi artiracaksin, sen daha bakan olamadin, bakanciksin ama efendin gibi atip tutmaya basladin, dikkat et insan tükürdügü tükrügü yalamamali, Efendin gibi

Avatar
misafir 2018-09-08 22:44:59

bir devlet iyi yonetiliyorsa her turlu saldiriya hazir olmali ve buna katlanabilmelidir.Sikayet edeceginize butcemizi iyi ayarlamali, sinirsiz savurganlik yapilmamalidir.Butun ulke paralari karsisinda tl surekli devalue oldu, afrikadakilerin bile parasi yerinde duruyor,Butun devletler bize savas mi acti, bu mazeret gecerli degil..kasa bos,borc cok nedeni bu...v

Avatar
Ah Vatan 2018-09-08 23:04:44

Bu ülkeyi sat ithalat yap yaptığı ithalatı kazık fiyatla halka sat yöntemiyle bu güne ghetirdiler. Artık ülkede satıp savacak milli varlık kalmadı. Şimdide lafla işi idare etmeye çalışıyorlar. Yok dolar operasyonuymuş. Bu ülke samanı bile ithal eder oldu. Bu gerçekleri saklamayı çok iyi biliyorlar

Misafir Avatar
ben var arap katarliyem 2018-09-08 23:47:09 @Ah Vatan

ben var bunların avratlarını almak

Beğenmedim! (0)
Avatar
yorum yazmak bile 2018-09-08 22:38:32

israf deymez

Avatar
Şah 2018-09-08 23:27:17

Atı alan Dış mihraklar Üsküdarı geçti?......

Avatar
Er ka 2018-09-08 22:46:21

Hain her zaman fırsat kollar,önemli olan onlara fırsat vermemektir.