banner87

Bakan Tüfenkci: Ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci piyasalarda canlılığın devam ettiğini öne sürerek, "Piyasa noktasında canlılık olduğunu görüyoruz. Türkiye'de ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım" dedi.

Bakan Tüfenkci: Ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci piyasalarda canlılığın devam ettiğini öne sürerek, "Piyasa noktasında canlılık olduğunu görüyoruz. Türkiye'de ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım" dedi.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 19:11
Bakan Tüfenkci: Ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım

Tüfenkci, beraberinde 27. dönem milletvekili adayları Selahattin Barış Palandöken ve Vahit Atalan ile esnafla bir araya geldi.

Bakan Tüfenkci, ziyaret sırasında gazetecilere şunları söyledi:

"Milletimiz bu seçimde özellikle birlikten, beraberlikten yana. Vatandaşlarımızın, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin liderimizin önderliğinde bir an önce hayata geçirilerek işlemlerin hızlandırılması noktasında beklentileri var. Biz de vatandaşlarımızın özellikle bu dönemdeki beklentilerinin 24 Haziran'dan sonra çok hızlı giderileceğinin sözünü verdik. Piyasa noktasında da canlılık olduğunu görüyoruz. Türkiye'de ekonomi kötü diyenlerin çarşı pazarı gezmesi lazım."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 19:43:20

ÖLÜLER DiLMEYE BASLAMIS PiYASALAR O KADAR iYi

Misafir Avatar
millet dolmus 2018-05-31 10:18:23 @KECi COBANI

miting de icini dokuyor millet baya bikmis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 10:17:45 @KECi COBANI

Muharrem İnce'nin Kırşehir'de Erdoğan'a videolu gönderme yaptığı miting konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=d7VYXCCvUCI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye'nin özelleştirme hikayesi ve nedenleri 2018-05-31 08:47:46 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=5gDVENsytNc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hayat Pahalılığı 2018-05-31 08:39:40 @KECi COBANI

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-31 08:36:42 @KECi COBANI

yörük haydar çarşıyı pazarı gezdik erkekler zaten bir şey almıyor .bayanlarımız ise kendi ihtiyaçlarını ve ailesinin zorunlu ihtiyaçlarını alıyor.bumu piyasada canlılık yalancı dalga geçer gibi konuşuyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bülent Tüfenkci Bey 2018-05-31 06:46:28 @KECi COBANI

SOSYETE PAZARI ICIN CANLI DIYORDUR AKP DONEMI MILYONER MILYARDER COGALDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bülent Tüfenkci Bey 2018-05-31 06:44:58 @KECi COBANI

vatandas oyle demiyor
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bülent Tüfenkci Bey 2018-05-31 06:43:49 @KECi COBANI

siz Sosyete pazari icin canli diyorsaniz dogrudur adi ustunde SOSYETE
sanirim HALK PAZARINI GEZMEDINIZ ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-31 06:41:08 @KECi COBANI

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-31 06:34:25 @KECi COBANI

Troller iyice salgirganlasti savunacak biseyleri kalmadigi icin acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir 2018-05-30 22:59:53 @KECi COBANI

cevap duymak istiyorsan basliga bak

Beğenmedim! (2)
Avatar
52 2018-05-30 20:00:26

ya sayın bakan türkeyimizde ne kadar yeşil kartlı var ya fakir yardımı alan ne kadar ben söleyeyim en az 30 milyon gerçek böyleyken siz neyin hikayesini anlatıyorsun **erkek adamların erkekliğini bitirdiniz adamlığını bitirdini hani bir türkü vardı **bir yiğit muhtaç oldu kuru soğana gerçek budur yanlış ve yalan anlatıyorsunuz**

Avatar